تاریخ انتشار: دوشنبه 1399/03/19 - 10:46
کد خبر: 358742

بهترین ترفندها برای جاسازی لوازم الکترونیکی در چمدان

بهترین راهکار برای جلوگیری از صدمه دیدن وسایل الکترونیکی در سفر، تهیه کیف مخصوص حمل آنها است. به ویژه اگر این کیف به گونه ای باشد که بتوان آن را روی دوش حمل کرد نیز بسیار بهتر است. چرا که این عمل به هر حال ریسک کمتری از حمل این وسایل با چمدان دارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» با اینکه امروزه دنیا، دنیای فناوری و دیجیتال است بسیاری از مسافران لوازم الکترونیکی چندانی را با خود به سفر نمی‌برند که البته این کاری است که اغلب کارشناسان گردشگری نیز همواره به انجام آن توصیه کرده اند. چرا که این وسایل بسیار ارزشمند هستند و ممکن است در طی سفر به هر نحو ممکن آسیب ببینند. از سوی دیگر بسیاری از کارها اگر نیاز به این نداشته باشند که کاملاً حرفه ای به انجام برسند، اغلب به وسیله یک تلفن همراه هوشمند نیز قابل رفع و رجوع هستند. از این رو بهتر است مسافران برای به همراه بردن لوازم الکترونیکی خود به سفر ریسک نکنند و از این طریق، خطر ربوده شدن آنها یا آسیب دیدن این وسایل را کاهش دهند.

اما گاه شما مجبور به انجام سفرهای کاری هستید یا برای تحصیل با خرید بلیط قطار به شهر دیگری سفر می‌کنید. بدیهی است که در چنین شرایطی نمی‌توان از مسافر انتظار داشت که تمامی امور کاری و تحصیلی خود را با یک تلفن همراه به انجام برساند. پس باید راهکارهایی را به او ارائه داد که به وسیله آنها قادر باشد از وسایل الکترونیکی خود محافظت نماید. به همین منظور ما تلاش کرده ایم تا در ادامه مطلب "
بهترین ترفندها برای جاسازی لوازم الکترونیکی در چمدان " برخی از این نکات را به کاربران خود ارائه کنیم؛ با قاصدک 24 همراه باشید.

تهیه کیف مخصوص حمل لپ تاپ یا دوربین
بهترین راهکار برای جلوگیری از صدمه دیدن وسایل الکترونیکی در سفر، تهیه کیف مخصوص حمل آنها است. به ویژه اگر این کیف به گونه ای باشد که بتوان آن را روی دوش حمل کرد نیز بسیار بهتر است. چرا که این عمل به هر حال ریسک کمتری از حمل این وسایل با چمدان دارد. اما اگر امکان این کار برای شما وجود ندارد باز توصیه می‌کنیم اولین کاری که بعد از
خرید بلیط هواپیما خود انجام می‌دهید تهیه این کیف و سپس جا گذاری لوازم الکترونیکی خود درون آن باشد. چرا که بعد از انجام این دو کار می‌توانید این کیف را در جایی میان لباس های خود در چمدان قرار دهید و درب آن را ببندید.

بهترین ترفندها برای جاسازی لوازم الکترونیکی در چمدان

استفاده از نایلون های حبابی
بهتر است همیشه میانه چمدان را برای قرار دادن لوازم الکترونیکی خود انتخاب نمایید و هیچ گاه این وسایل حساس و شکننده را در گوشه های چمدان جاسازی نکنید. با این حال برای محافظت بهتر این لوازم بهتر است آنها را درون چند لایه نایلون حبابی بپیچید و سپس آنها را درون چمدان یا ساک مسافرتی مورد نظر خود قرار دهید. این ترفند به شما کمک می‌کند تا به نوعی لوازم خود را عایق بندی نمایید تا در مقابل ضربه مقاوم تر شوند و احتمال شکستن آنها کاهش پیدا کند.

بسته بندی تمامی قطعات به صورت جداگانه
اگر می‌خواهید بعد از خرید بلیط اتوبوس
خود یک لپ تاپ را درون چمدانتان جای دهید بهتر است قطعات آن را به صورت جداگانه بسته بندی کنید و آنها را در جاهای مختلف یک چمدان جاسازی کنید. بدین ترتیب اگر چمدان شما به صورت اتفاقی ضربه بخورد و یا با جایی برخورد نماید، قطعات ریز لپ تاپ نظیر آداپتور و شارژر آن نمی‌توانند فشار مضاعفی را بر روی صفحه لپ تاپ ایجاد کرده و سبب شکستن آن شوند. برای این کار تنها کافی است هر قطعه را به صورت جداگانه در جای مخصوص به خود در کیف قرار داده یا آن را با نایلون حبابی بسته بندی کرده و در قسمت های مختلف چمدان خود جای دهید.

