تاریخ انتشار: سه شنبه 1396/07/25 - 21:53
کد خبر: 248135

بیانیه بسیج دانشگاه سمنان درباره اتفاقات اخیر این دانشگاه

بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان در واکنش به اتفاقات دیروز این دانشگاه بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان با صدور بیانیه‌ای، پیرامون اتفاقات مراسم بزرگداشت شهید محسن حججی و شهدای مدافع حرم که عصر روز دوشتبه 24 شهریور در تالار امیرکبیر این دانشگاه برگزار شد، توضیحاتی را ارائه کرد.

متن کامل بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محمد رسول الله، والذین معه اشداء علی الکفار رحماء بینهم

24 مهر 1396 دانشگاه سمنان میزبان میهمانانی بود که هرکدامشان ستاره‌ای درخشان در آسمان ایران زمین بودند. خانواده‌ی شهید محسن حججی عزیز که رهبر انقلاب در وصف ایشان چنین فرمودند: " شهید حججی عزیز حجت خداوند در مقابل چشم همگان شد" و سایر میهمانان این برنامه خانواده‌های شهیدان طحان، حمزه و دانشگر و همچین حضرت آیت‌الله شاهچراغی نماینده‌ی ولی فقیه در استان سمنان و چندی از مقامات کشوری و لشکری بودند.

پس از گذشت مدتی از برنامه، مجری با مخاطب قرار دادن شهید حججی اشاره به سلفی ذلت‌گیران مجلس کرد که باعث عصبانیت آقای همتی نماینده‌ی مردم شریف شهر سمنان در مجلس شورای اسلامی شد.

جناب آقای همتی که به اینگونه خودنمایی‌ها شهره‌اند، فرصت را غنیمت شمرده و با شعار الله اکبر به مثال داعشیان قصد برهم زدن مراسم را داشتند. ایشان با الفاظی که در شان یک فرد عادی هم نیست چه رسد به نماینده‌ی مجلس، با بیان اینکه "شما آمریکایی هستید "، " شما داعشی هستید" شروع به متهم کردن بسیج دانشجویی کردند. گویا جمله‌ی امام خامنه‌ای در تاریخ 10/6/1378 را فراموش کردند که فرمودند: " انکار بسیج و بی احترامی به آن یا نابخردانه است یا خائنانه است". از ایشان درخواست داریم بیان کنند و مشخص کنند در کدام یک از دو حالت فوق هستند. هرچند از حامیان کسانی که در سال 88 به دنبال براندازی نظام بودند و اصل ولایت فقیه را زیر سوال می‌بردند چنین حرکتی عجیب نیست زیرا که جز عربده‌کشی و هوچی‌گری چیز دیگری در بساط ندارند و خالی از استدلال  و منطق می‌باشند.

ایشان پس از خارج شدن از سالن با پدر شهید حمزه به درگیری لفظی پرداختند که نشان از عدم فهم نسبت به شان پدر شهید است. همچنین در بیرون از سالن به سر و صدا و فحاشی علیه بسیج و سپاه ادامه دادند و با بیان اینکه "من خود جانباز هستم" به دنبال پوشاندن حرکت زشتشان بودند ولی فراموش کرده‌اند که شمر نیز جانباز جنگ صفین بود.

وی پس از اینکه نتوانست به هدف اصلی خود یعنی برهم زدن مراسم دست یابد با مسوولین بسیج دانشجویی درگیری فیزیکی پیدا کرد و افراد حاضر در آن جا را با الفاظی که مناسب یک فرد نیست خطاب کردند.

پس از اخراج شدن از دانشگاه  توسط حراست و بسیجی‌های حاضر در آنجا، دست به تشویش اذهان عمومی زده و حرف‌های سخنران و مجری محترم برنامه را به خود گرفته‌اند چه بسا که اگر ریگی به کفششان نبود اینگونه برخورد نمی‌کردند. پس از آن در فضای مجازی توضیحاتی را ارائه دادند که سراسر کذب است و همچنان علاقه به تخریب بسیج و سپاه دارند اما نمی‌دانند که مردم شریف سمنان از این حرکت ناشایست نماینده‌شان شرمسار هستند و بارها عذرخواهی‌شان را به مسوولان برنامه ابراز کردند.

در پایان امیدواریم جناب همتی شجاعت عذرخواهی کردن از مسوولان برنامه و خانواده‌های شهدا را داشته باشند زیرا که ادب مرد به ز دولت اوست. باشد که در پیش خداوند سرافکنده و شرمسار نباشند.

و من الله توفیق
بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اعتراف تازه رسانه‌های رسمی رژیم صهیونیستی درباره حمله ایران
۵ تکنیک [تست شده] برای تمیز کردن کیف چرم طبیعی و مصنوعی
سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟
معلم‌های سلبریتی که نمی‌شناسید! +فیلم
کلاهبرداری اینترنتی خودش را خواننده سرشناس جا زد
دریافت هرگونه هدیه از سوی کارمندان دولت ممنوع
حادثه در ایستگاه راه‌آهن اهواز/ ۴ نفر مصدوم شدند
واکنش وزیر کشور به گزارش ادعایی درباره مرگ نیکا شاکرمی
افت ۳ هزار و ۹۰۲ واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند
طالبان حق‌آبه هیرمند را رهاسازی کرد
اعلام جرم دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای درباره پرونده نیکا شاکرمی + جزئیات
دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب +عکس
جزییاتی جدید از پرونده بابک زنجانی
بسته ویژه اینترنت رایگان برای معلمان
واکنش رهبرانقلاب به خیزش دانشجویی در جهان +فیلم
یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟
رهبر انقلاب: الگوهای جامعه معلمین باید به‌ عنوان قهرمان معرفی شوند +فیلم
۷ جاذبه دیدنی که شما را به سبزوار می‌کشاند
تنها مرکز چاپ نمایشگاهی در تهران
۵ جراح بینی برتر شهر مشهد در سال ۱۴۰۳
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top