تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/09/23 - 01:23
کد خبر: 379022

تکذیب ادعاهای پدر روح‌الله زم درباره موارد مطرح شده در ملاقات با پسرش

یک منبع آگاه در قوه قضائیه در رابطه با پست اینستاگرامی منتشره از سوی محمد علی زم گفت: موارد مطرح شده از سوی آقای زم در خصوص جزئیات جلسه ملاقات با روح‌الله زم، منطبق با واقعیات نیست.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، صبح امروز پس از اجرای حکم روح‌الله زم که به اتهام افساد فی الارض در دادگاه بدوی به اعدام محکوم و این حکم در روندی قانونی و عادی در دیوان عالی کشور نیز بررسی و تأیید شده بود، پستی در صفحه اینستاگرام محمدعلی زم، پدر نامبرده منتشر شد که حاوی اطلاعاتی کذب البته با درونمایه‌ای احساسی بود.   

در همین رابطه، یک منبع آگاه در قوه قضائیه در رابطه با پست اینستاگرامی منتشره از سوی محمد علی زم گفت: موارد مطرح شده از سوی آقای زم در خصوص جزئیات جلسه ملاقات با روح‌الله زم، منطبق با واقعیات نیست.

این منبع آگاه تصریح کرد: جملات به کار رفته در پست آقای زم یک داستان سرایی تخیلی است و البته قبلا هم سابقه اینگونه اظهارنظرها از سوی وی وجود داشته است؛ از جمله آنکه آقای زم درست در زمانی که مدعی بود هیچ ارتباطی با پسرش ندارد، با استفاده از روش‌های گوناگون با روح‌الله زم ارتباط می گرفت تا جایی که حتی در فیلم موجود از ارتباط وی با پسرش، نگران تعداد نفرات عضو شده در کانال او است و قابل تأمل آنکه در همان مقطع زمانی پستی در فضای مجازی منتشر کرد و از پسرش و اقدامات ضدانقلابی و ضدامنیتی نامبرده اعلام برائت جست؛ بنابراین اینگونه اظهارنظرهای کذب از جانب محمدعلی زم پیش از این نیز مسبوق به سابقه بوده، فلذا ادعای مطرح شده در این پست اینستاگرامی خاص نیز فاقد صحت و عاری از واقعیت است.

وی اظهارنظر مطرح شده در خصوص اینکه قوه قضائیه به دنبال مبادله روح الله زم بوده  را نیز از اساس دروغ دانست و گفت : این موضوع نیز شبیه حجم بزرگی از دروغ های کانال آمد نیوز است.

این مقام آگاه متذکر شد: نکته مهم دیگر اینکه موارد مطروحه از جانب روح‌الله زم در فیلم  پخش شده از وی که در پست اینستاگرامی پدرش در مورد آنها داستان سرایی صورت گرفته، حاوی اطلاعات جدید و ناگفته‌ای از پرونده نامبرده نبود و همه آن موارد از جمله گرا دادن به تحریم‌کنندگان ملت ایران و اعلام محل‌های تردد شهید سلیمانی در سوریه ، ارتباط با دولت های خارجی متخاصم و سرویس های جاسوسی غربی و ... پیش‌تر نیز از سوی روح‌الله زم در جریان جلسات دادگاه و در حضور وکیلش( که فیلم آن هم رسانه ای شده) و همچنین در سایر گفت‌وگوی های انجام شده با وی طی ماه‌های گذشته به صورت مکرر مطرح شده است.

وی اضافه کرد: این اظهارات زم حتی در زمانی که وی در خارج از کشور به سر می برد هم مطرح شده است و ویدئوی آن نیز پخش شد و نیازی به صحنه آرایی خاصی نبوده تا وی  به بیان حقیقت بپردازد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
مراسم دانش آموختگی دانشجویان علوم پزشکی +عکس
دست‌خط حاج محمود کریمی در مورد انتخابات +عکس
زمان واریز سود سهام عدالت متوفیان
واریزی جدید برای بازنشستگان تامین اجتماعی
حمایت ۷۰۰۰ نفر از اساتید دانشگاه‌های کشور از جلیلی در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری
خانواده فوتبال روز جمعه حماسه آفرین خواهد شد
نقش واحدهای بین‌الملل دانشگاه‌ها در تولید محتوای علمی و پژوهشی
نوری همدانی: مردم با انتخاب فرد اصلح عظمت ایران اسلامی را به نمایش بگذارند
پیکر ۹ نفر از حجاج فوت‌شده به ایران منتقل شد
رزرو محل پارک خودرو از طریق موبایل
دیدار تولیت ، مدیران و جمعی از اساتید مدرسه عالی شهید مطهری با رهبر معظم انقلاب +عکس
روزگار بهتر کارگران با رئیس جمهوری جلیلی
حمایت مرکز دانشجویی حقوق بشر ایران از جلیلی
آزاد شدن بشیر بی‌آزار بعد از یک ماه بازداشت غیرقانونی
تکذیب حمایت ستادهای قالیباف از پزشکیان
دعوت محسن رضایی از «جامعه لر» برای رأی به جلیلی در انتخابات
تفاوت توزیع ۱۶۰ میلیون سبد معیشت در دولت سیزدهم با ۱۵ میلیون سبد در دولت روحانی
جبران عقب‌ماندگی ۱۰ ساله ایران در ۳ سال به روایت صندوق بین‌المللی پول
تجارت خارجی کشور در سه ماه امسال به ۴۰ میلیارد دلار رسید
جزئیات سفر مخبر به قزاقستان
واکنش سخنگوی دولت به نمایش نمودار تورم در مناظره انتخاباتی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top