تاریخ انتشار: پنجشنبه 1399/05/09 - 09:41
کد خبر: 365541

ایموبیله، بالاتر از رونالدو و لواندوفسکی

چیرو ایموبیله با زدن ۳۵ گل در فصل ۲۰-۲۰۱۹ سری آ شانس اصلی کسب کفش طلای اروپا است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از آریا، چیرو ایموبیله، مهاجم 29 ساله ایتالیایی لاتزیو، در جریان پیروزی 2-0 تیمش مقابل برشا موفق شد یک گل بزند و تعداد گل هایش در فصل 20-2019 سری آ را به عدد 35 رساند. چیرو ایموبیله با زدن سی و پنجمین گلش در فصل 20-2019 سری آ، در یک هفته مانده به پایان فصل در صدر جدول گلزنان سری آ و کفش طلای اروپا قرار دارد.

چیرو ایموبیله 35 گله از روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بایرن مونیخ که در فصل 20-2019 بوندسلیگا 34 گل به ثمر رساند، پیشی گرفت و با توجه به فاصله چهار گله با کریستیانو رونالدو در یک هفته مانده به پایان فصل سری آ، در آستانه تصاحب عنوان آقای گلی سری آ و کفش طلای اروپا قرار دارد. با توجه به ناکامی کریستیانو رونالدو در گلزنی مقابل کالیاری، این ستاره پرتغالی برای کسب کفش طلا به یک معجزه نیاز دارد و باید حداقل 4 گل به رم بزند و ایموبیله نتواند گلی به ناپولی بزند.

لاتزیو در آخرین هفته سری آ مهمان ناپولی خواهد بود و چیرو ایموبیله فرصت دارد حتی رکورد بیشترین گل زده یک فصل سری آ که با 36 گل متعلق به گونزالو هیگواین است را بشکند. فرانچسکو توتی در فصل 07-2006 آخرین بازیکنی از سری آ بود که با زدن 26 گل توانست جایزه کفش طلای اروپا را کسب کند و چیرو ایموبیله می تواند به اولین بازیکنی طی 13 سال گذشته از سری آ تبدیل شود که برنده این عنوان شده است.

جنگ دریافت کفش طلا در هفته های اخیر در فوتبال اروپا به اوج رسیده و حالا به نظر می رسد بر خلاف انتظار چیرو ایموبیله برنده این جایزه لقب گیرد. ستاره ایتالیایی و باتجربه بیانکوچلستی امشب موفق شد باز هم گلزنی کرده و این بار دروازه برشا را باز کند تا فاصله ای با دریافت این جایزه بزرگ نداشته باشد. چیرو ایموبیله با زدن سی و پنجمین گل این فصل خود در رقابت های لیگ از لواندوفسکی با 34 گل عبور کرد و حالا تنها کریستیانو رونالدو می‌تواند با درخشش خیره کننده کفش طلا را از ایموبیله بگیرد.

رونالدو تنها دو بازی دیگر فرصت دارد و باید حداقل 4 گل به ثمر برساند و البته ستاره لاتزیو نیز در بازی پایانی موفق به گلزنی نشود تا این جایزه به هر دو بازیکن برسد. روزی که رابرت لواندوفسکی از دورتموند جدا شده و راهی بایرن مونیخ شد، باشگاه آلمانی چیرو ایموبیله را به عنوان جانشین جذب کرد و البته این بازیکن در بوندسلیگا توفیقی نداشت.

در ادامه همین روند در سویا نیز تکرار شد و چیرو ایموبیله آنجا نیز نتوانست عملکرد خوبی ارائه دهد. اما حالا روزگار چرخ خورده و این بازیکن حالا احتمالا بهترین جایزه فردی لواندوفسکی را از آن خود خواهد کرد. فقط گونسالو ایگواین با 36 گل در فصل 2015-16 بیشتر از ایموبیله در طول یک فصل سری آ در تاریخ موفق به گلزنی شده و ستاره لاتزیو هفته آخر می تواند این رکورد را نیز از آن خود کند. این در حالیست که تا چندی قبل بسیاری لواندوفسکی را بخت اول دریافت جایزه توپ طلا می دانستند، اما منتفی شدن جایزه از سوی فرانس فوتبال این شانس را از او گرفت و حالا ایموبیله باعث شد بخت دریافت جایزه توپ طلا نیز از دست برود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top