تاریخ انتشار: شنبه 1401/09/26 - 11:41
کد خبر: 454113

راه اندازی مرکز فضای مجازی و رسانه دانشجویی در دانشگاه پیام نور

راه اندازی مرکز فضای مجازی و رسانه دانشجویی در دانشگاه پیام نور

محمد تقی امینی، معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور گفت: جهت تببین و انتشار افکار صحیح دانشگاهیان و تسریع در برقراری ارتباط با دانشجویان، مرکز فضای مجازی و رسانه دانشجویی در اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، افتتاح شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشگاه پیام نور، محمد تقی امینی، معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور گفت: جهت تببین و انتشار افکار صحیح دانشگاهیان و تسریع در برقراری ارتباط با دانشجویان، مرکز فضای مجازی و رسانه دانشجویی در اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه رسانه در دنیای امروز به ویژه در میان قشر جوان و دانشجو حرف اول را می‌زند، افزود: رسانه هم قدرت است و هم ابزار، با توجه به این موضوع مهم و نقش دانشجو در جامعه، ضرورت پیوست رسانه‌ای در کارهای فرهنگی برای اثرگذاری، جذب مخاطب بیشتر و اطلاع رسانی دقیق‌تر به ویژه در فضای مجازی احساس می‌شود. با استفاده صحیح از فرصت فوق العاده دسترسی همه دانشجویان به فضای مجازی و توانمندی تعداد زیادی از دانشجویان و اساتید متعهد در این زمینه، این مرکز می‌تواند میدانی برای انتشار افکار صحیح و پاسخ به شبهات و دغدغه‌های دانشگاهیان و ایجاد تشکیلات منسجمی از دانشجویان در سراسر کشور باشد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور ادامه داد: هدف از راه اندازی و ایجاد این مرکز؛ شناسایی و بکارگیری دانشجویان مستعد، توانمند و علاقمند به فعالیت در عرصه رسانه جهت تولید محصولات رسانه‌ای در راستای ارتقای بینش دانشجویان؛ در کنار استفاده از ظرفیت فضای مجازی و همچنین بستر الکترونیک این دانشگاه برای انتشار محتوا، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و جشنواره‌های مجازی است.

وی خاطر نشان کرد: این مرکز در نظر دارد در دو بخش؛ «رسانه دانشجویی با عنوان «پیام دانشجو» در شبکه‌ها و پیام رسانهای اجتماعی و بستر lms دانشگاه برای برقراری ارتباط دوطرفه با دانشجویان و تولید و توزیع محتوای دیجیتال توسط دانشجویان خوش فکر و متخصص در سراسر کشور» و «برگزاری برنامه‌های فرهنگی از قبیل دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی برای دانشگاهیان با اولویت سواد رسانه‌ای و آموزش تهیه محتوای دیجیتال، جشنواره‌های مجازی و … » فعالیت کند.

وی در پایان گفت: از دانشجویان فعال و علاقمند در زمینه‌های ساخت کلیپ، پوستر، موشن گرافی، پادکست و فعالیت در فضای مجازی دعوت می‌شود جهت همکاری در تولید محتوا و انتشار آن در رسانه دانشجویی با ما در ارتباط باشند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال
استقلال همچنان در صدر/ کامبک لحظات پایانی استقلال مقابل ذوب آهن
سرمربی پرسپولیس: می خواهیم قهرمانی فصل گذشته را تکرار کنیم
جزئیات توافق پیشنهادی آتش‌بس در غزه
حاشیه بازی استقلال مقابل ذوب آهن
ترابی: اورنوف فوق العاده است
نامه تاج به وزیر ورزش و جوانان درمورد فصل آینده لیگ برتر
نمایشگاه مجازی کتاب آغاز به کار کرد
اولین داروی رشد مجدد دندان وارد فاز آزمایش انسانی می‌شود
لغو مراسم فارغ‌التحصیلی در دانشگاه کلمبیا به دلیل اعتراضات
حماس: آماده مقابله با هر گونه حمله اسرائیل به «رفح» هستیم
موافقت حماس با پیشنهاد مصر و قطر برای آتش‌بس در غزه
گفت‌وگوی بایدن و نتانیاهو درباره رفح
برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان
رشد ۱۸ دلاری قیمت طلا در معاملات امروز
تامین ۶ میلیارد دلار ارز برای واردات در سال جاری
حاشیه بازی پرسپولیس مقابل نساجی
تساوی سپاهان مقابل استقلال خوزستان
معرفی بهترین تشک یک نفره برای حل مشکل بی‌خوابی دانشجویان
تصمیم‌های داور بازی نساجی و پرسپولیس تایید شد
ارتش ۱۰ نفره پرسپولیس با برد مقابل نساجی موقتا صدرنشین شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top