تاریخ انتشار: سه شنبه 1399/10/30 - 13:14
کد خبر: 383103

آغاز ثبت‌نام المپیاد ورزشی مجازی دانشجویان شاهد و ایثارگر از امروز

مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت ضمن جزئیات برگزاری اولین المپیاد ورزشی مجازی دانشجویان شاهد و ایثارگر گفت: ثبت نام از داوطلبان برای شرکت در این المپیاد از امروز ۳۰ دی ماه آغاز می شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ دکتر محمد تاجفرد ضمن بیان این مطلب نقش تحرک بدنی و ورزش در سلامتی دانشجویان را بسیار موثر دانست و گفت: نظر به اینکه متأسفانه اپیدمی کرونا در کشور منجر به محدود شدن ورزش های دسته جمعی شده است، برگزاری مسابقات ورزشی مجازی در این زمینه می تواند جایگزین مناسبی باشد.

وی افزود: هدف از برگزاری این المپیاد را ارتقای سلامتی و ایجاد نشاط و شادابی در جامعه دانشجویان معزز شاهد و ایثارگر است. اولین المپیاد ورزشی مجازی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی کشور – یادواره شهید احدی- در دو بخش دختران و پسران در ۱۰ رشته ورزشی برگزار می شود.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت با اشاره به رشته های ورزشی این المپیاد شامل «ورزشی آمادگی جسمانی، طناب زنی، پلانک، اسکات دیواری، اسکات تک پا، بارفیکس تعادلی، روپایی، پله درجا، برپی و شنای سوئدی» افزود: هر دانشجو می تواند در دو رشته ورزشی شرکت کند.

وی افزود: با توجه به اینکه این المپیاد به صورت مجازی برگزار می شود، لازم است دانشجویان بر اساس شرایط تعیین شده، فیلم های ورزشی خود را تهیه و برای شرکت در المپیاد ارسال کنند.

تاجفرد یادآور شد: این المپیاد ورزشی با همراهی و مشارکت اداره کل امور شاهد و ایثارگر معاونت آموزشی، معاونت فرهنگی و دانشجویی، صندوق رفاه دانشجویان، معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران و با میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار می شود.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت اظهار داشت: زمان ثبت نام و شرکت در این المپیاد از امروز ۳۰ دی آغاز می شود و زمان ثبت نام تا ۱۸ بهمن ماه ادامه دارد. زمان ارسال فیلم های ورزشی دانشجویان از ۲۵ بهمن تا ۱۵ اسفند است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، وی گفت: دانشجویان می توانند برای ثبت نام به وب سایت اولین المپیاد ورزشی مجازی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی کشور به نشانی sport.sbmu.ac.ir مراجعه کنند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top