تاریخ انتشار: دوشنبه 1401/12/08 - 14:57
کد خبر: 462838

مصرف ژل رویال برای تقویت سیستم ایمنی در فصل زمستان

مصرف ژل رویال برای تقویت سیستم ایمنی در فصل زمستان

قبل از اینکه به روش مصرف این محصول اشاره کنیم باید بگوییم ژل رویال برای کودکان تا بزرگسالان مناسب است. اما مصرف آن در مواردی مانند: اضطراب، افسردگی، تغییرات عاطفی، بیماری های ایمنی، یائسگی، کم خونی و ... توصیه می شود. البته با دانستن روش مصرف ژل رویال افراد می توانند نتایج بهتری از این محصول دریافت کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اکنون که زمستان در راه است، باید مراقب سیستم ایمنی خود باشیم، زیرا در زمانی از سال هستیم که مریض شدن راحت‌تر است. حتما نام ژل رویال را شنیده اید. آیا از فواید آن اطلاع دارید؟ در این مقاله می خواهیم به مصرف ژل رویال برای تقویت سیستم ایمنی در فصل زمستان اشاره کنیم.

ژل رویال چیست؟

ژل رویال یک ماده غذایی غنی از مواد مغذی است که از زنبور عسل تهیه می شود و مصارف مختلفی در سراسر دنیا دارد. جدا از تولید زنبورها، خود این ماده به عنوان غذا برای لاروهای کارگر در سال های اول زندگی و تا پایان عمر ملکه نیز استفاده می شود. این ماده مغذی بسیار کاملی است که از ۶۰ درصد آب تشکیل شده و ۴۰ درصد باقیمانده بین پروتئین ها، اسیدهای چرب و همین طور کربوهیدرات ها و نیز ویتامین ها و سایر مواد معدنی تقسیم می شود.

خواص ژل رویال

فهرست فوایدی که ژل رویال برای بدن ما به ارمغان می‌آورد بسیار زیاد است که برجسته ترین آن ها عبارت است از:

  • انرژی خوب می‌دهد
  • سیستم عصبی را تحریک می‌کند
  • پیری پوست را به تاخیر می‌اندازد
  • سیستم ایمنی را تقویت می‌کند
  • شما را در برابر بیماری‌های مختلف از جمله بیماری های خود ایمنی محافظت می‌کند
  • ضد باکتری است

 

روش مصرف ژل رویال

قبل از اینکه به روش مصرف این محصول اشاره کنیم باید بگوییم ژل رویال برای کودکان تا بزرگسالان مناسب است. اما مصرف آن در مواردی مانند: اضطراب، افسردگی، تغییرات عاطفی، بیماری های ایمنی، یائسگی، کم خونی و ... توصیه می شود. البته با دانستن روش مصرف ژل رویال افراد می توانند نتایج بهتری از این محصول دریافت کنند. روش مصرف ژل رویال به این صورت است که آن را با معده خالی و در بازه زمانی بین ۱ تا ۲ ماه بهتر است مصرف کنید. البته همیشه یک ماه استراحت توصیه می شود. این محصول هرچه طبیعی تر باشد، بهتر است زیرا غلظت مواد مغذی آن بیشتر خواهد بود.

چرا باید ژل رویال را در پاییز و زمستان مصرف کنیم؟

با فرا رسیدن دمای پایین، پرس و جو در مورد مکمل های غذایی که به تقویت سیستم ایمنی کمک می کنند افزایش می یابد. هدف تقویت سیستم دفاعی برای جلوگیری از سرماخوردگی و آنفولانزا است. در واقع امسال با توجه به همه گیری کرونا و آنفولانزا، مراقبت از سلامتی اهمیت بیشتری پیدا می کند. ما باید روی یک رژیم غذایی سالم و متعادل، یک استراحت شبانه با کیفیت و ورزش منظم برنامه ریزی کنیم.

یک مکمل های طبیعی مناسب برای پاییز و زمستان، را می توان ژل رویال دانست. این یک ابر غذای ضروری برای بدن ما محسوب می شود. به علاوه، برای هر مرحله یا سنی مناسب است. بدون شک، دلایل بی شماری برای گنجاندن این غذای فوق العاده در رژیم غذایی خود با فرا رسیدن سرما وجود دارد.

به محض اینکه این مکمل را در برنامه روزانه خود قرار دهید، متوجه تغییرات بزرگی در سلامت، شادابی، خلق و خو و حتی سیستم ایمنی خود خواهید شد. اگر هنوز نمی دانید که چرا باید ژل رویال را در برنامه غذایی خود قرار دهید، قصد داریم یک سری دلایل برای این کار به شما ارائه دهیم.

