تاریخ انتشار: چهارشنبه 1401/09/09 - 11:53
کد خبر: 452330

دانشگاه پیام نور در ناآرامی‌های اخیر کمترین تنش را داشت

دانشگاه پیام نور در ناآرامی‌های اخیر کمترین تنش را داشت

رئیس دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور تاکنون در تمامی مأموریت‌های خود سربلند بوده و کمترین تنش را به ویژه در اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر داشته که این مسئله باعث افتخار است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشگاه پیام نور، ابراهیم تقی زاده در هشتمین جلسه مهارت افزایی و نشست هم اندیشی سراسری مدیران نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه پیام نور که به صورت ویدئوکنفرانس و با محوریت برگزاری آزمون‌ها و چگونگی نظارت بر آنها در سازمان مرکزی برگزار شد، افزود: دانشگاه پیام نور داعیه دار برگزاری آزمون‌های الکترونیکی است و طی چند سال اخیر به ویژه در ایام کرونا، توانست با افتخار، برگزارکننده آزمون‌های الکترونیکی دیگر ارگان‌ها و دانشگاه‌ها در نهایت سرعت، دقت و سلامت باشد.

وی ضمن تقدیر از همکاران نظارت و ارزیابی دانشگاه پیام نور اظهار داشت: همکاران ناتک دانشگاه پیام نور وظیفه سنگینی برای نظارت و ارزیابی بر نحوه برگزاری امتحانات، حضور و مسئولیت پذیری اساتید، انعکاس شکایات و گلایه مندی های دانشجویان و دیگر همکاران اداری، ارزیابی نظرخواهی دانشجویان درخصوص استمرار فعالیت اساتید، مشاوره به مدیران استانی و ایجاد انسجام کاری بر عهده دارند که بسیار قابل تقدیر است.

تقی زاده اختصاص بودجه به بخش‌های قرنطینه آزمون‌ها و پاداش همکارانی که شبانه روز برای برگزاری آزمون‌ها و حفظ سلامت و امنیت دانشجویان زحمت می کشند را منوط به درآمدهای اختصاصی دانشگاه در استان‌ها دانست و اظهار داشت: با توجه به کاهش جمعیت دانشجویی و مشکلات مالی که اکثر دانشگاه‌ها با آن مواجه هستند، دانشگاه پیام نور نیز از این قاعده مستثنی نیست و همه ما باید در نهایت صبرو تلاش بتوانیم از این چالش به سلامتی عبور کنیم.

رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به نقش ویژه و مهم نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه پیام نور در ارتقای کیفیت آموزشی و برگزاری آزمون‌ها گفت: نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت نقش پیشگیری و سالم سازی امور را دارد و می‌تواند به بهبود وضعیت آموزشی، تأمین نیازهای به حق دانشجویان، اساتید، کارکنان اداری، ایجاد بسترهای امن برای برگزاری امتحانات دانشجویانی کمک کند.

وی دانشجویان، اساتید و کارمندان اداری دانشگاه پیام نور را افرادی فرهیخته، متعهد و مسئولیت پذیر دانست و اظهار داشت: دانشگاه پیام نور تاکنون در تمامی مأموریت‌های خود سربلند بوده و کمترین تنش را به ویژه در اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر داشته که این مسئله باعث افتخار است.

رئیس دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه درآمدهای اختصاصی هر استان باید به همان استان برگردد افزود: در تلاش هستیم تا پایان سال جاری این مسئله در دستور کار قرار گیرد.

وی از همکاران نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه پیام نور خواست برای برگزاری امتحاناتی امن، سالم و آرام و همچنین تأمین خواسته‌های به حق دانشجویان اهتمام ورزند و با ارائه مشاوره و ارزیابی‌های درست بعد از آزمون دانشگاه را در انجام رسالت‌ها و مأموریت‌های آتی یاری رسانند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top