تاریخ انتشار: چهارشنبه 1400/05/13 - 18:18
کد خبر: 403880

تاثیر امکانات ورزشی در سلامت دانشجویان

سرپرست سازمان امور دانشجویان طی بازدید از دانشگاه شهید بهشتی گفت: فراهم کردن امکانات ورزشی در افزایش شور و نشاط و سلامت دانشجویان مؤثر است لذا سازمان از توسعه سرانه ورزشی حمایت می کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از سازمان امور دانشجویان، غلامرضا غفاری، گفت: فراهم کردن امکانات ورزشی در افزایش شور و نشاط و سلامت دانشجویان مؤثر است و نتیجه نهایی آن بهبود عملکرد تحصیلی دانشجویان و افزایش دستاوردهای علمی است.

وی افزود: وقتی دانشگاه شهید بهشتی به عنوان یک دانشگاه مطرح از نظر علمی در کشور مطرح است دانشجویان این دانشگاه انتظار دارند این دانشگاه از نظر امکانات ورزشی و رفاهی نیز در سطح بالایی باشد و افتتاح طرح‌های عمرانی امروز، نتیجه تلاش مسئولان این دانشگاه در این بخش را نشان می‌دهد.

سرپرست سازمان امور دانشجویان با تاکید بر حمایت این سازمان از برنامه‌های توسعه سرانه ورزشی و امکانات رفاهی دانشگاه شهید بهشتی تا رسیدن به استاندارد کشوری گفت: اقدام این دانشگاه در استفاده از توان بخش خصوصی و ظرفیت خیرین آموزش عالی اقدام بسیار مثبتی است و باید استمرار داشته باشد.

تقی زاده، نیز اظهار داشت: در بازدید از این دانشگاه شاهد رشد مناسب پروژ های ورزشی و رفاهی، باز سازی ها و تجهیز اماکن ورزشی بودیم که این تغییرات قطعاً در بهبود وضعیت تحصیلی دانشجویان مشاهده خواهد شد.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع سازمان امور دانشجویان با تاکید بر اینکه اقدامات اخیر بخش عمرانی در دانشگاه شهید بهشتی، چهره جدیدی به این دانشگاه با قدمت طولانی بخشیده است گفت: امیدواریم شرایط حضور دانشجویان در ترم تحصیلی جدید فراهم شود و محیط دانشگاه‌ها به دوران پر نشاط خود بازگردد.

گفتنی است در جریان این بازدید، تجهیز آشپزخانه مرکزی، سالن بدن سازی، سالن بازی، سالن توزیع غذا و سالن ورزش ایروبیک در خوابگاه دختران و سالن بدنسازی، سالن کشتی و رزمی، سالن بازی، سالن تنیس و سالن مطالعه خوابگاه پسران، پیست دو و میدانی و ساختمان خوابگاه کچویی به بهره داری رسید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top