تاریخ انتشار: دوشنبه 1399/05/13 - 20:45
کد خبر: 366032

تصمیم نهایی؛

کنکور ۹۹ سر وقت؛ تمام!

کنکور ۹۹ سر وقت؛ تمام!

نتیجه جلسه عصر امروز (دوشنبه سیزدهم مردادماه) وزیر بهداشت با منصور غلامی وزیر علوم، برخی مسئولان سازمان سنجش و تعدادی از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره برگزاری کنکور سراسری اعلام شد.

به گزارش سرویس صنفی-آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سعید نمکی وزیر بهداشت در این خصوص گفت: کنکور سراسری در موعد مقرر تحت تدابیر شدید بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تشکیل کمیته‌ای متشکل از وزارت بهداشت، وزارت علوم و سازمان سنجش، عنوان کرد: پروتکل‌های بهداشتی با شدت در همه مراحل کنکور اجرا خواهد شد. نتیجه جلسه این گفت و گو و بحث چند ساعته دیروز و امروز این بود که ما کمیته ای را تشکیل بدهیم که اعضای این کمیته رییس دو کمیسیون بهداشت و آموزش مجلس به علاوه کمیته اجتماعی و فرهنگی و همچنین تعدادی از نمایندگان که منتخب این کمیسیون ها خواهد بود تا در کنار همکاران من در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مسئولان وزارت علوم و سازمان سنجش آموزش کشور یکبار دیگر پروتکل های بهداشتی برگزاری آزمون را مرور کنند.

نمکی با بیان اینکه در مناطق مختلف پروتکل‌های بهداشتی مختلف است، عنوان کرد: تدبیر شد تا فضای اشغال هر سالن حوزه های امتحانی حداکثر ۲۰ درصد با رعایت فاصله دو متر باشد.

وزیر بهداشت یادآور شد: مقرر شده است ماسک به تمام داوطلبان داده شود.

احمد نادری نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات نشست عصر امروز با موضوع برگزاری آزمون‌های کنکور سراسری و کارشناسی ارشد که با حضور وزرای بهداشت، علوم و تعدادی از نمایندگان مجلس برگزار شد، اظهار داشت:‌ در این جلسه بعد از بحث و تبادل‌نظر طولانی اعضای این نشست مقرر شد آزمون‌های کنکور سراسری و کارشناسی ارشد در موعد مقرر و با رعایت پروتکل‌های سخت‌گیرانه بهداشتی برگزار شود.

نادری گفت: این نشست در ادامه نشست روز گذشته کمیسیون آموزش که وزرای بهداشت، علوم و ورزش و رئیس سازمان سنجش برگزار شده بود مقرر شد که تعیین تکلیف نهایی برگزاری آزمون در نشست عصر امروز و در محل دفتر وزیر بهداشت تعیین شود.

وی خاطرنشان کرد: در این نشست علاوه بر سعید نمکی وزیر بهداشت و منصور غلامی وزیر علوم و خدایی رئیس سازمان سنجش، تعدادی از نمایندگان مجلس از جمله منادی رئیس کمیسیون آموزش، شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت، ویس کرمی، وحیدی، سنگدوینی و قاضی‌زاده از اعضای کمیسیون آموزش، بهداشت و فرهنگی مجلس حضور داشتند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس اظهار داشت: تعدادی از نمایندگان مجلس از جمله شهریاری، سنگدوینی و من موافق تعویق برگزاری کنکور آزمون سراسری بودیم.


download

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
1399/05/14 - 07:29

اصرار برای معرفی دانشجو به عنوان دختر بی حجاب یک برنامه کاملا مهندسی شده است.
تورهای مسافرتی آفری
دستگیری شهردار و عضو شورای یک شهر + جزئیات
جریمه سنگین ۴سلبریتی زن در عربستان
روشی دائمی برای خلاصی از ورود حشرات
علائم ایمنی چقدر ضروری است؟
خرید عسل؛ فرق تقلبی و اصلی را به سرعت متوجه شوید!
آیا رای دادگاه تجدید نظر قابل اعتراض است؟ شکستن رای در تجدید نظر امکان دارد؟
آیت‌الله خامنه‌ای: سعدی یکی از پایه‌های بنای استوار ادب پارسی است
اردن: نتانیاهو تنها کسی است که از تنش‌ها در منطقه سود می‌برد
با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند
خضریان: نباید فرصت میدان‌داری به افراد لابی‌باز در مجلس دوازدهم داده شود
شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل: ایرانی‌ها، ما را مسخره‌ می‌کنند
پرسپولیس رکورد لیگ را شکست
چرا اسماعیلی‌فر آن حرکت را انجام داد؟
خانم بازیگر کارگردان شد و جایزه بین‌المللی گرفت
۳دستور ضربتی رئیسی برای کمک به مردم سیستان و بلوچستان
آمریکا و تجاوز به حق وتو !
برای جلوگیری از بستری‌های بی دلیل بیماران چه باید کرد؟
روایتی تکان‌دهنده از اوضاع وخیم اسرای اهل غزه
نظریه‌پرداز برجسته آمریکایی: اسرائیل از حمله ایران شوکه شد
کدام مراکز مجاز به ارائه خدمات زالو درمانی هستند؟
واکنش سفارت ایران در لندن به اتهامات بی دلیل به سپاه
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top