تاریخ انتشار: چهارشنبه 1399/12/13 - 08:15
کد خبر: 387675

معرفی ده هتل با کیفیت و مقرون به صرفه در مشهد

همۀ ما هنگام انتخاب هتل به این که آن هتل چند ستاره دارد توجه می‌کنیم و یکی از ملاک‌های اصلی‌مان در انتخاب محل اقامتی است. اما برای اقامت در شهر مشهد، دوری و نزدیکی به حرم امام رضا (ع) هم از همان میزان اهمیت برای زائران و مسافران برخوردار است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، شهر مشهد، یکی از مسافرپذیرترین شهرهای ایران است. این شهر زیارتی به‌خاطر وجود حرم مطهر امام رضا (ع)، همواره پذیرای مسافران و زائران زیادی از سراسر ایران و خارج از کشور بوده است. به همین علت همواره تقاضا برای خرید بلیط مشهد تهران یا قطار بسیار زیاد بوده است. یکی از سردرگمی‌های مسافرانِ مشهد، انتخاب مکان اقامتی مناسب و مقرون به‌‌صرفه در این شهر است. البته امروزه به لطف دسترسی به اینترنت و بررسی هتل‌ها در فضای آنلاین پیش از رزروِ نهایی، به راحتی می‌توان با بررسی مکان‌های اقامتی موجود، اقدام به انتخاب یک هتل مقرون به صرفه و با کیفیت کرد.

البته همان‌طور که خود شما نیز می‌دانید، نباید انتظار همزمان ارزانترین و بهترین هتل را داشته باشید.

معرفی ده هتل با کیفیت و مقرون به صرفه در مشهد

به همین جهت ما در اینجا سعی کرده‌ایم هتل‌هایی که کیفیت آنها برای بیشترِ مسافرین قابل قبول بوده و در عین حال مقرون به صرفه نیز هستند، به شما عزیزان معرفی کنیم.

از آنجایی که یکی از اصلی‌ترین ملاک‌های انتخاب هتل در مشهد، نزدیک بودن به حرم مطهر امام رضا (ع) است. ما در سفرمارکت نیز این نکته را در معرفی هتل‌های پیشنهادی خود نظر گرفته‌ایم.

 البته برای آن دسته از دوستانی که تمایلی به اقامت در هتل‌های نزدیکی حرم نداشته و می‌خواهند از فضای شلوغ و پرترافیک خیابان‌های اطراف حرم به دور باشند نیز، پیشنهادهای جذابی ارائه کرده ایم.

پس با ما باشید تا در ادامه به معرفی هتل‌های با فاصله‌ی کم از حرم به ترتیب کیفیت و بر اساس تعداد ستاره های آن ها بپردازیم:

معرفی هتل‌های نزدیک حرم در مشهد

هتل‌های دو ستاره

  1. هتل اسپینو مشهد

به جرات می‌توان گفت هتل اسپینو یکی از بهترین هتل های دو ستارۀ نزدیک حرم است. هتل اسپینو از هتل‌های نوساز مشهد به حساب می‌آید.

فاصلۀ هتل اسپینو از حرم امام رضا (ع) حدودا ۱۰ دقیقه پیاده است.

از امکانات هتل اسپینو مشهد می‌شود به داشتن اینترنت رایگان، سرویس رفت و برگشت به حرم و رستوران با کیفیت اشاره کرد.

  1. هتل کوثر مشهد

یکی دیگر از هتل‌های با کیفیت مشهد مقدس، هتل دو ستارۀ کوثر است. این هتل در سال ۱۳۷۴ شروع به کار کرده است. هتل کوثر با بازسازی مجدد در سال ۱۳۹۴، توانسته است توجه زائرین و مسافرین را به عنوان یک هتل نوساز به خود جلب کند. فاصلۀ هتل کوثر از حرم مطهر حدود ۶ دقیقه پیاده است.

از امکانات این هتل دو ستاره می‌توان به داشتن اینترنت رایگان، سرویس ترانسفر به حرم، اتاق بازی کودکان و رستوران اشاره کرد.

در ادامه به هتل‌های سه ستارۀ مشهد می‌پردازیم.

