تاریخ انتشار: شنبه 1399/06/08 - 14:14
کد خبر: 368648

نحوه ارائه دروس معارف اسلامی در نیمسال تحصیلی اول

مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها نحوه ارائه دروس معارف اسلامی در ترم تحصیلی آینده را اعلام کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها اعلام کرد با توجه به اتمام سال تحصیلی جاری تا ۱۵ شهریور ماه و آغاز سال تحصیلی جدید، ضروری است تمامی دانشجویان دوره‌های در حال آموزش خود را تکمیل و گواهینامه یا نمرات مربوطه را از سامانه دریافت کنند.

از تاریخ ۲۰ شهریور ماه تمامی دوره‌ها و درس‌های نیمه تمام کاربران از سامانه پاک خواهد شد.

همچنین با توجه به بخشنامه معاونت آموزشی نهاد، استادان معارف اسلامی می‌توانند تا ۸ نمره از نمره پایانی درس معارف اسلامی را از دروس سامانه آموزش مجازی و در قالب فعالیت کلاسی برای دانشجویان تعریف کنند و دانشجویان پس از ورود به سایت و ثبت نام در دوره‌ای که توسط استاد مربوطه تعریف شده است می‌توانند دروس مربوط را بگذرانند.

همچنین به منظور استفاده موثر از نقش تربیتی و مهم استادان، سامانه به گونه‌ای طراحی شده است که استادان معارف اسلامی در طول ترم فرآیند آموزشی دانشجویان را مورد پایش قرار می‌دهند و جهت ثبت نمره نهایی، می‌توانند گزارش روند آموزشی دانشجویان را از سامانه دریافت کنند بنابراین با توجه به حضور استادان در سامانه برای دانشجویان درس معارف اسلامی گواهی نامه صادر نخواهد شد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top