تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/02/14 - 14:35
کد خبر: 354507

ایران اقدام جنایتکارانه داعش علیه «حشد الشعبی» را محکوم کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام جنایتکارانه و بزدلانه گروه تروریستی داعش در به شهادت رساندن تعدادی از مجاهدان روزه دار حشد الشعبی در ضیافت الهی ماه مبارک رمضان را به شدت محکوم کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام جنایتکارانه و بزدلانه گروه تروریستی داعش در به شهادت رساندن تعدادی از مجاهدان روزه دار حشد الشعبی در ضیافت الهی ماه مبارک رمضان را به شدت محکوم کرد.

وی با تسلیت  و ابراز همدردی با دولت و ملت سرفراز عراق، ابراز امیدواری کرد: کشور بزرگ عراق هر چه زودتر با همدلی و مجاهدت دولت و ملت این کشور از شر اندک باقیماندگان فرتوت از این گروه منحوس تروریستی که با کمک و پشتیبانی برخی دولتها شکل گرفته و حمایت می شوند، رهایی یابد.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین اظهار داشت: تاریخ نشان داده است که خون پاک مجاهدین فی سبیل الله هرگز به هدر نخواهد رفت و انتقام این خون‌های پاک که موجب رشد و بالندگی اسلام،  عدالت و حقیقت است، گرفته خواهد شد.

موسوی در پایان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران از تلاش های عراق در مبارزه با تروریسم و استقرار صلح و ثبات در این کشور حمایت کرده و هرگونه‌ اقدامی برای برهم زدن ثبات و آرامش در عراق را مردود و محکوم می داند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top