تاریخ انتشار: دوشنبه 1401/06/14 - 08:28
کد خبر: 443176

نحوه محاسبه قیمت درب اتوماتیک شیشه‌ای به چه صورت است؟

نحوه محاسبه قیمت درب اتوماتیک شیشه‌ای به چه صورت است؟

برای داشتن پیش فاکتوری از هزینه ها باید قیمت تمامی قطعات را داشته باشیم و یا از سایت دی سی ای کالا استفاده کنیم. این سایت برای راحتی شما قسمتی را برای دریافت پیش فاکتور تهیه کرده است که شما می توانید با مراجعه به این قسمت و انتخاب نوع و مدل قطعات، قیمت تقریبی و پیش فاکتوری از هزینه ها را در اختیار داشته باشید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، درب های شیشه ای از مناسب ترین وسیله هایی هستند که می توانند ضمن ایجاد نظم در رفت و آمد، زیبایی خاصی را به محیط ببخشند. این درب ها کاربرد های فراوانی دارند و می توان از آن ها در ورودی فروشگاه ها، بیمارستان ها، شرکت ها و حتی ویلا ها استفاده کرد. در ادامه به معرفی انواع درب های شیشه ای اتوماتیک و نحوه محاسبه قیمت آن ها به صورت آنلاین خواهیم پرداخت.

 

کارکرد درب های اتوماتیک شیشه ای به چه صورت است؟

درب های اتوماتیک شیشه ای، اصولا به حسگر مادون قرمز و یا حسگر هایی برای تشخیص وزن مجهز می شوند. حسگر مادون قرمز با تشخیص حرکت افراد دستور به باز و بسته شدن درب ها می دهد، این سنسور در قسمت بالایی درب ها قرار می گیرد.

دیگر سنسوری که در قسمت زیرین و کف درب ها قرار می گیرد با تشخیص وزن باعث باز و بسته شدن درب ها می شود. از این سنسور در مکان های شلوغ و پر تردد که احتمال به خطا افتادن سنسور مادون قرمز وجود دارد استفاده می شود.

درب های شیشه ای می توانند به سرعت قفل شوند و یا در حالت های دائم باز و دائم بسته تنظیم گردند. لازم به ذکر است که شیشه های به کار رفته در این درب ها در برابر ضربه مقاوم هستند و حتی امکان حک آرم شرکت نیز بر روی آن ها وجود دارد. قاب به کار در آن ها نیز از آلومینیوم ضد سایش و یا روکش استیل ساخته می شود.

چه مواردی بر قیمت درب های شیشه ای تاثیر می گذارد؟

درب های شیشه ای از قطعات مختلف و مهمی تشکیل شده اند که هر کدام از این قطعات می تواند تاثیر مستقیم بر قیمت درب اتوماتیک شیشه ای داشته باشد. این قطعات مهم عبارت اند از اپراتور درب ها، کاور درب، نوع شیشه به کار رفته، تجهیزات جانبی و نصب و آهن کشی. در ادامه به صورت مجزا به هر یک از این موارد خواهیم پرداخت.

اپراتور درب شیشه ای

این قسمت از درب شیشه ای مهم ترین و حیاتی ترین قسمت این درب ها است که شامل موتور، مرکز کنترل، تسمه ها، سنسور ها و چشمی می شود. این قسمت تقریبا نیمی از کل هزینه درب های اتوماتیک شیشه ای را به خود اختصاص می دهد.

نحوه محاسبه قیمت درب اتوماتیک شیشه ای به چه صورت است؟

کاور و یا فریم درب شیشه ای

این قطعه در تمام درب های شیشه ای کاربرد ندارد و تنها در درب های فریم دار نصب می شود. می توان گفت این قطعه یکی دیگر از هزینه برترین قطعات در درب های شیشه ای است که قیمت آن بستگی به جنس آن ها دارد. این فریم ها از آلومینیوم ساده، آلومینیوم آندایز و یا استیل ساخته می شوند.

فریم های استیل که در برابر ضربه مقاومت بیشتری دارند در ایران تولید نمی شوند، چرا که به دلیل قیمت بسیار بالا صرفه اقتصادی برای تولید کنندگان و مصرف کنندگان را ندارد. اما فریم هایی با روکش استیل در بازار موجود هستند که از آلومینیوم ساخته می شوند.

