تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/06/02 - 13:01
کد خبر: 368056

جزئیات اعتراض دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه به آزمون مجدد!

تعدای از دانشجویان دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه نسبت به برگزاری مجدد امتحان درس ارتودنسی دو نظری به صورت حضوری اعتراض دارند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، با شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت حضور دانشجویان در محیط دانشگاه، آموزش مجازی به عنوان راه­کار اصلی ادامه تحصیل دانشجویان و جلوگیری از وقفه آموزشی مورد توجه قرار گرفت و وزات بهداشت دستورالعملی را به منظور ارائه آموزش مجازی به دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور ارسال کرد.

گفته می شود که دانشگاه‌ها باید امتحانات برخی از دورس نظری را به صورت مجازی برگزار کنند، اما برخی از اساتید گویا به برگزاری امتحانات مجازی اعتقادی ندارند و می خواهند امتحانات را به صورت حضوری هم برگزار کنند.

گویا دانشجویان دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه دچار این مشکل شدند. به گفته یکی از دانشجویان با وجود اینکه امتحان مجازی درس ارتودنسی 2 نظری برگزار شده، اما استاد مربوطه می خواهد یک بار دیگر به صورت حضوری این امتحان را برگزار کند و این امر موجب اعتراض آنها شده است.

جزئیات اعتراض دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه به آزمون مجدد!

این دانشجوی دانشکده دندانپزشکی می‌گوید: با توجه به شیوع ویروس کرونا قرار بر این بود امتحانات ما به صورت مجازی برگزار شود و این کار هم انجام شد.

وی در ادامه می‌افزاید: امتحان درس ارتودنسی 2 نظری به صورت مجازی برگزار شد، حالا استاد مربوطه می‌خواهد دوباره از ما امتحان را به صورت حضوری بگیرد. وقتی جویای این کار شدیم ادعا می‌کنند که دانشجویان در این درس تقلب کردند.

این فعال دانشجویی عنوان می‌کند: با توجه به دستور ستاد ملی کرونا و دانشگاه علوم پزشکی ارومیه، امتحانات دانشجویان باید به صورت مجازی برگزار شود.

در این راستا، یکی از مسئولین دانشکده دندان پزشکی دانشگاه ارومیه به خبرنگار ما می‌گوید: دانشجویان مشکل خود را به صورت کتبی و رسمی نکرده اند اگر دانشجویان نسبت به این موضوع اعتراضی دارند ابعاد این مشکل باید در دانشگاه بررسی شود. این کار درستی نیست که دانشجویان بخواهند هر موضوعی را رسانه‌ای و از این طریق مشکل آن‌ها حل کنند.

این مسئول دانشکده دندانپزشکی می‌گوید: در دانشگاه، قوانینی وجود دارد که ما را ملزم به برگزاری امتحانات به صورت مجازی کرده است. مسلما اگر قرار باشد امتحان به صورت حضوری برگزار شود برپایه این قوانین خواهد بود.

وی می‌افزاید: در امتحان درس ارتودنسی 2 نظری تشخیص داده شده دانشجویان در این درس تقلب کردند، به خاطر همین تصمیم گرفته شده تا امتحان این درس به صورت حضوری برگزار شود. اگر بناست این امتحان دوباره گرفته شود مطمئنا با هماهنگی مسئولین مربوطه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی خواهد بود.

این مسئول دانشکده دندانپزشکی می‌گوید: امکان دارد استاد مربوطه تشخیص به تقلب در امتحان را داده باشد و بخواهد با برگزاری امتحان به صورت حضوری، دانشجو را بسنجد. ما دوست نداریم برای هیچ دانشجویی مشکل پیش بیاید و مسلما این را هم می‌خواهیم دانشجویان به خوبی آموزش ببینند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
برخورد محترمانه پلیس با یک خانم +فیلم
گریه شرور دو ریالی در لحظه دستگیری +فیلم
درخواست روسیه از شورای امنیت برای بررسی فوری تحریم اسرائیل
هشدار جدید آمریکایی‌ها به اسرائیل
مرگ قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه
خبر جدید وزیر کار درباره تعداد تعطیلات آخر هفته
۴ گزینه اصلی اسرائیل برای پاسخ به ایران
دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
تولید گوشی ایرانی به کجا رسید؟
گزارش اندیشکده آمریکایی از سرسپردگی شاه اردن
حقوق بیکاری در کرواسی؛ بازگشت اسکوچیچ به ایران؟
پیام فرمانده ارشد ارتش به اسرائیل؛یکدستی سیلی زدیم
سخنگوی پنتاگون: ما خواهان تشدید تنش‌ها نیستیم
تعیین ظرفیت ۶۰۰ نفری در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳
کیفیت هوای تهران قابل قبول است
مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
رگبار باران و باد شدید در ۹ استان
بالاخره چند موشک ایران به اسرائیل اصابت کرد؟
این برنامه جدید، رقیب تازه اینستاگرام است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top