تاریخ انتشار: دوشنبه 1400/07/26 - 09:43
کد خبر: 411194

بهترین سایت برای ترجمه مقاله

علاوه بر تعرفه‌های مناسب برای ترجمه متن، این گروه تخفیفات فصلی نیز برای مشتریان خود در نظر می‌گیرد. پرداخت سفارشات در این وب‌سایت به صورت اقساطی و به صورت امن انجام می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، اگر دانشجو، محقق یا پژوهشگر هستید، حتما نیاز پیدا کردید که متون یا مقالات خود را ترجمه کنید. اگر تسلط کافی به زبان انگلیسی نداشتید و یا زمان کمی داشتید، حتما به دنبال بهترین سایت برای ترجمه متن خود گشتید تا سایتی که خدمات باکیفیتی ارائه می‌دهد پیدا کنید. با در نظر گرفتن معیارهای مختلف از جمله قیمت معقول ترجمه، کیفیت مناسب ترجمه، امنیت سایت و نیز در نظر گرفتن تحویل در زمان اعلام شده می‌توان بهترین سایت ترجمه را پیدا کرد.

دانشجویان معمولا به دنبال بهترین سایت برای ترجمه مقالات خود هستند و البته ترجیح می‌دهند که کیفیت بهتری را با هزینه ارزان‌تر و بهینه‌تر به دست بیاورند. می‌دانید که وب‌سایت‌های مختلفی در این طراحی شده است که خدمات ترجمه متن، مقاله، کتاب و سایر خدمات مرتبط را ارائه می‌دهد، اما پیدا کردن اینکه کدام قابل اعتماد است و خدمات بهتری ارائه می‌دهد کار دشواری است!

بهترین سایت برای ترجمه مقاله

ترجمه انواع متون و مقالات تخصصی در وب‌سایت‌های مختلف

 

ویژگی‌های بهترین سایت برای ترجمه مقاله

بهترین سایت برای ترجمه مقاله باید خصوصیاتی داشته باشد تا بتواند نیاز دانشجویان و محققان را به نحو احسن برطرف کنید که در ادامه به چند مورد اشاره خواهد شد:

  1. تعرفه ترجمه مقاله

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها که دانشجویان برای ترجمه مقاله دارند، قیمت و هزینه است. البته باید خاطر نشان کرد که قیمت بالا لزوما نشان دهنده کیفیت بهتر و قیمت خیلی پایین هم قطعا متضمن کیفیت خوب نیست، چه بهتر که خدمات ترجمه خوب با قیمتی معقول و مناسب انجام شود. بنابراین بهترین سایت برای ترجمه مقاله سایتی است که تعرفه ترجمه آن‌ نسبت به سایر وب‌سایت‌های دیگر ارزان قیمت رقابتی تر ‌باشد و یا حتی اقساطی باشد تا با این راه بتوانند مخاطبین بیشتری کسب کند و رضایت آنها را جلب نماید.

بهترین سایت برای ترجمه مقاله

مهم‌ترین ویژگی‌های ترجمه مقاله

  1. ترجمه تخصصی مقاله فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی

یکی از مهم‌ترین موضوعات در ترجمه مقاله، خصوصا مقاله فارسی به انگلیسی برای انتشار در مجلات معتبر خارجی است. بنابراین، خیلی مهم است که سایتی را که انتخاب می‌کنید تبحر کافی در نوشتن و ترجمه مقالات انگلیسی داشته باشد. مترجم متون تخصصی نه تنها باید بر دستور زبان انگلیسی مسلط باشد بلکه باید در زمینه تخصصی رشته شما نیز اطلاعات کافی داشته باشد. این مورد برای ترجمه انگلیسی به فارسی هم صدق می‌کند. پس باید سایتی انتخاب کنید که در استخدام مترجم سختگیر باشد و سابقه کار زیادی داشته باشد.

  1. ثبت سفارش آنلاین ترجمه مقاله تخصصی

ترجمه مقاله تخصصی در زمینه‌های متفاوتی انجام می‌شود. یک موسسه با توجه به رشته‌های مختلف دانشگاهی باید از مترجم‌های توانمندی بهره‌مند شود که به انواع ترجمه تخصصی متون آشنا باشند و با معادل‌سازی اصطلاحات آنان از زبان مبدأ به زبان مقصد بهترین و باکیفیت‌ترین نوع ترجمه‌ها را برای مشتریان خود ارائه سازند؛ بنابراین پیش از ثبت سفارش ترجمه تخصصی متون باید حتما نسبت به مترجم‌های تخصصی وب‌سایت مربوطه اطلاعات لازم را دریافت نمود تا در صورت توانمندی آن‌ها در ترجمه انواع متون تخصصی، ترجمه خویش را به دست آنان سپرده و وب‌سایت مربوطه را به عنوان بهترین سایت ترجمه مقاله معرفی سازند. چه بهتر که تمام خدمات سایتی که انتخاب می‌کند به صورت آنلاین انجام شود تا در شرایط کرونایی نیاز به مراجعه حضوری و رفتن به بیرون از منزل نباشد!

