تاریخ انتشار: دوشنبه 1399/06/31 - 08:02
کد خبر: 370896

آموزش زبان آنلاین چگونه است؟

تیکا با آموزش بیش از 10 زبان روز دنیا همراه با بهترین مدرس زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، عربی، هلندی، ژاپنی، ایتالیایی هم چنین آموزش زبان چینی، اسپانیایی و..... به شما این امکان را می دهد که بتوانید به راحتی چند زبان را همزمان با توجه به نیاز خود پیش ببرید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» آموزش زبان یک امر ضرورری برای کسانی است که می خواهند ارتباط بهتری با اطرافیان خود یا حتی کشورهای دیگر بگیرند ؛ است. در شرایط قبلی که هنوز با بیماری کرونا درگیر نشده بودیم هنوز خیلی از افراد عادت به برگزاری کلاس آنلاین نداشتند و علاقه ای هم به این کلاس ها نشان نمی دادند و همواره کلاس حضوری را بهتر از کلاس آنلاین می دیدند ولی متاسفانه با درگیر شدن با بیماری کرونا که بسیاری از هموطنانمان و حتی نزدیک ترین افراد زندگیمان را از دست دادیم و متوجه ضرورت در خانه ماندن شدیم، زبان آموزان زیادی به کلاس های آنلاین رو آوردند و بعد از تجربه ی این کلاس ها متوجه بازدهی عالی آن مانند کلاس های حضوری شدند و البته با هزینه ی خیلی کم تر از کلاس های حضوری زبان ! کلاس های آنلاین در هر موسسه ای به صورتی خاص برگزار می شود و با توجه به شرایطی که دارند و سرویسی که می توانند بدهند وارد این حیطه ی کاری شدند و صد البته کسانی در ارائه خدمات، بهترعمل کردند که تجربه ی برگزاری کلاس های آنلاین را داشتند و با تمام مشکلات آن و شرایطی که می تواند برای زبان آموزان و حتی اساتید به وجود بیاورد آشنا بودند.

آموزش زبان آنلاین چگونه است؟

چرا باید زبان جدید یاد گرفت؟

در زندگی شخصی خود قطعا کسانی را دیدید که با بالا بردن علم خود، موقعیت اجتماعی خود را در جایگاه خوبی نگه داشتند از دیدن این افراد در زندگی که کم هم نیستند می توان دریافت که آموزش یک امر ضروری در زندگی است زیرا هر چه علم و دانش شما در هر زمینه ای بیشتر باشد در زندگی موقعیت اجتماعی بهتری کسب می کنید. یادگیری یک زبان جدید از عواملی است که شما را یک پله بالاتر می برد و به شما کمک می کند به شرایطی که در زندگی میخواهید سریع تر برسید زیرا زبان علاوه بر اینکه علم شما را در بین همنشینان شما بالا می برد بلکه باعث می شود شما با دنیایی جدید آشنا شوید و با یک ارتباط قوی از فرهنگ ها و شرایط دیگر کشور های مختلف آگاه شوید و این آگاهی به شما کمک می کند تا بهترین استفاده را از شرایطی که میتوانید برای خود آماده کنید، به وجود آورد.

چه ویژگی هایی تیکا را منحصر به فرد می کند؟

سامانه آموزش آنلاین زبان تیکا با بهترین متد و برترین اساتید آموزش زبان در خدمت زبان آموزان است و بهترین روش های یادگیری آنلاین را ارائه می کند تا اساتید و زبان آموزان به راحتی بتوانند با هم ارتباط بگیرند و دغدغه ای جز آموزش برای طرفین پیش نیاید. درواقع آموزش زبان آنلاین تیکا به بهترین روش و با بهترین سرور ها و با بالاترین سرعت و پشتیبانی قوی راه آموزش را برای زبان آموزان هموار می کند.در آموزش زبان تیکا خبری از قطعی اینترنت و بی پاسخ ماندن سوالات شما، نیست بلکه پشتیبانان قوی تیکا با سابقه ی مشاوره آموزشی در این راه شما را سریع تر از هر تجربه ای که در گذشته داشته اید همراهی می کنند همچنین بلاگ تیکا یک منبع آموزش زبان رایگان در اختیار شما قرار می دهد که همگی در سایت تیکا برای راحتی کار شما قرار گرفته اند.