فواید مصرف ژل رویال

برای اینکه تصوری از اهمیت ژل رویال برای تقویت بدن داشته باشیم، باید به ترکیبات موجود در این ماده و فواید مصرف آن واقف باشیم. در این بخش فواید مصرف ژل رویال را شرح می دهیم.

مصرف ژل رویال برای تقویت سیستم ایمنی در فصل زمستان

رفع خستگی

انجام کارهای سخت باعث ایجاد خستگی می شود. اگر ساعات کاری طولانی را به اینها اضافه کنیم متوجه کمبود انرژی خواهیم شد. در این صورت، ژل رویال انرژی اضافی مورد نیاز برای به پایان رساندن کارها را بدون مشکل به شما می دهد. انرژی کافی برای انجام هر کاری که در ذهن خود دارید، علاوه بر این، توانایی تمرکز شما را بهبود می بخشد.

بهبود روحیه ضعیف

معمولاً علاوه بر پایین بودن سیستم ایمنی در فصل زمستان، روحیه نیز در این فصل تضعیف می شود. ما از لذت بردن از روزهای طولانی، گرم و آفتابی به روزهای کوتاه تر، سردتر و بارانی تر پاییز و زمستان وارد می شویم. همچنین باید تغییر ساعت را به این موضوع اضافه کنیم. همه اینها بر روحیه ما تأثیر می گذارد. غمگین‌تر، بی‌تفاوت‌تر و عصبانی‌تر خواهیم شد. ژل رویال حاوی خواص مفیدی برای مبارزه با استرس، اضطراب یا کسادی است.

تقویت سیستم ایمنی

با فرا رسیدن سرما، همه ما از سرماخوردگی و آنفولانزا می ترسیم. علاوه بر این، همه‌گیری ویروس کرونا را داریم. یکی از راه های تقویت سیستم ایمنی بدن، استفاده از ژل رویال است. این سیستم دفاعی ما را برای مقابله با ویروس ها و باکتری ها تقویت می کند.

رفع احساس بی اشتهایی

کودکان و سالمندان مراحلی دارند که از بی اشتهایی رنج می برند. این اتفاق برای برخی افراد با فرا رسیدن فصل زمستان به خصوص زمانی که زمان تغییر می کند نیز پیش می آید. ژل رویال به بازیابی اشتها کمک می کند. در صورت سوء تغذیه کمک بزرگی است.

نتیجه گیری

با خرید ژل رویال از زنبورستان دکتر هانی راد و قرار دادن آن در برنامه غذایی خود می توانید برای تقویت سیستم ایمنی در فصل زمستان اقدام و سریع تر به این هدف برسید. محصولات زنبورستان دکتر هانی راد، ایده آل برای زمان امتحان یا کار بیش از حد و مناسب برای تقویت ایمنی بدن است.

قیمت ارزان، کیفیت تضمین شده، ارگانیک بودن و تهیه از بکرترین مناطق طبیعی از ویژگی های خوب محصولات زنبورستان دکتر هانی راد است که با خیال آسوده می توانید به آن اعتماد کنید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
عصر فناوری‌/ هوش مصنوعی چگونه آینده را تغییر می‌‍‌دهد؟
جشن برداشت زعفران در ایران
آموزش تیزهوشان نهم رایگان!
معرفی صرافی آبان تتر، نگاهی بر قابلیت ها و خدمات این صرافی ارز دیجیتال
راهنمای خرید ویپ از سایت ویپ دیاکو
پاپ اسمیر چیست؟ و بهترین زمان انجام آن
فرش ماشینی با فرش دستباف چه تفاوت‌هایی دارد؟
امیر تتلو در مدح امام علی (ع) شعر سرود + عکس
بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی کشف شد
آمریکا این بار با اف ۱۵ های جدید جیب عربستان را خالی می‌کند
امام‌ جمعه این شهر در اثر سانحه تصادف درگذشت
صدایی که دستور جنایت صادر کرد!
مرگ؛ ایستگاه پایانی دو قاتل
سرکوب آمریکایی‌ها توسط چماقداران ایرانی - یهودی
باران بهاری در راه ۱۸ استان
چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
۳ روز مانده به بازگشایی نمایشگاه کتاب/ کارگران مشغول کارند
کمبود آب بلوچستان تا ۴ سال آینده رفع می شود
رونالدو و مسی هم تیم می‌شوند؟!
مورایس: برای آینده برنامه‌هایی دارم
پیروزی تماشایی و مهیج لیورپول مقابل تاتنهامی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top