تاریخ انتشار: شنبه 1399/04/28 - 09:50
کد خبر: 364065

تقدیر دانشجویان از معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت

مجمع دبیران شوراهای صنفی دستیاران و دانشجویان دکتری تخصصی به پاس تلاش‌های دکتر سیما سادات لاری در مسیر رفع مشکلات این دسته از دانشجویان، با اهدای لوح سپاس از ایشان تقدیر کردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مفدا، در ابتدای دومین نشست مجمع دبیران شوراهای صنفی دستیاران و دانشجویان دکتری تخصصی وزارت بهداشت که با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، معاون آموزشی وزارت بهداشت و دیگر مسئولان ارشد این وزارتخانه برگزار شد، دکتر هومان پارسایی دبیر این مجمع با اهدای لوح یادبود از زحمات دکتر لاری قدردانی کرد.

پارسایی در آغاز صحبت‌های خود با اشاره به اقداماتی که دکتر لاری و مجموعه همراه وی در راستای وام دستیاری، بیمه درمانی سلامت و بیمه بازنشستگی دانشجویان دستیاری و دکترای تخصصی انجام داده‌اند، بیان داشت: قدردانی از زحمات و تلاش‌های صادقانه مجموعه معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارتخانه و در رأس آن دکتر لاری را به‌عنوان یک مجموعه عمل‌گرا، پرتلاش و با تعامل بالا بر خود لازم دانستیم.

وی با اشاره به مشکلات دستیاران و دانشجویان PhD بیان داشت: صرفاً دیدن و شنیدن مشکلات در هر زمینه‌ای کافی نیست و زمانی ارزشمند است که گامی در جهت مرتفع ساختن آن برداشته شود، در مدت حضور دکتر لاری در مسند معاونت فرهنگی و دانشجویی، منسجم بودن تلاش‌ها در جهت به ثمر رسیدن آن‌ها نسبت به گذشته مشهودتر  بود که از این بابت ضمن سپاس از خداوند از ایشان و مجموعه همراه تشکر می‌کنم.

این فعال دانشجویی در انتها بیان کرد: حضور دکتر لاری در معاونت دانشجویی و فرهنگی برای دانشجویان نعمت بزرگی است و مجمع دبیران شوراهای صنفی دستیاران و دانشجویان PhD  آرزوی موفقیت‌های روزافزون برای ایشان و مجموعه همراهشان را در ارتقاء خدمت‌رسانی مطلوب‌ به دستیاران و دانشجویان دکتری تخصصی از خداوند متعال خواستار است.

در ادامه دکتر لاری ضمن تقدیر از این حرکت دبیران شوراهای صنفی دانشجویان دستیاری و دکترای تخصصی گفت: خدمت به دانشجویان لطفی است که خداوند نصیب ما کرده است و آن‌چه در این مسیر به دست آمده تلاش تمامی مجموعه معاونت فرهنگی و دانشجویی بوده است.

وی اضافه کرد: خدمت به دانشجویان این لوح‌های پاک و ضمیرهای روشن و پرانرژی حقیقتی است با ارزش که امیدوارم در این مسیر به گونه‌ای رفتار کنیم که خداوند از ما راضی باشد.

معاون وزیر بهداشت تلاش برای رفع مشکلات دانشجویان دستیاری و دکترای تخصصی را یکی از وظایف معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت دانست و گفت: در دوران سخت کرونا شما از ابتدا در پشت سنگر و خط مقدم درگیری با بیماری بودید و هم‌اکنون نیز خدمت را رها نکرده‌اید و خدمت به شما برای ما افتخار است.

متن لوح یادبود دبیران شورای مرکزی شوراهای صنفی دستیاران و دانشجویان تحصیلات تکمیلی ph.D به شرح زیر است:

معاون  محترم  دانشجویی  و  فرهنگی  وزارت  بهداشت، درمان  و  آموزش  پزشکی- سرکار  خانم  دکتر   لاری

با سلام  و  احترام

با عنایت  به تلاش‌های  ارزنده  و  فعالیت‌های مؤثر  حضرتعالی  در  ارائه  تسهیلات  و خدمات  رفاهی  توأم  با  حفظ کرامت  انسانی  به  دانشجویان،  مشارکت آنان  در تصمیم‌گیری‌ها، ایجاد  نشاط، امید، پویایی  و تحرک  در حوزه  دانشجویی  که موجب  افزایش  رضایتمندی رو به رشد  دانشجویان شده است بر خود واجب  می‌دانیم  تا  صمیمانه‌ترین  تقدیر  خود  را  از  عملکرد  مجموعه  منسجم، پاسخگو  و متعهد معاونت دانشجویی و فرهنگی  ابراز  داریم  و  از   اهتمام و کوشش‌های بی‌دریغ  و  خالصانه ‌ جنابعالی  قدردانی  کنیم.

توفیق روز افزون  جنابعالی را  در  تداوم خدمت  به  دانشجویان  از  درگاه حق‌تعالی مسئلت می‌نماییم.

مجمع دبیران شوراهای صنفی دستیاران و دانشجویان دکتری تخصصی

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تاکنون کدام کشور‌ها به اسرائیل حمله کرده‌اند؟ +فیلم
هشدار به زائران حج عمره
رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
«س.ق» زن بازیگر ایرانی است که تتلو در اعترافاتش از او نام برد
سفارش امام رضا(ع) به شیعیان از زبان حضرت عبدالعظیم
تبلیغ نافرمانی مدنی توسط رئیس جبهه اصلاحات
رهبر انقلاب: حال کارگر خوب شود حال کشور خوب می‌شود
استقلال چهارمین تیم پُرافتخار فوتبال آسیا
چند فرمانده ارشد ارتش اسراییل طی روزهای آتی استعفا می‌دهند
برنامه دولت برای ارتقای هوش مصنوعی
گل محمدی به زودی سرمربی تراکتور خواهد شد +جزئیات
حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد
تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد
توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد +عکس
ابتکار یک کارگر برای دریافت انگشتر از رهبر انقلاب +فیلم
پخت نان کامل باید مجدداً در روستاهای کشور احیا شود/ اقدامات شورای عالی سلامت و امنیت غذایی با وضعیت مطلوب فاصله زیادی دارد
رهبرانقلاب: امنیت شغلی کارگر از وظایف مسئولین است +فیلم
استعفای بالاترین مقام نظامی صهیونیست‌ها +فیلم
آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
مثال جالب رهبرانقلاب درمورد پیشرفت +فیلم
دستگیری ۱۸ شیاد کنکوری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top