آموزش زبان آنلاین چگونه است؟

آموزش آنلاین در تیکا چگونه برگزار می شود؟

آموزش زبان در سامانه آموزش آنلاین زبان تیکا به صورت تصویری و آنلاین برگزار می شود و در حالت ویدئو چت ارتباطی بدون مشکل را برای زبان آموزان و اساتید فراهم می کند در آموزش زبان آنلاین تیکا بدون مشکل قطعی سیستم و اینترنت با توجه به سیستم قوی که تیکا برای پلتفرم خود در نظر گرفته است بدون داشتن استرس از قطعی در حین آموزش خود به یادگیری بپردازید و از آموزش زبان مورد نظر خود لذت ببرید. آموزش زبان در تیکا داخل سایت برگزار می شود و شما را مجبور به نصب نرم افزار های مختلف نمی کند و تنها با یک کلیک شما را وارد دنیای آموزشیتان می کند، این کار تنها برای از بین بردن حواشی آموزشی است که متاسفانه همواره از گذشته همراه زبان آموزان بوده است ولی در تیکا با این مشکلات خداحافظی کنید و از کلاس زبان خود بیش ترین استفاده را ببرید در تیکا می توانید با یادگیری زبان های مختلف به همراه با تجربه ترین اساتید پیشرفت کنید. آموزش زبان فرانسه، زبان آلمانی، انگلیسی، ژاپنی، چینی، هلندی، ایتالیایی، روسی، ترکی استانبولی، کره ای، عربی، اسپانیایی و... در تیکا برای شما مسیر یادگیری یک زبان جدید را آسان می کند.

 

چرا برای آموزش باید تیکا را انتخاب کنم؟

همانطور که گفتیم تیکا یک آموزش زبان آنلاین است که شرایط مطلوبی را برای آموزش در خدمت زبان آموزان واساتید آموزش زبان قرار می دهد.از شرایطی که گفتیم سرعت اینترنت بالا و سرویس دهی و پشتیبانی قوی است که علاوه بر آن به صرفه بودن هزینه آن و داشتن یک پنل شخصی برای خودتان که می توانید برنامه ی درسیتان را در آن ثبت کنید بعد از تمام این مواردی که شما را در انتخاب تیکا برای آموزش مصمم تر می کند میتوان به یک ویژگی مهم تیکا که در اختیار زبان آموزان خود قرار می دهد اشاره کرد و آن هم داشتن یک جلسه ازمایشی بنا بر درخواست زبان آموز است که به صورت رایگان برگزار می شود.

چگونه در تیکا ثبت نام کنم؟

ثبت نام در تیکا به راحتی انجام می شود زیرا تنها با وارد کردن نام و نام خانوادگی و شماره تلفن همراه خود ثبت نامتان را نهایی کنید و محیط کاربری مخصوص خود را بسازید. با ورود به سایت آموزش زبان تیکا و انتخاب ورود/ثبت نام شماره ی خود را وارد کنید و کد دریافتی را تایپ کنید سپس وارد لیست اساتید شوید و استاد مورد نظرتان را انتخاب کنید و با توجه به ساعت و زمانی که خود انتخاب می کنید آموزشِ زبان مورد نظر خودتان را شروع کنید.

