تاریخ انتشار: چهارشنبه 1401/11/12 - 13:46
کد خبر: 460016

فعال دانشجویی: امروز دشمن در برابر جمهوری اسلامی مستاصل شده است

فعال دانشجویی: امروز دشمن در برابر جمهوری اسلامی مستاصل شده است

دبیرسیاسی انجمن اسلامی دانشگاه شریعتی گفت: ملت ایران سالگرد پیروزی انقلاب را درحالی جشن می‌گیرند که عوامل ضد انقلاب و سران آمریکایی و اروپایی شان در دستیابی به خیل عظیم تحریکات علیه نظام جمهوری اسلامی ، مستاصل و ناامید شده‌اند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، فاطمه منگلیان دبیرسیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شریعتی گفت: با گذشت چهل و چهار سال از پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه سال 1357، هم اکنون ملت ایران سالگرد جدید این انقلاب را درحالی جشن می‌گیرند که عوامل ضد انقلاب و سران آمریکایی و اروپایی شان در دستیابی به خیل عظیم تحریکات علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مستاصل و ناامید شده اند.

وی افزود: انقلاب ایران در سال 1357 و به رهبری امام خمینی (ره)، نه تنها موجب یک تغییر نظام سیاسی در یک کشور بود، بلکه تحولی شگرف را با اهداف و آرمان های عالیه، هم در سطح سیاست و هم در بین آحاد مردم و جامعه ایران رقم زد.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: به گواه تاریخ تا پیش از آن هیچ جنبش و نهضتی نتوانسته بود اهدافی به این تراز را به منصه ظهور برساند. تحولی که با سرنگونی رژیم دیکتاتور، ارثی و وابسته به دشمن پهلوی آغاز شد و نهایتا به یک جامعه اسلامی مردم سالار ومردم پایه و مقاوم در برابر زیاده گویی و دست اندازی به ملتهای ضعیف منجر شد.

وی ادامه داد: پس از آنکه سرگیجه و درماندگی دشمن و ناباوری او از این انقلاب اسلامی ترمیم یافت، از همان ابتدا تمام تلاش خود را به کار بست تا نظام جمهوری اسلامی را دچار چالش و مشکل سازد.

منگلیان گفت:‌ از جمله این ضدیت و دشمنی‌ها میتوان به سازماندهی کودتای نظامی، ایجاد تحریک بین قومیت ها، ترور عناصر و دولتمردان انقلاب ، جنگ نظامی هشت ساله، تحریم ها و ضدیت با ایران در مجامع بین الملل یاد کرد.

وی ادامه داد: آمریکا شیطان بزرگ با ایادی و عناصر خود،  پس از دوران جنگ  نیز تمام قوای خود را به اجرا در آورد و از جنگ رسانه ای و روانی بر علیه نظام اسلامی ایران تا ترور دانشمندان هسته ای و اعمال تحریم های اقتصادی حداکثری با ادعای حقوق بشر ازهیچ تلاشی برای براندازی فروگذار نشدند.

دبیر سیاسی انجمن اسلامی شریعتی گفت: آخرین عمل دشمن نیز جنگ ترکیبی بود که با اعمال نفوذ در اغتشاشات اخیر و ترور خواستند تا امنیت ملی را برهم زدنند و عملکرد نظام و دولت انقلابی را تحت الشعاع قرار دهند.

وی ادامه داد: محاسباتشان به مانند گذشته غلظ از آب در آمد و ملت غیور ایران نشان دادند که زیاده خواهی دشمن را به هیچ وجه برنمیتابند.  عامل این خصومت ها که تا به امروز نیز ادامه دارند، تنها به دلیل ماهیت و ذات مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

این فعال دانشجویی عنوان کرد: پایداری بر مواضع بر حق اسلام ناب، حمایت از مستضعفان و مظلومان، بریدن دست استعمار، زیاده طلبی و چپاولگری، یاری و دفاع از مردم فلسطین و ضدیت با رژیم غاصب صهیونیست تنها گوشه ای از این ماهیت است.

وی ادامه داد:  ملت غیور و جوانان ایران همچنان پس از 44 سال نه تنها در برابر لجن پراکنی های  دشمن هوشمندانه مقابله میکنند بلکه با گذر از غائله ها و تلاش روز افزون، پیشرفت وتوسعه را برای ایران به ارمغان می آورند.

منگلیان گفت:  رژیم ایالات متحده آمریکا و ایادی اسرائیلی، انگلیسی و سعودی اش، با تمام امکانات و تجهیزات مادی و رسانه ای شان در این غائله اخیر نیز به مانند تمام تلاش های گذشته شان دربرابر جمهوری اسلامی ایران سرشکسته و ناکام مانده اند.

وی افزود: هرچقدر که دشمن بخواهد برنامه ریزی شده عمل کند و توان بیشتر خود را بکار ببندد، باید بداند که خیل عظیم جوانان و دلدادگان به انقلاب اسلامی ایران به مانند جوانان دهه شصت، این انقلاب را از پوست و استخوان خود میدانند و همچنان بر آرمان های امامین انقلاب استوار ایستاده اند و هرگز دربرابر آنان سازش نخواهند کرد.

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشگاه شریعتی در پایان گفت: جوانان ایران با تلاش روز افرون برای پیشرفت در ابعاد مختلف ازجمله ابعاد علمی تاکنون پیشتازان پیشرفت علمی در جهان بوده اند و دستاوردهای فراوانی در حوزه های مختلف داشته اند و از این به بعد نیز با دفاع از این نظام مقدس تمام تلاش خود را بکار می گیرند تا پیشرفت همه جانبه را برای کشورشان به ارمغان آورند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
امکان تحصیل دختران متأهل در مدارس روزانه
ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان
روایت جالب وزیر راه پاکستان از استقبال مردم از رئیسی
بارش‌ ها ادامه دارد/ کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار
کنایه سنگین یک استقلالی به پرسپولیس
واکنش‌ها به گفته‌های تازه اشکان خطیبی
گلایه بازیگر نقش سلمان از مردم +فیلم
مرگ شهروند آمریکایی پس از دستگیری توسط پلیس
واکنش رسانه‌های بیگانه به اعتراض دانشجویان آمریکایی +فیلم
حضور رئیس مخالفان کابینه نتانیاهو در تظاهرات شهرک‌نشینان
ادعای گاردین درباره طرح اعزام نیروهای انگلیس به غزه
جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
لیونی خطاب به نتانیاهو: اسرائیل در ورطه «سقوط آزاد» است
بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه آریزونا +فیلم
وحشت نتانیاهو از صدور حکم بازداشت
شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
خوش خدمتی عجیب نشریات زنجیره‌ای به دلالان
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top