  1. تضمین کیفیت و امکان عودت هزینه در صورت نارضایتی مشتری

با توجه به اینکه ترجمه مقاله باید حتما رضایت‌مندی افراد را در بر داشته باشد؛ لذا وب‌سایتی در زمینه ترجمه متون مختلف دانشگاهی موفق می‌باشد که این تضمین را به مخاطبین و دانشجویان بدهد که در صورت عدم رضایت شما، سفارش ترجمه بازبینی و ویرایش خواهد شد. اگر طبق تشخیص کارشناسان کنترل کیفی، متن ترجمه کیفیت لازم را نداشته باشد و مردود باشد، مبلغ پرداختی شما به طور کامل برگشت داده می‌شود. با در نظر گرفتن این آیتم در وب‌سایت‌های مختلف ترجمه مقاله دانشجویی می‌توان یک سایت را نسبت به سایت‌های دیگر ترجیح داد تا افراد را به سمت این گونه از وب‌سایت‌ها سوق دهد و رضایت آن‌ها را در نهایت جلب کند.

  1. ایجاد ارتباط صمیمانه و تیم پشتیبانی قوی

یک وب‌سایت خوب در راستای ترجمه مقاله، سایتی است که کادری مجرب و محترم دارد و سعی می‌کند ارتباط گرم و صمیمانه‌ای را با مخاطبان خود برقرار نمایند. در عین حال، تیم پشتیبانی قوی باید همیشه آنلاین و پاسخگو باشد و هر زمان به سوالات و تیکت‌های شما پاسخ دهد. به تمامی سفارش‌ها نظارت داشته باشند تا همه سفارشات در موعد مقرر شده نسبت به زمان ثبت سفارش ترجمه و زمان دریافت مقالات آماده شوند تا به این منظور رضایت تام مخاطبان را دربر داشته باشند.

بهترین سایت برای ترجمه مقاله

سپردن ترجمه دانشجویی به افراد مطمئن و معتبر

گروه مترجمین برنا یا برناترجمه یکی از وب‌سایت‌های ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله، ترجمه کتاب، ترجمه وب‌سایت، ترجمه ویدئوهای آموزشی، ویرایش مقالات، پارافرایز، تایپ و گویندگی می‌باشد. این وب‌سایت به جای همکاری با هزاران نفر سعی می‌کند از تعداد مترجمین محدودتر اما با گزینش بیشتر استفاده کند تا بتواند به شما خدمات ویژه و تخصصی ارائه کند.

تمرکز اصلی برناترجمه روی ترجمه انگلیسی به فارسی و ترجمه فارسی به انگلیسی بوده و از تمامی تکنولوژی‌های بروز دنیا جهت افزایش کیفیت ترجمه استفاده می‌کند.

از زمان وارد شدن به سایت ما تا بعد تحویل از سفارش، پشتیبانی هر لحظه با شما خواهد بود و هر زمان سوالی داشتید و خواستید موردی را مطرح کنید می‌توانید هر زمان از شبانه‌روز با آنها ارتباط برقرار کنید.

رابط کاربری سایت جدید گروه مترجمین برنا بسیار ساده و ثبت سفارش ترجمه بسیار آسان است. همچنین از امکانات زیادی برای انجام بهتر فرایند انجام یک سفارش برخوردار است.

می‌توانید به جای نمونه‌های ترجمه ثبت شده در وب‌سایت‌ها بخشی از متن خود را برای نمونه ترجمه درخواست کنید.

 علاوه بر تعرفه‌های مناسب برای ترجمه متن، این گروه تخفیفات فصلی نیز برای مشتریان خود در نظر می‌گیرد. پرداخت سفارشات در این وب‌سایت به صورت اقساطی و به صورت امن انجام می‌شود.

 ترجمه‌های تحویلی گروه مترجمین برنا از نظر علائم نگارشی و تایپی هم ویرایش و بازبینی می‌شود.

بعد از اینکه سفارش ترجمه خود را تحویل گرفتید، هر موردی مرتبط با ترجمه خود را می‌توانید با پشتیبانی مطرح کنید و از آنها راهنمایی بگیرید. اگر نیاز به ویرایش و بازبینی بود در اسرع وقت برای شما انجام خواهد شد. پشتیبانی گروه مترجمین تا زمانی که شما رضایت کامل از سفارش خود پیدا کنید همراه شما خواهد شود.

تلفن، واتس اپ و تلگرام : 09371413001 - 09211243588 (24 ساعته)

پست الکترونیک : info@barnatranslate.com

اینستاگرام: instagram.com/Bornatranslate

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top