تاریخ انتشار: دوشنبه 1399/12/18 - 14:53
کد خبر: 388303

بازگشت ترامپ به نیویورک با تشدید تدابیر امنیتی

انتشار گزارش بازگشت ترامپ به نیویورک در بحبوحه تحقیقات جاری مقام‌های شهری نیویورک درباره امور مالی وی بوده است. این تحقیقات شامل رد درخواست ترامپ از سوی دیوان عالی آمریکا برای جلوگیری از انتشار اظهارنامه‌های مالیاتی وی می‌شود. رسانه‌ها، اما گزارش داده‌اند که این سفر ربطی به این دعوی حقوقی ندارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسنا، بازگشت دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا به نیویورک که اکنون در مارالاگو، فلوریدا ساکن است، ربطی به دعوای حقوقی علیه وی ندارد که پس از رد درخواست‌های ترامپ از سوی دیوان عالی آمریکا مبنی بر جلوگیری از انتشار اظهارنامه‌های مالیاتی وی و سایر سوابق مالی‌اش تنش دیگری را برای ترامپ به همراه داشته است.

تلویزیون محلی WABC گزارش کرد، پلیس برای بازگشت رئیس جمهوری سابق آمریکا به نیویورک تدابیر امنیتی را در اطراف برج ترامپ در منهتن افزایش داده، اما نیرو‌های امنیتی و ماموران درباره این مساله اظهارنظر نکرده‌اند.

این ساختمان بار‌ها محل تجمع معترضان و منتقدان به سیاست‌های ترامپ بوده است، به طوری که در جریان اعتراضات تابستان ۲۰۲۰، محل تجمع حامیان "زندگی سیاهپوستان مهم است" شد.

انتشار گزارش بازگشت ترامپ به نیویورک در بحبوحه تحقیقات جاری مقام‌های شهری نیویورک درباره امور مالی وی بوده است. این تحقیقات شامل رد درخواست ترامپ از سوی دیوان عالی آمریکا برای جلوگیری از انتشار اظهارنامه‌های مالیاتی وی می‌شود. رسانه‌ها، اما گزارش داده‌اند که این سفر ربطی به این دعوی حقوقی ندارد.

همچنین گفته می‌شود که سفر ترامپ به نیویورک در پی سخنرانی وی در کنفرانس اقدام سیاسی محافظه کار (سی پک) صورت می‌گیرد که وی در آنجا گفته بود که به عرصه سیاست برمی‌گردد و شاید برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ کاندید شود.

بر اساس نظرسنجی‌ها، ترامپ همچنان کاندیدای مورد قبول و ترجیحی از سوی جمهوری خواهان است، اگرچه دوران چهار ساله ریاست جمهوری‌اش چندان رضایت بخش نبود و شامل دو استیضاح هم شد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
توضیحات تکمیلی پلیس درباره مرگ یک زندانی
اسرائیل مسئول تنش‌ها در منطقه است
جزئیات جلسه خودرویی وزیر صمت با شورای رقابت
۵ سناریوی احتمالی اسرائیل پس از دفاع مشروع ایران
پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
مردم ایران این هدیه ناقابل را از کشتی فرنگی بپذیرند
۱۰۰۰۰ زن در حملات اسرائیل به غزه کشته شده‌اند
پاسخ ایران به جنایت اسرائیل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود
واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی
پاسخ سفیر ایران به بازی تازه سفیر رژیم صهیونیستی در باکو
عملیات ایران، یکی از برترین قدرت نمایی های نظامی بود+ فیلم
قیمت هر سهم باشگاه پرسپولیس اعلام شد+جزئیات
آغاز ثبت‌نام مجدد در نوبت دوم کنکور از فردا
اعمالز جدید آمریکا علیه ایران بعید استر
قیمت محصولات ایران‌خودرو +جدول
دلار بازار غیر رسمی در سراشیبی
ترمیم معضل بزرگ پرسپولیس توسط اوسمار
پایان اختلافات سرمربی و سرپرست استقلال
فیلم/ وضعیت جوی استادیوم هزاع بن زاید امارات
باشگاه پرسپولیس از اوسمار برای فصل آینده برنامه خواست
جزئیات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲+جدول
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top