هتل‌های سه ستاره مشهد

  1. هتل خانۀ سبز مشهد

اگر بودجۀ بیشتری دارید و قصد اقامت در یک هتل سه ستارۀ با کیفیت دارید، پیشنهاد سفرمارکت هتل خانۀ سبز مشهد است. این هتل یکی از بهترین هتل‌های سه ستارۀ نزدیک به حرم است. فاصلۀ این هتل تا حرم، پیاده کمتر از ۱۰ دقیقه است.

هتل خانه سبز از هتل‌های تازه بازسازی شدۀ مشهد بوده که امکاناتی نظیر اینترنت رایگان، صندوق امانات داخل اتاق، سرویس رفت و برگشت حرم و پارکینگ برای مشتریان خود فراهم کرده است.

معرفی ده هتل با کیفیت و مقرون به صرفه در مشهد

  1. هتل جواهر شرق مشهد

یکی دیگر از هتل‌های سه ستارۀ مشهد که نسبت به رقبا فضای مجلل‌تر و به‌روزتری دارد، هتل جواهر شرق است. این هتل تازه ساز در سال ۱۳۹۳ افتتاح شده است و کمتر از ۱۰ دقیقه با حرم امام رضا (ع) فاصله دارد.

از امکانات این هتل می‌توان به داشتن اینترنت رایگان، گیم نت، صندوق امانات داخل اتاق، کافی‌شاپ فضای باز و بسته و رستوران اشاره کرد.

  1.  هتل اطلس مشهد

هتل اطلس مشهد، یکی از معروف ترین و باسابقه‌ترین هتل‌های مشهد است. البته باید بدانید این هتل در سال ۱۳۹۴ کاملا بازسازی شده و در حال حاضر یکی از مجلل‌ترین هتل‌های مشهد است. فاصلۀ هتل اطلس تا حرم امام رضا کمتر از دو دقیقه پیاده است و این مهم‌ترین ویژگی این هتل به شمار می‌آید.

از امکانات هتل اطلس می‌توان به اینترنت رایگان، صندوق امانات داخل اتاق، پارکینگ و رستوران با کیفیت اشاره کرد.

اگر بودجۀ بیشتری برای سفر به مشهد در نظر گرفته اید، ما در ادامه هتل‌های چهار ستارۀ با کیفیت مشهد را به شما معرفی می‌کنیم:

  1. هتل جواد مشهد

اگر نزدیکی به حرم و یک هتل چهارستارۀ با کیفیت را یکجا می‌خواهید، هتل جواد مشهد اولین گزینۀ شما خواهد بود. این هتل در سال ۸۹ ساخته شده است و تنها دو دقیقه تا حرم فاصله دارد.

از امکانات هتل جواد مشهد می‌توان به داشتن اینترنت وای-فای رایگان، سالن ماساژ، سونا، جکوزی، خدمات ویژۀ معلولین، پارکینگ و رستوران اشاره کرد.

  1. هتل الماس یک مشهد

یکی دیگر از هتل‌های چهار ستاره و با کیفیت شهر مشهد، هتل الماس‌یک است. این هتل در سال ۹۲ ساخته شده است و جزو هتل‌های نوساز مشهد به شمار می‌آید. فاصلۀ هتل چهار ستارۀ الماس تا حرم امام رضا (ع) تنها ۷ دقیقه پیاده است.

هتل الماس یک، امکاناتی نظیر اینترنت رایگان، فروشگاه، سالن ماساژ، فضای بازی کودکان و رستوران برای زائرین و مسافران گرامی فراهم می‌کند.

توجه: اگر شما بلیط هواپیما چارتر مشهد خریداری کرده‌اید، می توانید با استفاده از ترانسفر رایگان فرودگاهی هتل الماس یک به راحتی از فرودگاه به هتل بروید.

  1.  هتل ایران مشهد

آخرین هتل چهار ستاره که اینجا معرفی می‌کنیم هتل ایران است. این هتل یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های مشهد است که به تازگی بازسازی شده است. فاصله هتل ایران تا حرم حدود ۷ دقیقه پیاده است.

از امکانات این هتل اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، صندوق امانات داخل اتاق، ترانسفر رفت و برگشت به حرم، کافی‌شاپ و رستوران با کیفیت اشاره کرد.

 

در ادامه به معرفی هتل‌هایی می‌پردازیم که نزدیک حرم نیستند.