شیشه درب اتوماتیک شیشه ای

شیشه های ضد ضربه یا سکوریت، مرسوم ترین نوع شیشه در تولید درب ها است. این شیشه ها در سه حالت بی رنگ یا رنگی و مات در بازار موجود هستند. معمولا بر روی شیشه های مات می توان طرح های مختلفی به صورت حک شده، ایجاد کرد.

تجهیزات جانبی درب اتوماتیک

قطعات کمکی برای درب های اتوماتیک در بازار موجود هستند که خرید و نصب آن ها اختیاری و بر حسب نیاز است. برای مثال می توان برای درب های اتوماتیک باتری هایی در نظر گرفت تا زمانی که جریان برق قطع می شود، این درب ها به کار خود ادامه دهند. این باتری ها عموما مناسب اماکن پر تردد خواهند بود.

نصب و آهن کشی

برای نصب این درب ها باید آهن کشی هایی در محل صورت بگیرد، تا قطعات نام برده شده در جای درست خود قرار گیرد. کار نصب حدود ده ساعت زمان می برد که هزینه این قسمت حدود یک دهم کل هزینه ها را تشکیل می دهد.

چگونه به صورت آنلاین پیش فاکتوری از هزینه ها داشته باشیم؟

برای داشتن پیش فاکتوری از هزینه ها باید قیمت تمامی قطعات را داشته باشیم و یا از سایت دی سی ای کالا استفاده کنیم. این سایت برای راحتی شما قسمتی را برای دریافت پیش فاکتور تهیه کرده است که شما می توانید با مراجعه به این قسمت و انتخاب نوع و مدل قطعات، قیمت تقریبی و پیش فاکتوری از هزینه ها را در اختیار داشته باشید.

انواع درب های شیشه ای

درب های شیشه ای بر اساس کاربری آن ها انواع مختلفی دارند که پرکاربرد ترین آن ها درب شیشه کشویی است. در ادامه به معرفی اجمالی انواع درب شیشه ای می پردازیم:

درب های شیشه ای کشویی: این درب ها در بیشتر ورودی و خروجی ها کاربرد دارند و به صورت کشویی و یا اسلاید باز و بسته می شوند.

درب های شیشه ای لولایی: یکی دیگر از پر کاربرد ترین درب ها، درب شیشه ای لولایی است که می توان برای ساخت و نصب آن ها همان لولا های قدیمی را اتوماتیک کرد تا در هزینه ها صرفه جویی شود.

درب های شیشه ای تلسکوپی: درب های اتوماتیک تلسکوپی مانند درب های شیشه ای اسلاید هستند با این تفاوت که به فضای بیشتری برای باز و بسته شدن نیاز دارند، این درب ها مناسب اماکن بزرگ و پر تردد هستند.

درب های شیشه ای گردان: درب های گردان اتوماتیک مناسب اماکن بزرگ هستند، این درب ها زیبایی خاصی را به محیط می بخشند و نیازی به نیروی خارجی برای گردش ندارند و موتور درب اتوماتیک شیشه ای در این محصولات، کوچکتر است که نیروی گردش خود را تامین می کنند.

نحوه محاسبه قیمت درب اتوماتیک شیشه ای به چه صورت است؟

درب های شیشه ای تاشو و یا آکاردئونی: این درب ها مانند درب های اتوبوس هستند و از طول تا می شوند. مناسب ترین محل برای استفاده از این درب ها، ورودی های نزدیک دیوار هستند.

درب های شیشه ای زاویه دار و منحنی: درب های زاویه دار و یا مثلثی مناسب فضا های کوچک هستند. از این درب ها برای ورودی های نزدیک به دیوار بیشترین استفاده را می برند.

درب های منحنی زیبایی خاصی دارند و جلوه معماری خاص را به مخاطب القا می کنند. این درب ها بیشتر به صورت استوانه و یا نیم دایره کاربرد دارند.

کلام آخر

درب های شیشه ای می توانند نظم را به مکان های پر تردد باز گردانند. این درب ها از قطعات مختلفی ساخته شده اند که هر کدام کاربرد خاصی دارد. برای پیدا کردن پیش فاکتور و قیمت های این قطعات می توانید به سایت دی سی ای کالا مراجعه کنید. امیدواریم تا این مقاله مفید واقع شده باشد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
کارگر رکن جهش تولید/ حال خوب کارگر، حال خوب کشور
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top