تاریخ انتشار: سه شنبه 1400/10/28 - 18:37
کد خبر: 421414

بیانیه ائتلاف سعودی درباره حملات مداوم به صنعاء

در حالی که در حملات ائتلاف سعودی به نقاطی در صنعاء بیش از 20 غیرنظامی کشته یا زخمی شده‌اند، ائتلاف مدعی زدن پایگاه‌های نظامی در این حملات شده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، ائتلاف متجاوز به یمن درباره حملات اخیر خود به نقاطی در صنعاء اطلاعیه‌ای صادر کرد.

بر اساس گزارش شبکه «العربیه»، ائتلاف سعودی مدعی شد:«حملاتی هوایی به پایگاه‌ها و اردوگاه‌های شبه‌نظامیان حوثی در صنعاء انجام شد و در این حملات، مخازن (ذخایر تسلیحاتی) و سیستم ارتباطی پهپادهای حوثی‌ها در جبل النبی شعیب منهدم شد.»

پایگاه خبری شبکه المسیره، نوشت: «شمار قربانیان حمله دوشنبه شب جنگنده‌های ائتلاف سعودی - آمریکایی به محله «اللیبی» در شهرستان «معین» واقع در استان صنعاء به ۱۲ شهید و ۱۱ مجروح که برخی از آن‌ها زن و کودک هستند، رسیده است و انتظار می‌رود که شمار قربانیان افزایش یابدبه ویژه که هنوز برخی قربانیان در زیر آوار هستند و عملیات امدادرسانی به آن‌ها ادامه دارد».(جزئیات بیشتر)

ائتلاف سعودی که عملیات دیروز (دوشنبه) موفق ارتش یمن علیه ابوظبی معروف به «اعصار الیمن» را برنتافت دست به این حملات سنگین علیه صنعاء زد.

«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز (سه شنبه) درباره نوع موشک‌ها و پهپادهایی که در عملیات دیروز علیه ابوظبی به کار گرفته شد، توضیحاتی داد.

وی در توییتر نوشت: موشک‌هایی که در عملیات "إعصار الیمن" (طوفان یمن) به کار گرفته شد موشک‌های بالدار از نوع قدس ۲ هستند؛ پالایشگاه نفت در منطقه "المصفح" و فرودگاه ابوظبی با چهار موشک از این نوع هدف گرفته شدند.

سریع افزود: یک موشک بالستیک از نوع "ذوالفقار" نیز فرودگاه دبی را هدف گرفت. اما پهپادهای "صماد ۳" نیز تعدادی از اهداف مهم و حساس را هدف گرفتند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تاکنون کدام کشور‌ها به اسرائیل حمله کرده‌اند؟ +فیلم
هشدار به زائران حج عمره
رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
«س.ق» زن بازیگر ایرانی است که تتلو در اعترافاتش از او نام برد
سفارش امام رضا(ع) به شیعیان از زبان حضرت عبدالعظیم
تبلیغ نافرمانی مدنی توسط رئیس جبهه اصلاحات
رهبر انقلاب: حال کارگر خوب شود حال کشور خوب می‌شود
استقلال چهارمین تیم پُرافتخار فوتبال آسیا
چند فرمانده ارشد ارتش اسراییل طی روزهای آتی استعفا می‌دهند
برنامه دولت برای ارتقای هوش مصنوعی
گل محمدی به زودی سرمربی تراکتور خواهد شد +جزئیات
حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد
تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد
توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد +عکس
ابتکار یک کارگر برای دریافت انگشتر از رهبر انقلاب +فیلم
پخت نان کامل باید مجدداً در روستاهای کشور احیا شود/ اقدامات شورای عالی سلامت و امنیت غذایی با وضعیت مطلوب فاصله زیادی دارد
رهبرانقلاب: امنیت شغلی کارگر از وظایف مسئولین است +فیلم
استعفای بالاترین مقام نظامی صهیونیست‌ها +فیلم
آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
مثال جالب رهبرانقلاب درمورد پیشرفت +فیلم
دستگیری ۱۸ شیاد کنکوری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top