دور نگاه داشتن لوازم الکترونیکی از مایعات
همان اندازه که سخت افزار و بدنه لوازم الکترونیکی شما گران و آسیب پذیر است، نرم افزار و اطلاعات داخلی آن نیز با ارزش است. از این رو بهتر است لوازم الکترونیکی خود را به گونه ای درون چمدان خود جای دهید که از شامپو، بطری آب و سایر مایعات موجود در چمدان شما دور باشد. بدین ترتیب می‌توانید از نشت احتمالی مایعات و نفوذ آنها به درون لوازم الکترونیکی خود جلوگیری نموده و از اطلاعات موجود در آنها محافظت نمایید.

بهترین ترفندها برای جاسازی لوازم الکترونیکی در چمدان

ممنوعیت جاسازی لوازم الکترونیک در زیر یا روی چمدان
همانطور که گفتیم بهترین جا برای قرار دادن لازم الکترونیکی در چمدان، میانه آن و جایی درست وسط البسه و لوازم موجود در چمدان است. پس هیچ گاه لپ تاپ خود را به عنوان اولین وسیله در ته چمدان و یا آخرین وسیله در روی آن قرار ندهید تا احتمال صدمه به آن را به حداقل برسانید. همچنین اگر لوازم الکترونیکی یا دوربین بسیار گران قیمتی را با خود حمل می‌کنید حتماً از بیمه مسافرتی استفاده نمایید و توجه کنید که بیمه نامه انتخابی شما تعهداتی در خصوص جبران خسارت در زمینه لوازم الکترونیکی داشته باشد. بدین ترتیب می‌توانید در صورتی که لوازم الکترونیکی موجود در چمدان شما بر اثر حمل و نقل اشتباه دچار آسیب دیدگی شد و یا چمدان شما طعمه سارقان گردید، از شرکت بیمه مربوطه غرامت لازم را دریافت نماید و حداقل ارزش مادی وسیله خود را جبران نمایید. با این حال بهتر است برای اطمینان بیشتر از اطلاعات موجود در لپ تاپ خود نیز بک آپ بگیرید و آن را در جایی جدا نگهداری نمایید. فراموش نکنید که با انجام این دو کار می‌توانید تا حدودی احتمال هر نوع خسارتی را کاهش دهید.

در پایان یادآور می‌شویم که برای خرید انواع بلیط سفر، اعم از بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس و همچنین خرید آنلاین بیمه مسافرتی می‌توانید به وب سایت قاصدک 24 مراجعه نمایید. در قاصدک 24 علاوه بر خدمات فوق شما می‌توانید هتل دلخواه خود در سراسر کشور را نیز به صورت اینترنتی رزرو نمایید و حتی خدمات مسافرتی خود را با استفاده از اپلیکیشن خرید بلیط سفر قاصدک 24 و به وسیله تلفن همراه هوشمند خود خریداری نمایید. پس همین حالا بلیط و کلیه خدمات مورد نیاز خود را خریداری نموده و برای یک سفر با تجهیزات کامل مهیا شوید.

منبع:
https://ghasedak24.com/train-ticket
 

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
صفحه نخست روزنامه‌های یکشنبه ۹ اردیبهشت
شریک جرم صهیونیست‌ها/ شکست دکترین امنیتی اسرائیل
سرکوب دانشجویان دانشگاه کلمبیا در نیویورک / برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران /آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
اولین تمرین پرسپولیس بعد از حذف از جام حذفی برگزار شد
حمایت دانشگاهیان از خیزش دانشجویان در آمریکا
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
مخبر در دیدار نخست وزیر بورکینافاسو: ایران آمادگی دارد دستاوردهای خود را در اختیار کشورها قرار دهد
مخبر در دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه: تعاملات تهران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است
پیشنهادهای وزیر دفاع ایران در اجلاس شانگهای چه بود؟
هزاران معترض اسرائیلی خواستار برکناری نتانیاهو شدند
سفر ۲ روزه بلینکن به عربستان با محوریت ایران و غزه
گشایش‌های ارزی با سفر رئیس بانک مرکزی به عربستان در راه است؟
۲۶ کارگر نمونه توسط رئیس جمهور تقدیر می‌شوند
پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای تحویل مدارک چه کنند؟
آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در محدوده میدان ولی‌عصر
تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی به کشور
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top