تاریخ انتشار: شنبه 1399/08/03 - 11:04
کد خبر: 374077

زمان آغاز آموزش دانشجویان دکتری

وی در ادامه در خصوص زمان شروع سال تحصیلی پذیرفته شدگان دکتری، تصریح کرد: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده شروع نیمسال تحصیلی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی با توجه به ضوابط، شرایط و امکانات موجود آنها خواهد بود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسنا، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه پذیرفته شدگان دکتری تا ۱۰ آبان ماه جاری فرصت اعتراض دارند، گفت: شروع نیمسال تحصیلی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی با توجه به ضوابط، شرایط و امکانات موجود آنها خواهد بود.

فاطمه زرین آمیزی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: نتایج نهایی آزمون دکتری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی روز پنجشنبه، اول آبان ماه سال جاری منتشر شد، افرادی که اسامی آنها به‌ عنوان‌ پذیرفته‌شدگان‌ نهایی هر یک‌ از کدرشته محل‌های تحصیلی اعلام‌ شده‌ است‌، برای اطلاع از زمان ثبت نام از روز سه‌شنبه، ۶ آبان می توانند به سایت اطلاع‌رسانی دانشگاه یا موسسه محل قبولی خود مراجعه کنند.

وی در ادامه در خصوص زمان شروع سال تحصیلی پذیرفته شدگان دکتری، تصریح کرد: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده شروع نیمسال تحصیلی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی با توجه به ضوابط، شرایط و امکانات موجود آنها خواهد بود.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: با توجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواست ها به صورت الکترونیکی، متقاضیان در صورت داشتن هر گونه سوال و یا اعتراض به مندرجات کارنامه نتایج اولیه می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۱۰ آبان  به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی این سازمان به آدرس http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت کنند.

زرین خاطر نشان کرد: پس از ثبت درخواست داوطلبان آزمون فوق، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می شود. متقاضیان می‌توانند پس از دریافت شماره و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس http://rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

وی گفت: بدیهی است به مواردی که از طرق دیگر و یا بعد از تاریخ ۱۰ آبان ۹۹ واصل شود، به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد. همچنین متقاضیان درصورت لزوم می توانند سوال یا سوالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور و یا در روزها و ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳-۰۲۱ در میان بگذارند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top