تاریخ انتشار: پنجشنبه 1396/01/17 - 10:02
کد خبر: 231616

برنامه‌های یادبود روز مل انرژی هسته‌ای در دانشگاه صنعتی امیرکبیر

مسئول واحد سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر تصریح کرد: این برنامه, بحمدلله سومین یادبود این سالروز است که سه سال پیاپی توسط انجمن اسلامی امیرکبیر با حضور استراتژیست توانا، دکتر حسن عباسی برگزار گردیده است.

خبرنامه دانشجویان ایران: علی دهقان، مسئول واحد سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: ۲۱ فروردین روز ملی فناوری هسته ای برای همه ما یادآور استعداد و غرور ملی است.در واقع روزی که به ما بلکه همه ی جهان اثبات می کند که "ما" می توانیم.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ این فعال دانشجویی افزود: طبیعی است که این روز برای ما روز جشن و شادی باشد اما چگونه می توانیم با وجود اتفاقاتی چون پر کردن قلب راکتور اراک با سیمان، توقف تحقیق و توسعه و اخراج‌ چندهزار دانشمند هسته ای، ممنوعیت غنی سازی ۲۰درصدی اورانیوم و عقب ماندن از کشورهای منطقه مثل عربستان و امارات در بهره برداری از فناوری هسته ای باوجود افزایش تحریم ها علیه ایران، احساس پیروزی و ترفیع عزت ملی را داشت.

وی ابراز عقیده کرد: در دولت یازدهم ما شاهد آن بودیم که تمام توان مسئولین خرج یک  فرض غلط به نام« مذاکره و معامله» با دشمنان دیرینه ی ملت ایران شد و حاصل آن چیزی نبود جز نابودی صنعت هسته ای و باقی ماندن تحریم ها و در یک کلام ضرر محض.

دانشجوی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: با این وصف ما در مجموعه ی انقلابی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر تصمیم گرفتیم در سالروز ملی فناوری هسته ای ویژه برنامه ای با نام  " صنعتی که رفت, تحریمی که ماند" برگزار نماییم که به حق تمام اخبار و شواهد حاکی از صحت این عنوان است.

مسئول واحد سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر تصریح کرد: این برنامه, بحمدلله سومین یادبود این سالروز است که سه سال پیاپی توسط انجمن اسلامی امیرکبیر با حضور استراتژیست توانا، دکتر حسن عباسی برگزار گردیده است.

دهقان ادامه داد: در این یادبود دکتر عباسی از کیک زردی خواهند گفت که بنفش شد! عنوان ویژه برنامه سال گذشته ی ما "از حلوای راکتور، تا شیرینی وعده" بود که در آن با نمادهایی چون سنگ قبر هسته ای, حلوای هسته ای , آگهی ترحیم و... به اصطلاح مراسم ختم هسته ای را برگزار کردیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امسال نیز از دکور مخصوصی در این ویژه برنامه رونمایی خواهد شد و با نمایشگاه هایی سعی خواهیم کرد برخی دستاوردها و تاثیرات فناوری هسته ای را یادآوری نماییم.

پوستر برنامه سال اول

برنامه سال دوم

سال سوم

 

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
اینفوگرافیک/ قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳
دانشگاه امیرکبیر حرکت شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه را ستود
نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
تصویر متفاوت از اعتراضات دانشجویی آمریکا
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
حواشی جدید سریال «پایتخت»
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top