تاریخ انتشار: چهارشنبه 1401/11/12 - 09:52
کد خبر: 459963

وظیفه امروز ما تشدید روحیه همدلی و جهاد در راه پیشرفت کشور است

وظیفه امروز ما تشدید روحیه همدلی و جهاد در راه پیشرفت کشور است

رئیس دانشگاه شریف گفت: امروز وظیفه و تکلیف همگان تقویت وحدت ملی، تشدید روحیه همدلی، اخوت، برادری و اخلاص در عمل و جهاد در راه پیشرفت ایران اسلامی است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»  به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، دکتر رسول جلیلی رئیس دانشگاه صنعتی شریف به مناسبت فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر پیامی صادر کرد.

«بسم الله الرحمن الرحیم

آغاز چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی، الهام بخش آزادی خواهان جهان و بیانگر پیوند ناگسستنی ملتی بزرگ با جمهوری اسلامی است. این ایام باشکوه، یادآور نصرت پروردگار در پی اتکای اقیانوس به خروش آمده ملتی است که از وابستگی به اجانب، ضدیت با اسلام و نابودی فرهنگ شان، به ستوه آمده و راه جهاد را برگزیدند.

جامعه نخبگانی در دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاهی که پرچم‌دار بیداری و تفکر علمی کشور است، همگام با مردم وفادار و شریف ایران اسلامی با ادای احترام به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، شهدا و ایثارگران راه حق و حقیقت و با قدم برداشتن در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری، اعلام می‌کنند برای تعالی و پیشرفت دانش بنیان کشور، حفظ استقلال، آزادی و تمامیت ارضی میهن و اعتلای فرهنگ غنی اسلامی- ایرانی در کشور، ملت و دولت را در جبهه رویاروئی با تهاجم ترکیبی دشمنان یاری رسانده و با همه توان برای سربلندی و عزت بیش از پیش ایران و ایرانی جانفشانی نمایند. آری امروز وظیفه و تکلیف همگان، حفظ آن دستاوردها، تقویت وحدت ملی، تشدید روحیه همدلی، اخوت، برادری و اخلاص در عمل و جهاد در راه پیشرفت ایران اسلامی است؛ و مَا النّصُر الاّ مِن عِندالله.

اینجانب ضمن تبریک سالروز ورود تاریخی پیرخمین به میهن، که مصادف با سالروز ولادت باسعادت حضرت جوادالائمه(ع) است، فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را نیز به مردم سربلند ایران اسلامی، دانشگاهیان سراسر کشور به ویژه خانواده بزرگ دانشگاه صنعتی شریف، مهد غیور مردان و شیر زنان فنی و مهندسی، در پایتخت فناوری و نوآوری، تبریک عرض نموده و از فرهیختگان گرامی، اعضای محترم هیات علمی، کارکنان عزیز و دانشجویان گرامی دعوت می کنم همراه با دیگر آحاد جامعه در جشن شادی پیروزی انقلاب اسلامی مشارکت داشته باشند.

امیدواریم بتوانیم در سایه الطاف الهی و توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ادامه دهنده صدیق و راستین راه امام خمینی (ره) و شهدای سرافراز باشیم.»

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دانشگاه شهید بهشتی ،دانشجویان آمریکایی اخراجی را بورسیه می‌کند
«یسنا» دختر ۴ساله کلاله‌ای زنده پیدا شد
لیست نهایی جبهه انقلاب جهت مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شد
وزارت بهداشت از مدیران خود خبر دارد؟/ چرا مسئولی برای اتفاقات یک مهمانی غیرقانونی پیام تسلیت صادر می‌کند؟
چراغ سبز عربستان به اسرائیل با بازداشت حامیان فلسطین
خلق یک جام با حذف استقلال و پرسپولیس!
پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان این تیم دوید!
واکنش عجیب خطیر بعد از شنیدن خبر برکناری‌اش
آمار شهدای غزه به ۳۴۵۹۶ هزار نفر افزایش یافت
آخرین جزئیات از تولید فیلم سلمان فارسی
جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر فوتبال با مترو
۲۴کشته در اثر ریزش بزرگراه
دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی
سرقت های سریالی قهرمان کشتی در تهران
بهترین تبلیغات برای لباس فروشی (روش‌های رایگان و زود بازده)
لیست فیلم‌هایی که کاش حافظه‌ام پاک میشد تا دوباره میدیدم!
اسکای دایوینگ، تجربه ای متفاوت و هیجان انگیز در دبی
راهنمای خرید لوازم اورجینال مزدا
شناسایی پیکر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال
آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
تصاویر آخرالزمانی از ویرانه‌های منطقه امام‌زاده ابراهیم شفت +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top