تاریخ انتشار: یکشنبه 1401/09/27 - 09:55
کد خبر: 454256

بانک‌ها به تعهدات خود در پروژه مسکن ملی عمل کنند

بانک‌ها به تعهدات خود در پروژه مسکن ملی عمل کنند

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با بیان اینکه بانک‌ها به تعهدات خود در پروژه مسکن ملی عمل کنند، گفت: سرعت ساخت مسکن ملی در قزوین قابل تقدیر است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین صبح امروز با حضور در مهرگان، از پروژه‌های مسکن ملی و نهضت ملی مسکن قزوین بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند ساخت‌وسازها قرار گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ضمن بیان برخی از دغدغه‌های مردم از جمله ضرورت مشخص شدن دقیق آورده‌های آنان، ضرورت افزایش سرعت ساخت‌وسازها و همچنین عمل به تعهدات از سوی بانک‌ها، از مسئولان اجرایی به خاطر افزایش سرعت در ساخت‌وساز نسبت به گذشته و ساخت خانه‌های با کیفیت، قدردانی کرد.

امام جمعه قزوین در حاشیه بازدید از پروژه مسکن ملی با بیان اینکه سرعت ساخت مسکن ملی در قزوین قابل تقدیر است، اظهار کرد: الحمدلله کار پروژه ساخت مسکن ملی و نهضت ملی مسکن با نشاط و جهادی پیش می‌رود و ان‌شاءالله با این پشتکار فرصت‌های از دست رفتۀ گذشته جبران خواهد شد.

وی ادامه داد: عزیزان ما پای‌کار ساخت انبوهی از ساختمان‌های در حال پیشرفت هستند، امیدواریم بانک‌ها نیز به تعهدات خود عمل کنند و صاحبان ملک‌ها بتوانند به موقع سهم خود را بپردازند چرا که هر چه پروژه به تأخیر بیفتد تحت تأثیر تورم و گرانی قرار می‌گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: به همه عزیزانی که در این زمینه مخلصانه تلاش می‌کنند و با جدیّت پای این کار مردمی هستند و زحمت می‌کشند خدا قوت می‌گوئیم و قدردانی می‌کنیم.

آیت‌الله عابدینی خاطرنشان کرد: امیدواریم خداوند برکت عنایت کند مشکل مسکن مردم که از مهم‌ترین مشکلات است زودتر حل شود و مردم در خانه‌های خود ساکن شوند و خیال رهبر فرزانه انقلاب که دغدغه این معنا را دارند آسوده شود.

در این بازدید آقای مهدی رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین و آقای سیدعلی هاشمی مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین حضور داشتند و گزارشی از روند ساخت‌وساز ارائه کردند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
جشن برداشت زعفران در ایران
آموزش تیزهوشان نهم رایگان!
معرفی صرافی آبان تتر، نگاهی بر قابلیت ها و خدمات این صرافی ارز دیجیتال
راهنمای خرید ویپ از سایت ویپ دیاکو
پاپ اسمیر چیست؟ و بهترین زمان انجام آن
فرش ماشینی با فرش دستباف چه تفاوت‌هایی دارد؟
امیر تتلو در مدح امام علی (ع) شعر سرود + عکس
بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی کشف شد
آمریکا این بار با اف ۱۵ های جدید جیب عربستان را خالی می‌کند
امام‌ جمعه این شهر در اثر سانحه تصادف درگذشت
صدایی که دستور جنایت صادر کرد!
مرگ؛ ایستگاه پایانی دو قاتل
سرکوب آمریکایی‌ها توسط چماقداران ایرانی - یهودی
باران بهاری در راه ۱۸ استان
چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
۳ روز مانده به بازگشایی نمایشگاه کتاب/ کارگران مشغول کارند
کمبود آب بلوچستان تا ۴ سال آینده رفع می شود
رونالدو و مسی هم تیم می‌شوند؟!
مورایس: برای آینده برنامه‌هایی دارم
پیروزی تماشایی و مهیج لیورپول مقابل تاتنهامی
لورکوزن شکست‌ناپذیرترین تیم تاریخ فوتبال اروپا
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top