تاریخ انتشار: پنجشنبه 1400/04/03 - 23:08
کد خبر: 399822

رئیس سازمان غذا و دارو: قرص لاغری گلوریا اعتیادآور است

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: قرص لاغری گلوریا دارای ترکیبات ماده مخدره شیشه است که مصرف کننده ها را معتاد به شیشه کرده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»به نقل از خبرگزاری مهر، محمدرضا شانه‌ساز افزود: قرص لاغری گلوریا به عنوان مکمل لاغری در بسیاری از سایت‌ها تبلیغ شده و ما از طریق گزارش‌های مردمی این قرص را جمع آوری کردیم و به آزمایشگاه فرستادیم که مشخص شد دارای میزان زیادی از ترکیبات آمفتامین است که همان ماده مخدره شیشه است.

وی گفت: فروش اقلام دارویی غیرمجاز در فضای مجازی مشکلات زیادی را در تمام دنیا به وجود آورده و مردم باید تمام کالاهای سلامت محور را قبل از مصرف از طریق سامانه تی تک استعلام بگیرند تا مطمئن شوند محصولی که مصرف می‌کنند مجوز سازمان غذا و دارو را داشته باشد.

شانه ساز افزود: قرص‌های گلوریا علاوه بر فروش اینترنتی در فضای مجازی، حتی در برخی عطاری‌ها هم عرضه و به میزان زیادی توزیع شده است.

وی گفت: سایت‌های فروش این قرص‌ها به نیروی انتظامی معرفی شدند و دست اندرکاران را به مراجع قضائی معرفی کرده‌ایم تا برخورد قانونی صورت گیرد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top