تاریخ انتشار: یکشنبه 1401/09/13 - 22:52
کد خبر: 452779

سرمربی تیم ملی کره:برزیل یک قهرمان است

سرمربی تیم ملی کره:برزیل یک قهرمان است

سرمربی تیم ملی کره جنوبی گفت: ترجیح می‌دهیم نیمار فردا بازی نکند و دلیل بازی نکردن او هم مصدومیت نباشد. هرچند مطمئنم نیمار فردا در ترکیب ثابت تیته است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» پائولو بنتو عصر یکشنبه در نشست خبری پیش از دیدار برابر برزیل، اظهار داشت: اگر سرمربی پرتغالی یا برزیلی یا انگلیسی هستید، مهم نیست و تنها مهارت و مسئولیت پذیر بودن اهمیت دارد. اگر یک سرمربی پرتغال موفق است دال بر این نیست که یک سرمربی پرتغالی دیگر هم موفق باشد. من می دانم که خیلی از سرمربیان تیم ها پرتغالی هستند اما مهم ترین چیز این است که آنهایی که پشت سرش قرار دارند بدانند که او به اندازه کافی خوب است یا خیر.

وی در پاسخ به این پرسش که برزیل خیلی تیم قوی است و آیا با استراتژی خوبی آماده هستید؟ ایا کیم مین جائه و هوانگ هی چان که زننده گل دیدار پرتغال بود، می توانند فردا بازی کنند، گفت: استراتژی فردا خاص است. به نظرم برزیل یکی از مدعیان برنده جام است و این موضوع کار را برای ما سخت می کند اما نمی توانیم ناامید شویم. من هنوز تصمیم نگرفتم که چه بازیکنی فردا به زمین برود.

سرمربی تیم ملی کره جنوبی عنوان کرد: ما ترجیح می دهیم تا نیمار فردا بازی نکند و دلیل بازی نکردن او هم مصدومیت نباشد. هرچند مطمئنم نیمار فردا در ترکیب ثابت تیته است و او تصمیم می گیرد که نیمار باشد یا خیر. وی بهترین بازی و استراتژی را اجرا خواهد کرد. او پر از توانایی های درخشان و بسیار با استعداد است.

بنتو در واکنش به این سوال که تفاوت دیدار دوستانه ای که در چند ماه اخیر با برزیل داشتید با بازی فردا چیست؟ یادآور شد: این دیدار متفاوت و سخت است و نمی توانیم بازی دوستانه را با دیدار بین المللی مقایسه کنیم. زیرا این بازی شرایط خاص خود را دارد. ما تلاش می کنیم تا بهترین بازی را داشته باشیم. برزیل خیلی خوب شروع کرد و ما هم خوب شروع کردیم. باور دارم که ممکن نیست که یک بازی دوستانه را با بازی فردا که خیلی چالش دارد، مقایسه کنیم. برزیل فردا ما را تحت فشار می گذارد تا تاکتیک متفاوتی را به کار بگیریم و نباید ناامید شویم و باید خودمان را ثابت کنیم.

سرمربی تیم ملی کره جنوبی خاطرنشان کرد: بازیکنانم به من بیشتر از آن چیزی که باید در این سه بازی نشان دادند. دیدار برابر پرتغال خیلی مهم بود و باید به گل می رسیدیم تا مردم را خوشحال کنیم. به بازیکنانم افتخار می کنم. خیلی چیزها در این بازی اتفاق افتاد. ما می دانستیم که ممکن است که این آخرین بازی برابر کشورم پرتغال باشد و برای همین به بهترین نحو آماده شدیم. من روی نیمکت نبودم اما مجبور بودم از دور بازیکنام را ببینم. من در تمام ۹۰ دقیقه دلم با بازیکنانم بود و به توانایی های آنها باور داشتم.

وی اضافه کرد: فیفا باید یک سری از مسائل را مد نظر قرار دهد به ویژه در دیدار برابر اروگوئه و در بررسی برخی مسائل تاخیر داشته باشد.

بنتو در پاسخ به این پرسش که نقاط ضعف و قوت برزیل و کره چیست، گفت: بسیار واقع گرا هستم و به بازیکنام گفتم که این دیدار خیلی سخت است و باید با استراتژی های متفاوتی بازی کنیم. سخت است تا درباره تجربه در برزیل و کره حرف بزنیم. هر تیمی نقطاط ضعف و قوت خود را دارد. برزیل هم از این موضوع مجزا نیست. به بازیکنام فرصت می دهم تا ترسی از گرفتن امتیاز برابر برزیل نداشته باشند.

وی اظهار داشت: برزیل یک قهرمان است و برای این تیم احترام قائلم اما چیزی برای از دست دادن نداریم و این تیم هم مانند دیگر تیم هاست و باید آن را ببریم. باید رقابت کنیم و بجنگیم. در آخر هر چیزی برابر برزیل اتفاق بیفتد برای ما یک پیروزی است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
جشن برداشت زعفران در ایران
آموزش تیزهوشان نهم رایگان!
معرفی صرافی آبان تتر، نگاهی بر قابلیت ها و خدمات این صرافی ارز دیجیتال
راهنمای خرید ویپ از سایت ویپ دیاکو
پاپ اسمیر چیست؟ و بهترین زمان انجام آن
فرش ماشینی با فرش دستباف چه تفاوت‌هایی دارد؟
امیر تتلو در مدح امام علی (ع) شعر سرود + عکس
بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی کشف شد
آمریکا این بار با اف ۱۵ های جدید جیب عربستان را خالی می‌کند
امام‌ جمعه این شهر در اثر سانحه تصادف درگذشت
صدایی که دستور جنایت صادر کرد!
مرگ؛ ایستگاه پایانی دو قاتل
سرکوب آمریکایی‌ها توسط چماقداران ایرانی - یهودی
باران بهاری در راه ۱۸ استان
چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
۳ روز مانده به بازگشایی نمایشگاه کتاب/ کارگران مشغول کارند
کمبود آب بلوچستان تا ۴ سال آینده رفع می شود
رونالدو و مسی هم تیم می‌شوند؟!
مورایس: برای آینده برنامه‌هایی دارم
پیروزی تماشایی و مهیج لیورپول مقابل تاتنهامی
لورکوزن شکست‌ناپذیرترین تیم تاریخ فوتبال اروپا
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top