هتل‌های دور از حرم و مرکز شهر برای علاقه‌مندان به سکوت و آرامش

  1. هتل سی‌برگ مشهد

اگر قصد یک سفر اقتصادی به مشهد دارید و نمی‌خواهید در نزدیکی حرم اقامت داشته باشید، ما هتل سه ستارۀ سی برگ رو به شما پیشنهاد می‌دهیم. هتل سی‌برگ در نزدیکی کوه سنگی مشهد واقع شده و تنها ۸ دقیقه با ماشین تا آنجا فاصله دارد.

امکانات هتل شامل اینترنت رایگان، کافی شاپ، صندوق امانات، رستوران و سرویس رایگان به حرم است.

معرفی ده هتل با کیفیت و مقرون به صرفه در مشهد

  1. هتل آسیا مشهد

اگر بودجۀ بیشتری برای سفر به مشهد دارید، می توانید در هتل چهارستارۀ آسیا اقامت داشته باشید.

هتل آسیا از هتل های ایده‌آل دور از حرم بوده که به مراکز خرید و تفریحی مشهد نزدیک بوده و دسترسی دارد.

از امکانات این هتل می‌توان به داشتن غرفه و فروشگاه، صندوق امانات، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، کافی شاپ و رستوران نام برد.

 

جمع بندی

همۀ ما هنگام انتخاب هتل به این که آن هتل چند ستاره دارد توجه می‌کنیم و یکی از ملاک‌های اصلی‌مان در انتخاب محل اقامتی است. اما برای اقامت در شهر مشهد، دوری و نزدیکی به حرم امام رضا (ع) هم از همان میزان اهمیت برای زائران و مسافران برخوردار است.

سفرمارکت به شما پیشنهاد می‌کند با در نظر گرفتن سه آیتم مهم بودجه در نظر گرفته شده، میزان اهمیت دسترسی به حرم و میزان اهمیت دسترسی به مراکز تفریحی نظیر پارک آبی، کوه سنگی، طرقبه و ... برای خود، از بین هتل های موجود و بررسی آن‌ها، بهترین و مناسب‌ترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

همچنین اگر شما قصد سفرهوایی به مشهد را دارید، نزدیک بودن هتل به فرودگاه مشهد هم باید در نظر داشته باشید. همچنین می‌توانید ارزانترین بلیط هواپیما در سفرمارکت یافته و خریداری کنید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
utravs
1400/10/28 - 15:02

برای خرید بلیط هواپیما با بهترین قیمت به سایت یوتراوز مراجعه کنید
تورهای مسافرتی آفری
پهپاد آکینجی ترکیه وارد آسمان ایران شد +عکس
اختتامیه جشواره جام رسانه امید +عکس
روسیه از اعزام دو هواپیما و بالگرد پیشرفته برای کمک به عملیات جستجوی بالگرد رئیس جمهور ایران خبر داد
شهیده گیلانی نخستین بانوی شهیده رسانه کشور شد
سومین مدال ژیمناستیک ایران در مسابقات جوانان آسیا
مراسم افتتاح سد قیزقلعه‌سی و بهره برداری از سدخدا آفرین +عکس
جستجو برای یافتن بالگرد رئیسی به صورت گشت بانی نظامی
کاریکاتور| «هیچ‌انگاری» میراث بن‌گوریون در رابطه با اسرائیل و نهادهای جهانی
ادامه سیل و آبگرفتگی در مشهد +عکس
استفاده از منورهای مه‌شکن برای یافتن رئیس‌جمهور
ابراز هم‌بستگی کوبا با ایران در حادثه سقوط بالگرد رئیسی
شهادت مأمور انتظامی در نارمک تهران
نخستین کنگره بین المللی علم و قرآن +عکس
تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در سرزمین‌های اشغالی
دومین قهرمانی متوالی پاراتکواندو در آسیا
صفحات فعالان فضای مجازی تحت رصد پلیس است
تذکر دادستانی تهران به برخی از افراد در پی نشر اکاذیب
محل دقیق سانحه بالگرد شناسایی شد
چهره‌ها و شخصیت‌های مختلف برای سلامتی رئیس‌جمهور دست به‌ دعا شدند
منصوری: با ۲ نفر از سرنشینان بالگرد رییس جمهور ارتباط گرفتیم
قالیباف: خداوند به برکت دعای مؤمنین رئیس‌جمهور را از گزند بلایا حفظ کند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top