تاریخ انتشار: شنبه 1399/03/10 - 11:20
کد خبر: 357742

اطلاع از سرمایه‌گذاری در استرالیا

سرمایه‌گذاری در استرالیا می تواند یک فرصت فوق العاده برای کسب اقامت در این کشور باشد البته برای سرمایه گذاری محدودیتهای خاصی نیز مد نظر است افراد متقاضی برای این امر می توانند با دریافت ویزای استرالیا به این کشور سفر کرده و اقدامات راه اندازی کسب و کار خود را انجام دهند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» سرمایه گذاری در استرالیا یکی از راه های مناسب برای به دست آوردن اقامت دائمی در این کشور است. وجود سیاست و خط مشی های نوین به بسیاری از افراد در سراسر دنیا اجازه داده است که با استفاده از گزینه ی سرمایه گذاری بتوانند در این کشور اقامت دائمی استرالیا دریافت کنند. در ادامه در نظر داریم به طور کلی اطلاعات مهمی در این مورد و البته محدودیت های ویژه را بررسی کنیم. اگر شما نیز به دنبال مهاجرت به این کشور هستید در صورت داشتن شرایط می توانید به راحتی با نهایی کردن اقدامات دریافت ویزای استرالیا به این کشور سفر کنید و کسب و کار خود را آغاز کنید.

سرمایه گذاری در استرالیا اگرچه به عنوان یک گزینه ی خوب برای همه ی افراد برای مهاجرت به این کشور در نظر گرفته می شود ولی وجود محدودیت هایی ممکن است مانع سفر برخی از افراد با استفاده از این گزینه به کشور استرالیا گردد. به جز مردم نیوزلند هر فردی برای سفر به این مکان نیازمند دریافت ویزا می باشد پروسه ی صدور ویزای خود را می توانید به گروه کاردان ما بسپارید تا در کوتاهترین مدت زمان بتوانید آن را بدون ریجکت شدن دریافت کنید. زمانی که دستورالعمل های لازم برای صدور ویزا به طور دقیق در نظر گرفته شود احتمال پذیرفته نشدن درخواست ویزا به ندرت رخ خواهد داد.

Figure 1سرمایه گذاری در استرالیا

اخذ مهاجرت در استرالیا با سرمایه گذاری

همانطور که در بخش قبلی به طور کلی اشاره شد سرمایه گذاری در استرالیا یکی از فرصت های مناسب برای مهاجرت به این کشور و دریافت اقامت دائمی است ولی این امر به چه صورت انجام می شود؟

ویزاهای متفاوتی برای سفر به این کشور در دسترس است ولی افرادی که قصد سرمایه گذاری در استرالیا را دارند می توانند درخواست ویزای 188 را داشته باشند. البته برخی از کاربران می توانند از ویزای 893 نیز استفاده کنند که محدودیت و ویژگی های خاص خود را دارد. در وب سایت رسمی مهاجرت استرالیا قوانین و شرایط لازم برای سرمایه گذاری در استرالیا ثبت شده است می توانید اطلاعات کافی را به دست آورید در صورت نیاز به یک مشاوره ی عالی در این زمینه تردید نکنید با ما در تماس باشید همکاران ما با تخصص و تجربه ای که در این زمینه دارند به طور کامل می توانند شما را در رسیدن به اهدافتان یاری کنند. پس از دریافت ویزای یاد شده و سفر به این کشور در یک بازه ی زمانی خاصی باید اقدامات راه اندازی کسب و کار خود را نهایی کنید و حداقل دو فرد در موسسه و یا شرکت یاد شده مشغول به کار گردند در غیر این صورت ممکن است دچار گرفتاری ها ی خاص باشید.

Figure 2محدودیت های سرمایه گذاری در استرالیا

محدودیت های سرمایه گذاری در استرالیا

سرمایه گذاری در استرالیا به منظور مهاجرت به این کشور دارای محدودیت های خاصی است که از جمله مهمترین آنها می توان :

  • محدودیت سنی
  • محدودیت مالی
  • داشتن سوابق کاری عالی

را در نظر گرفت. به منظور اثبات صلاحیت کاری می توانید موفقیت های شغلی خود را در کشور مبدا را در اولویت قرار دهید زیرا آنها به دنبال این هستند که بررسی کرده و مشخص سازند که کسب و کاری که توسط شما قرار است راه اندازی گردد تا چه اندازه ای می تواند موفق باشد. استرالیا جزو کشورهای است که به مدت 28 سال پیشرفت بدون وقفه داشته و دارد و این امر سبب شده است که سرمایه گذاری در استرالیا همواره از لحاظ موفقیت نیز بسیار حائز اهمیت باشد. این کشور علاوه بر این که جزو مکان هایی پر رونق از نظر اقتصادی است بلکه نیروی کار مستعدی نیز دارد. افرادی که در این کشور سکونت دارند هم از نظر تحصیل و هم دارا بودن فرهنگ جداگانه شرایط ویژه ای را برای پیشرفت کسب و کار ها فراهم ساخته است.

اطلاع از سرمایه‌گذاری در استرالیا

Figure 3بررسی سرمایه گذاری در استرالیا

باید و نباید های سرمایه گذاری در استرالیا

اگر قصد سرمایه گذاری در استرالیا را دارید در ابتدا لازم است واجد شرایط باشید در این صورت می توانید درخواست صدور ویزای استرالیا خود را انجام داده و مقدمات سفر به این کشور را فراهم کنید . برای دریافت ویزا حتما  با افراد با تجربه و کاردان در این زمینه در ارتباط باشید تا بتوانید اقدامات صدور ویزای خود را به راحتی نهایی کنید.

سرمایه گذاری در استرالیا می تواند بر اساس در نظر گرفتن گزینه های مختلف انجام شود این کشور به دلیل محیطی امن برای تجارت توانسته است بسیاری از سرمایه گذاران را تاکنون اغوا کرده و در این زمینه پیشرفت عالی داشته باشد. طی سیاست های تصویب شده در سال های اخر نیز حمایت های خاصی از سوی دولت از کارفرمایان صورت می گیرد . برای موفقیت در کسب و کار خود لازم است از همه ی مقررات مطلع شوید. عدم آگاهی در این زمینه می تواند به طور جدی سدی در مسیر شما باشد . اگر علاقه مندی به یک تجارت بین المللی هستید می توانید همین اکنون با دریافت ویزای استرالیا در این مسیر گام بگذارید. 

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آیین معارفه رئیس دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در ستاد وزارت بهداشت +فیلم
زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
اتهامات تتلو اعلام شد
خادمی نجم‌الدین شریعتی در حرم رضوی(ع) +فیلم
طنین صدای اذان در تجمع اعتراضی دانشجویان آمریکایی +فیلم
تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر
یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
همدستی این پیام رسان با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین + جزئیات
سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد +جزئیات
تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
مراحل طلاق توافقی در سال ۱۴۰۳
بیماری فردگرایی و افول جنبش دانشجویی
شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور؛ دستگیری ۲۰ متهم
اسلامی:‌ تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یا‌بد
افزایش کرایه‌ها بیش از ۴۵ درصد تخلف است
آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا
مهلت دریافت کارت کنکور فردا به پایان می‌رسد
آگهی‌های مسکن در دو پلتفرم «شیپور» و «دیوار» حذف می‌شود؟
سرلشکر باقری: همه سناریوها را بررسی می‌کنیم
فیلم آتش‌سوزی در یکی از کارخانه‌های قم +فیلم
سرانجام دختر فوت شده در مترو تجریش +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top