اساتید زبان تیکا بر اساس چه معیاری انتخاب می شوند؟

اساتید زبان سامانه آموزش زبان تیکا بر اساس معیار های تعیین شده در قوانین نوشته شده تیکا احراز هویت می شوند و با توجه به استعداد و تجربه ی آموزشی که در آموزشگاه های معتبر داشته اند و همینطور مدارکی که در طول تدریس خود کسب کرده اند، رتبه بندی شده و در سایت آموزش زبان تیکا قرار گرفته است.تمامی مدرس های آموزش زبان آنلاین تیکا از آموزشگاه های برتر سراسر کشور و نه فقط تهران، جذب تیکا شده اند که بیش از 200 استاد زبان را شامل می شود. تمام مدرسین با سابقه ی آموزشی که داشته اند در سایت اموزش زبان آنلاین تیکا قرار گرفته اند و شما با توجه به نیاز خود می توانید استاد زبان مورد نظر خود را با رزومه ای که از خود در سایت گذاشته اند، انتخاب کنید.

آموزش زبان آنلاین چگونه است؟

شرایط یک جلسه آزمایشی رایگان چگونه است؟

تیکا یک جلسه رایگان به شما هدیه می دهد تا بتوانید بیش تر استاد خود را بشناسید و برنامه کلاسی خود را راحت تر تنظیم کنید در جلسه آزمایشی شما با نحوه تدریس استاد خود آشنا می شوید و تعداد جلساتی که باید برای رسیدن به هدفتان در تیکا بگذرانید مشخص می شود پس با یک برنامه ی آموزشی دقیق که در پنل شما کاملا قابل مدیریت است سریع تر از همیشه به نتیجه نهایی خود برسید.

چرا در تیکا هزینه آموزش به صرفه تر از آموزشگاه های دیگر است؟

یک جلسه کلاس زبان در آموزش زبان تیکا با توجه به نیاز شما قیمت گذاری شده است پس شما هزینه ی اضافی برای موضوعی که فعلا نیاز نیس یاد بگیرید پرداخت نمی کنید. کلاس های تیکا هم به صورت جلسه ای قابل پرداخت است هم به صورت ترمیک ! شما با در نظر گرفتن شرایط خود یکی از این دو راه را برای هزینه های کلاس ها انتخاب می کنید. برتری که در تیکا وجود دارد و در آموزشگاه های دیگر دیده نمی شود این است که اگر نتوانستید به کلاس خود در موعد مقرر برسید میتوانید با استاد خود ارتباط بگیرید و با هماهنگی کلاس خود را به زمان دیگری موکول کنید و کلاس شما در این شرایط سوخت نمی شود و هزینه ای که برای کلاس خود پرداخت کرده اید ذخیره می شود.

آیا میتوانم همزمان چند زبان را باهم یاد بگیرم؟

تیکا با آموزش بیش از 10 زبان روز دنیا همراه با بهترین مدرس زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، عربی، هلندی، ژاپنی، ایتالیایی هم چنین آموزش زبان چینی، اسپانیایی و..... به شما این امکان را می دهد که بتوانید به راحتی چند زبان را همزمان با توجه به نیاز خود پیش ببرید.

جمع بندی

آموزش امری مهم است که همیشه همراه کسانی است که به دنبال جایگاه بهتری در زندگی خود هستند این یادگیری ویژگی های مهمی به همراه دارد که باید به آن ها توجه ویژه ای داشت.در آموزش زبان اول از همه هدف شما مهم است که برای چه میخواهید زبان را یاد بگیرید، آیا هدف از آموزش زبان برای شما مهاجرت و زندگی در یک کشور غریبه با زبانی غیر از زبان مادری خود است؟ آیا هدف شما از آموزش برای تقویت زبانتان در حوزه ی درسی و تحصیلیتان است؟ یا میخواهید با پیشرفت زبان خود به درجه ی یک مدرس زبان برسید؟ آیا نیاز دارید که مدرک خاصی بگیرید و نیاز به پیشرفت مهارت های رایتینگ و ریدینگ و لیسنینگ خود دارید؟ یا میخواهید فقط به تقویت مهارت مکالمه بپردازید؟ همه این ها اهدافی است که شما با استاد خود در میان می گذارید و با توجه به خصوصی بودن کلاس ها، شما فقط در مسیری که هدفش را از قبل خودتان مشخص کرده اید قدم بر می دارید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top