تاریخ انتشار: دوشنبه 1397/06/12 - 07:41
کد خبر: 280493

انتقاد از مسابقه گذاشتن برای زیر سوال بردن نظام

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: عده‌ای برای زیرسوال بردن نظام مسابقه گذاشته‌اند؛ در حالی که با فرصت های موجود و مردم صادق و همیشه در صحنه، می‌توانیم بسیاری از مشکلات را پشت سر بگذاریم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، محمدرضا امیرحسنخانی در جلسه علنی دیروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، با بیان اینکه امروز در شرایط حساس و در جنگ اقتصادی با بزرگترین قدرت جهانی هستیم، اظهار داشت: با وجود نیاز مبرم به وحدت و همدلی، گاهی خود مسئولان به بیان نکات منفی و سیاهنمایی می پردازند و به جای امید، ناامیدی را ترویج می دهند و به جای ذکر توانمندی ها و شایستگی نظام، دم از ناکامی و مشکلات می‌زنند.

وی با بیان اینکه عده‌ای امروزه برای زیرسوال بردن نظام مسابقه گذاشته اند، افزود: با امکانات و فرصت هایی که در کشور وجود دارد و مردم بسیار صادق و همیشه در صحنه، می توانیم بسیاری از مشکلات را پشت سر بگذاریم و موارد اختلافی را با حاکمیت مردم و عنایت به اصل ۵۹ قانون اساسی حل کنیم.

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس ادامه داد: اگر چه بسیاری از منابع اقتصادی را از دست داده ایم، اما اگر اعتماد عمومی را حفظ کنیم به سرعت می توانیم منابع اقتصادی را مجدد به دست آوریم، همانطور که در هشت سال دفاع مقدس با وحدت ملی و پشتیبانی مردم عمل کردیم.

در دستگاه های نظارتی از مدیرانی بازخواست می کنیم که کار می کنند
امیرحسنخانی با بیان اینکه در دستگاه های نظارتی از مدیرانی بازخواست می کنیم که کار می کنند، اظهار کرد: متاسفانه کمتر از مدیرانی که فرصت‌سوزی کرده اند و سبب از دست رفتن موقعیت های این کشور شده اند، سوال می کنیم؛ با تمامی محدودیت های موجود، ساختارهای نظارتی کمتر برای تسهیل امور و شتاب دادن به حل مشکلات مردم عمل کرده و بیشتر بازدارنده و محدودکننده بوده است.

وی با بیان اینکه بانک ها می توانند نقش پررنگ‌تری در ایجاد اشتغال ایفا کنند، خاطرنشان کرد: متاسفانه روش سنتی پرداخت تسهیلات نمی تواند برطرف کننده بیکاری های امروز باشد. مدیریت جدید بانک مرکزی که پیش از این در صنعت بیمه کشور دارای سابقه خوبی بوده، باید با تغییر شیوه پرداخت تسهیلات و مشارکت بیمه ها برای اشتغال کشور برنامه‌ریزی کند.

این نماینده مردم در مجلس دهم تاکید کرد: علیرغم اینکه گزارشی از نحوه عملکرد یک و نیم میلیارد دلار تخصیص یافته جهت اشتغال پایدار روستایی به مجلس ارائه نشده، اخیراً شاهد مصوبه یک میلیارد دلاری دیگر از صندوق توسعه ملی به منظور اشتغال در جلسه هماهنگی اقتصادی سران قوا بوده ایم.

امیرحسنخانی با بیان اینکه اشتغال به تنهایی به تزریق پول راه اندازی نمی شود، عنوان کرد: باید مرکز پژوهش های مجلس و کمیسیون ویژه حمایت از تولید، موانع اشتغال را احصا کرده و آنها را برای رفع ارسال کند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
جشن برداشت زعفران در ایران
آموزش تیزهوشان نهم رایگان!
معرفی صرافی آبان تتر، نگاهی بر قابلیت ها و خدمات این صرافی ارز دیجیتال
راهنمای خرید ویپ از سایت ویپ دیاکو
پاپ اسمیر چیست؟ و بهترین زمان انجام آن
فرش ماشینی با فرش دستباف چه تفاوت‌هایی دارد؟
امیر تتلو در مدح امام علی (ع) شعر سرود + عکس
بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی کشف شد
آمریکا این بار با اف ۱۵ های جدید جیب عربستان را خالی می‌کند
امام‌ جمعه این شهر در اثر سانحه تصادف درگذشت
صدایی که دستور جنایت صادر کرد!
مرگ؛ ایستگاه پایانی دو قاتل
سرکوب آمریکایی‌ها توسط چماقداران ایرانی - یهودی
باران بهاری در راه ۱۸ استان
چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
۳ روز مانده به بازگشایی نمایشگاه کتاب/ کارگران مشغول کارند
کمبود آب بلوچستان تا ۴ سال آینده رفع می شود
رونالدو و مسی هم تیم می‌شوند؟!
مورایس: برای آینده برنامه‌هایی دارم
پیروزی تماشایی و مهیج لیورپول مقابل تاتنهامی
لورکوزن شکست‌ناپذیرترین تیم تاریخ فوتبال اروپا
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top