تاریخ انتشار: شنبه 1397/07/28 - 07:14
کد خبر: 287025

ممانعت اسرائیل از ورود رئیس سازمان اطلاعات مصر به غزه

رئیس سازمان اطلاعات مصر در پی مخالفت رژیم صهیونیستی با ورودش به نوار غزه، سفر خود به کرانه باختری و تل‌آویو را نیز لغو کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی، عصر پنجشنبه اعلام کرد که «عباس کامل» رئیس سازمان اطلاعات عمومی مصر سفرش به نوار غزه را «به دلیل مخالفت اسرائیل با ورودش به نوار غزه در نتیجه اوضاع امنیتی در مرزها»، لغو کرد.

این شبکه تلویزیونی خاطرنشان کرد در پی این تصمیم اسرائیل، «عباس کامل تصمیم گرفت سفرش به کرانه باختری و اراضی اشغالی را نیز لغو کند».

قرار بود عباس کامل، روز پنجشنبه از طریق گذرگاه «بیت حانون»( ایرز) وارد نوار غزه شود و با «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس درباره برخی مسائل مرتبط با پرونده فلسطین از جمله آتش‌بس با اسرائیل، گفت‌وگو کند.

دولت مصر تاکنون درباره این سفر اظهار نظر نکرده است. ولی «خلیل الحیه» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس، روز گذشته در کنفرانسی مطبوعاتی اعلام کرد که هیئت مصری به رهبران این جنبش تأکید کرده‌اند که سفر رئیس سازمان اطلاعا «به دلایل فنی و برنامه‌هایش با رئیس‌جمهور السیسی به تعویق افتاده است».

در تحولی دیگر از فلسطین اشغالی، رژیم صهیونیستی تصمیم گرفته است که مسیر پروازهای هوایی در فرودگاه بین‌المللی بن‌گورین را به دلیل تنش امنیتی در مرزهای جنوبی فلسطین اشغالی تغییر دهد.

سابت عبری‌زبان «واللا» عصر دیروز گزارش داد که تصمیم گرفته شده است مسیرهای زمینی و امنیتی به فرودگاه بن‌گورین، در نتیجه وخامت اوضاع امنیتی در نزدیکی نوار غزه، تغییر یابد.

طبق این گزارش، دو موشک «فجر»، بامداد چهارشنبه از نوار غزه به شهرک «بئر السبع» به تلافی تجاوزات رژیم صهیونیستی شلیک شد که تلفاتی بر جای نگذاشت. جنگنده‌های اسرائیلی بیش از 20 هدف در نوار غزه را بمباران کرده بودند که در نتیجه آن، یک فلسطینی شهید و 7 نفر زخمی شدند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
جشن برداشت زعفران در ایران
آموزش تیزهوشان نهم رایگان!
معرفی صرافی آبان تتر، نگاهی بر قابلیت ها و خدمات این صرافی ارز دیجیتال
راهنمای خرید ویپ از سایت ویپ دیاکو
پاپ اسمیر چیست؟ و بهترین زمان انجام آن
فرش ماشینی با فرش دستباف چه تفاوت‌هایی دارد؟
امیر تتلو در مدح امام علی (ع) شعر سرود + عکس
بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی کشف شد
آمریکا این بار با اف ۱۵ های جدید جیب عربستان را خالی می‌کند
امام‌ جمعه این شهر در اثر سانحه تصادف درگذشت
صدایی که دستور جنایت صادر کرد!
مرگ؛ ایستگاه پایانی دو قاتل
سرکوب آمریکایی‌ها توسط چماقداران ایرانی - یهودی
باران بهاری در راه ۱۸ استان
چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
۳ روز مانده به بازگشایی نمایشگاه کتاب/ کارگران مشغول کارند
کمبود آب بلوچستان تا ۴ سال آینده رفع می شود
رونالدو و مسی هم تیم می‌شوند؟!
مورایس: برای آینده برنامه‌هایی دارم
پیروزی تماشایی و مهیج لیورپول مقابل تاتنهامی
لورکوزن شکست‌ناپذیرترین تیم تاریخ فوتبال اروپا
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top