تاریخ انتشار: شنبه 1400/05/09 - 17:08
کد خبر: 403334

واکنش دروازه‌بان تراکتور به تعویض جنجالی

دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتور گفت: از تعویض شب گذشته شوکه هستم زیرا برای جلوگیری از فسخ قراردادم راه بهتری هم وجود دارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس؛ در دقیقه ۸۸ دیدار شب گذشته تراکتور و سایپا که با برتری پنج بر یک شاگردان فیروز کریمی به اتمام رسید، در اتفاقی عجیب حبیب‌فر عباسی، دروازه‌بان ذخیره تبریزی‌ها به جای محمدرضا اخباری وارد زمین شد.

این در شرایطی است که ظاهرا مسئولان باشگاه تراکتور برای اینکه فرعباسی نتواند به شکل یک طرفه با استناد به دفعات حضورش در زمین  اقدام به فسخ قرارداد کند، دستور حضور وی در زمین را صادر کرده‌اند تا وی نتواند چنین اقدامی انجام بدهد که این موضوع با ناراحتی دروازه‌بان ذخیره تراکتور همراه شد.

فرعباسی تاکنون ۶۰ درصد مبلغ قراردادش را دریافت کرده و از ابتدای فصل تاکنون با احتساب دقایق حضور معدودش در زمین مقابل سایپا، چهار بازی در لیگ برتر برای تراکتور به زمین رفته است.

حبیب فرعباسی درباره ناراحتی‌اش از این تعویض اظهار داشت: این موضوع واقعیت دارد و جای صحبتی هم ندارد. از روز گذشته شوکه هستم. اگر می‌خواستند قراردادم را با تراکتور فسخ نکنم، راه‌های بهتری هم وجود داشت. از اینکه ماجرا به این شکل پیش رفت ناراحت هستم اما امیدوارم هرچه خیر است، پیش بیاید.

وی در خصوص اینکه آیا خودش تمایلی به ادامه حضور در تراکتور دارد، عنوان کرد: باید دید شرایط چگونه پیش می‌رود. تراکتور تیمی دوست‌داشتنی است و هرکسی دوست دارد در آن بازی کند. من هم در این فصل کم بازی کردم و دنبال این هستم فصل آینده بیشتر بازی کرده و دیده شوم. فرقی ندارد تراکتور باشد یا تیم دیگری. فقط دنبال بیشتر بازی کردن هستم. در این یک سالی هم که نیمکت‌نشین بودم حرفی نزدم تا لیگ تمام شود تا بعد ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

دروازه‌بان تیم تراکتور اضافه کرد: با انتخاب سرمربی جدید تراکتور در هفته آینده با وی و مسئولان جدید باشگاه صحبت می‌کنم تا شرایط برای ماندن یا جدایی‌ام مشخص شود. 

فرعباسی درمورد پیشنهاداتش از تیم‌های دیگر توضیح داد: در حال حاضر پیشنهادی ندارم اما در نیم فصل لیگ بیستم از ذوب آهن پیشنهاد داشتم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
جشن برداشت زعفران در ایران
آموزش تیزهوشان نهم رایگان!
معرفی صرافی آبان تتر، نگاهی بر قابلیت ها و خدمات این صرافی ارز دیجیتال
راهنمای خرید ویپ از سایت ویپ دیاکو
پاپ اسمیر چیست؟ و بهترین زمان انجام آن
فرش ماشینی با فرش دستباف چه تفاوت‌هایی دارد؟
امیر تتلو در مدح امام علی (ع) شعر سرود + عکس
بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی کشف شد
آمریکا این بار با اف ۱۵ های جدید جیب عربستان را خالی می‌کند
امام‌ جمعه این شهر در اثر سانحه تصادف درگذشت
صدایی که دستور جنایت صادر کرد!
مرگ؛ ایستگاه پایانی دو قاتل
سرکوب آمریکایی‌ها توسط چماقداران ایرانی - یهودی
باران بهاری در راه ۱۸ استان
چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
۳ روز مانده به بازگشایی نمایشگاه کتاب/ کارگران مشغول کارند
کمبود آب بلوچستان تا ۴ سال آینده رفع می شود
رونالدو و مسی هم تیم می‌شوند؟!
مورایس: برای آینده برنامه‌هایی دارم
پیروزی تماشایی و مهیج لیورپول مقابل تاتنهامی
لورکوزن شکست‌ناپذیرترین تیم تاریخ فوتبال اروپا
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top