تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/08/25 - 13:33
کد خبر: 376226

دانشگاه آیت‌الله بروجردى (ره) به مطالبات دانشجویان پاسخ داد

روابط عمومى دانشگاه آیت‌الله العظمی بروجردى (ره) در نامه‌اى خطاب به بسیج دانشجویى، به مطالبات دانشجویان نسبت به سامانه آموزش مجازى پاسخ داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ روابط عمومى دانشگاه آیت الله العظمى بروجردى (ره) در نامه اى خطاب به بسیج دانشجویى این دانشگاه به مطالبات دانشجویان نسبت به سامانه آموزش مجازى پاسخ داد.

در این نامه آمده است:

در پاسخ به نامه مطالبات دانشجویان نسبت به سامانه آموزش مجازى موارد ذیل به اطلاع شما می رسد.

١) مشکل برق دانشگاه و قطع و وصل شدن سامانه آموزش مجازى:

دانشگاه از مسیری برق رسانی شده است که در آن مسیر روستا‌های زیادی قرار دارد و به علت هر مشکل برقی در آن روستاها، برق مسیر قطع می‌گردد و تا قبل از ضرورت استفاده از آموزش مجازی، قطعی برق در دانشگاه کمتر مورد توجه بود. در اواسط مهرماه ۱۳۹۹ سیستم برق اضطراری جهت ارتقا و تعمیرات از مدار خارج شده است که تا پایان آبان ماه ۱۳۹۹ دوباره به مدار بر می‌گردد. علاوه بر آن رایزنی‌هایی با اداره برق صورت گرفته است و مسیر برق اصلی ورودی دانشگاه نیز در آذرماه تغییر خواهد کرد.

٢) عدم قابلیت دانلود فیلم کلاس هاى ضبط شده در سامانه:

کلاس‌های ضبط شده به صورت آنلاین و از طریق کامپیوتر قابل مشاهده است و در صورتیکه اساتید محترم کلاس‌ها را ذخیره آفلاین کنند و در قسمت پیوست‌ها یا هر جای دیگر برای دانشجویان آپلود نمایند (به اساتید آموزش داده شده است)، دانشجویان عزیز علاوه بر مشاهده آنلاین امکان دانلود درس را نیز خواهند داشت.

٣) عدم رایگان شدن اینترنت سامانه:

دانشگاه تمامی مکاتبات مورد نیاز را برای رایگان شدن اینترنت سامانه‌های مدیریت یادگیری الکترونیکی (lms.abru.ac.ir) و همچنین کلاس مجازی (vc.abru.ac.ir) انجام داده است و در سامانه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز تایید شده است. به صورت دستی هم بررسی شده و ترافیک این دو سامانه رایگان است.

۴) مشکلات فونت نوشتاری و میکروفن در نسخه اندروید:

این مشکل در تایپ فارسی در زمان چت در نسخه اندروید وجود دارد و دانشجویان عزیز برای چت در محیط اندروید یا باید از کیبورد عربی استفاده یا با حروف لاتین تایپ نمایند و مانند نسخه ویندوز امکان نصب کیبورد فارسی خاص ادوب کانکت در اندروید وجود ندارد.

۵) نداشتن قابلیت برای باز کردن فیلم‌های ضبط شده در نسخه اندروید:

اگر فایل‌های درسی توسط اساتید محترم آفلاین و آپلود شوند این موضوع خود به خود حل شده محسوب می‌گردد. به هر حال دانشگاه با رایزنی و هماهنگی با شرکت طرف قرارداد lms و با آپدیت نرم افزار در آینده نزدیک در حال برطرف نمودن این مشکل است (ظاهرا می‌توان این امکان را در ادوب کانکت اندروید فراهم نمود) هر چند در کنار فعال شدن این قابلیت ظاهرا پیغام‌های pop دیگری صادر می‌شود و ممکن است باعث به خطا و اشتباه افتادن دانشجویان عزیز گردد.

۶) درک نکردن شرایط دانشجویان توسط اساتید:

گر چه در شیوه نامه آموزش مجازی ابلاغی توسط معاون محترم آموزشی دانشگاه، درک شرایط دانشجویان محترم توسط اساتید ارجمند تاکید شده است؛ لیکن درک شرایط دانشجویان عزیز همزمان با رعایت استاندارد‌های کیفیت آموزشی از اصول مورد انتظار دانشگاه است.

۷) برگزاری کلاس در زمان‌های غیرمتعارف توسط اساتید:

ضمن سپاسگزاری از اساتید محترم جهت رعایت شاخص‌های کمی و کیفی در خصوص برگزاری کلاس ها، در زمینه فرآیند برگزاری کلاس‌های جبرانی نکاتی به اساتید ارجمند ارائه شده است؛ لذا مجددا تاکید می‌گردد در زمان برگزاری (ساعت و روز) کلاس‌های جبرانی در نظر گرفتن شرایط دانشجویان گرامی جهت حضور حداکثری در کلاس مطلوب دانشگاه می‌باشد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top