تاریخ انتشار: دوشنبه 1399/01/04 - 09:18
کد خبر: 349838

جدال باشگاه‌های بزرگ برسر فوق ستاره اینتر

بارسلونا که یکی از جدی ترین مشتریان مارتینز است اولین پیشنهاد خود را برای مارتینز آماده کرده که شامل ۷۰ میلیون یورو پول نقد بعلاوه آرتورو ویدال هافبک شیلیایی خود که مدیران اینتر و آنتونیو کونته در ژانویه به شدت خواهان او بودند و نلسون سمدو دفاع راست پرتقالی خود هستند که انتظار میرود توسط سران اینتر رد شود.

خبرنامه دانشجویان ایران: لائوتارو مارتینز مهاجم ۲۲ ساله اینتر که با درخشش خود در این فصل در خط حمله اینتر مورد توجه باشگاه های زیادی در اروپا از جمله بارسلونا ، رئال مادرید ، منچستر یونایتد ، منچستر سیتی ، چلسی و پاریس سن ژرمن قرار گرفته و مطمئنا رقابت زیادی برای به خدمت گیری این مهاجم آرژانتینی در ماه ژوئن صورت میگیرد و با وجود اینکه مارتینز بند فسخ ۱۱۱ میلیون یورویی در قرارداد خود دارد که در ماه ژوئن قابل فعال شدن است اما باشگاه های خواستار او از الان آماده ارائه پیشنهاداتی بالاتر از بند فسخ ۱۱۱ میلیون یورویی او هستند.

بارسلونا که یکی از جدی ترین مشتریان مارتینز است اولین پیشنهاد خود را برای مارتینز آماده کرده که شامل ۷۰ میلیون یورو پول نقد بعلاوه آرتورو ویدال هافبک شیلیایی خود که مدیران اینتر و آنتونیو کونته در ژانویه به شدت خواهان او بودند و نلسون سمدو دفاع راست پرتقالی خود هستند که انتظار میرود توسط سران اینتر رد شود.

آریدو برایدا ، مشاور ورزشی سابق بارسلونا ، از ایده این انتقال استقبال کرده است :"می دانم که بارسلونا به دنبال جذب یک مهاجم افتاده است و به نظرم ، لائوتارو مارتینز به دلیل سبک بازی اش ، گزینه فوق العاده ای برای آنها خواهد بود . او بازیکنی است که در سال های اخیر ، پیشرفت چشمگیری را داشته است . 2 ، 3 بار بازی او را در سن سیرو از نزدیک دیده ام و او واقعاً توانسته مرا تحت تاثیر قرار دهد."

مایکون ستاره سابق اینتر با گاتزتا دلو اسپورت گفتگو کرد . او معتقد است کونته می تواند پس از یک دهه اسکودتو را به اینتر هدیه کند . مایکون گفت :"اینتر به موفقیت نیاز دارد و معتقدم تیم کونته واقعاً می تواند اسکودتو را کسب کند . دیبالا بازیکن بزرگی است اما من می گویم مارتینز . وقتی او چنین عملکردی دارد ، طبیعی است بزرگترین باشگاه های اروپا به او توجه کنند."

به گزارش موندو دپورتیوو ، همه راه‌ ها در بارسلونا به لائوتارو ختم می‌ شود . در حضور علاقه باشگاه‌ های بزرگ دیگری چون رئال مادرید و منچسترسیتی ، بارسا به طور کاملاً جدی گزینه خرید مهاجم آرژانتینی اینتر را مد نظر دارد . مدت زیادی از مصاحبه آبیدال و مسی نمی‌ گذرد که هر دو صراحتاً ضمن تمجید از لائوتارو ، از خرید او استقبال کردند . اما خرید لائوتارو تنها پیشنهاد این دو نفر نیست.

تقریباً همه مدیران عالی رتبه باشگاه از جذب ستاره آرژانتینی استقبال می‌کنند . لائوتارو در این فصل برای اینتر فوق العاده کار کرده و یکی از بهترین گلزنان سری آ محسوب می‌شود . بارسا با توجه به بالا رفتن سن و سال سوارز ، نیاز به جذب مهاجمی درخور برای جایگزینی او دارد و در واقع به همین خاطر در زمستان اخیر ، هزینه زیادی برای جذب مهاجم نکرد . برخلاف دیگر باشگاه‌های علاقه مند به لائوتارو ، در بارسلونا ظاهراً از صدر تا ذیل باشگاه موافق خرید او هستند و به صراحت علاقه خود را نشان می‌دهند.

علاقه بارسلونا به جذب لائوتارو مارتینز ، وارد فاز جدیدی شده است . هر لحظه این احتمال بیشتر می شود که لائوتارو را فصل بعد در نیوکمپ ببینیم.

در باشگاه اینتر ، این انتظار می رود که تا قبل از 15 جولای ، یک تیم بزرگ (که به احتمال زیاد بارسلونا است) با مبلغ 111 میلیون یورو ، برای جذب مارتینز اقدام کند . موندو گزارش داده که اینتر از هم اکنون به دنبال جذب جانشینی برای مهاجم آرژانتینی اش افتاده است . از گزینه هایی که اینتر مد نظر دارد ، می توان به تیمو ورنر ، اوبامیانگ و مارسیال اشاره کرد.

همچنین از ایتالیا خبر می رسد که دستمزد مدنظر لائوتارو برای فصل بعد 18 میلیون یورو است ، یعنی همان دستمزدی که آنتوان گریزمان در بارسلونا دریافت می کند . به علاوه ، گفته می شود که اینتر ارزش مارتینز را حدود 150 میلیون یورو می داند و بارسلونا قصد دارد برای بر آورده کردن این خواسته باشگاه ایتالیایی ، پیشنهاد بازیکن + پول به اینتر ارائه کند . 1 بازیکن از میان آلنیا و تودیبو ، و یکی دیگر از میان راکیتیچ ، ویدال ، آرتور و سمدو وارد معامله خواهند شد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
جشن برداشت زعفران در ایران
آموزش تیزهوشان نهم رایگان!
معرفی صرافی آبان تتر، نگاهی بر قابلیت ها و خدمات این صرافی ارز دیجیتال
راهنمای خرید ویپ از سایت ویپ دیاکو
پاپ اسمیر چیست؟ و بهترین زمان انجام آن
فرش ماشینی با فرش دستباف چه تفاوت‌هایی دارد؟
امیر تتلو در مدح امام علی (ع) شعر سرود + عکس
بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی کشف شد
آمریکا این بار با اف ۱۵ های جدید جیب عربستان را خالی می‌کند
امام‌ جمعه این شهر در اثر سانحه تصادف درگذشت
صدایی که دستور جنایت صادر کرد!
مرگ؛ ایستگاه پایانی دو قاتل
سرکوب آمریکایی‌ها توسط چماقداران ایرانی - یهودی
باران بهاری در راه ۱۸ استان
چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
۳ روز مانده به بازگشایی نمایشگاه کتاب/ کارگران مشغول کارند
کمبود آب بلوچستان تا ۴ سال آینده رفع می شود
رونالدو و مسی هم تیم می‌شوند؟!
مورایس: برای آینده برنامه‌هایی دارم
پیروزی تماشایی و مهیج لیورپول مقابل تاتنهامی
لورکوزن شکست‌ناپذیرترین تیم تاریخ فوتبال اروپا
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top