تاریخ انتشار: چهارشنبه 1402/03/24 - 09:02
کد خبر: 473080

دستگاه حضور و غیاب کارتی بهتر است یا اثر انگشتی؟

دستگاه حضور و غیاب کارتی بهتر است یا اثر انگشتی؟

دستگاه کارتی یکی از فراگیرترین دستگاه‌های ثبت ورود و خروج افراد است که امروزه در ادارات مختلفی استفاده می‌شود. مسلما نمی‌توان به صورت صد در صد گفت که خرید دستگاه حضور و غیاب کارتی بهتر است یا انگشتی چون هریک از این دستگاه‌ها آپشن‌های خاص خودشان را دارند. دستگاه‌های کارتی نسبت به نمونه‌های انگشتی آن بیشتر در دسترس هستند. این مزیت باعث می‌شود که تعمیر این دستگاه‌ها راحت‌تر باشد و شما بتوانید هنگام تعمیر آن‌ها، بهتر عمل کنید و قطعات مورد نظرتان را راحت‌تر پیدا کنید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ دستگاه کارتی یکی از فراگیرترین دستگاه‌های ثبت ورود و خروج افراد است که امروزه در ادارات مختلفی استفاده می‌شود. مسلما نمی‌توان به صورت صد در صد گفت که خرید دستگاه حضور و غیاب کارتی بهتر است یا انگشتی چون هریک از این دستگاه‌ها آپشن‌های خاص خودشان را دارند. دستگاه‌های کارتی نسبت به نمونه‌های انگشتی آن بیشتر در دسترس هستند. این مزیت باعث می‌شود که تعمیر این دستگاه‌ها راحت‌تر باشد و شما بتوانید هنگام تعمیر آن‌ها، بهتر عمل کنید و قطعات مورد نظرتان را راحت‌تر پیدا کنید.

در حال حاضر و با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی، انسان‌ها توانسته‌اند از جهات مختلفی امنیت واحدها را از نظر حضور کارکنان با کمک این دستگاه‌ها تامین کنند. یکی از سوالاتی که به واسطه استفاده از این ابزارها مطرح می‌شود این است که در بین انواع دستگاه ساعت زنی، دستگاه حضور و غیاب کارتی بهتر است یا انگشتی؟ امروزه انواع مختلفی از دستگاه‌ها با شیوه‌های کاری متفاوت برای تامین امنیت وجود دارند. در ادامه مهم‌ترین نکات را در مورد دستگاه‌های حضور و غیاب کارتی و اثرانگشتی بیان می‌کنیم.

دستگاه حضور و غیاب کارتی بهتر است یا اثر انگشتی؟

پیش از اینکه بخواهیم درمورد انتخاب یکی از این دستگاه‌ها صحبت کنیم، ابتدا باید به صورت اجمالی مزایا و معایب هریک از این دستگاه‌ها را بیان کنیم. به منظور تردد پرسنل و ثبت دقیق حضورها و خروج‌ها، دستگاه‌ها مختلفی مورد استفاده قرار می‌گرفته اند. ازجمله انواع این دستگاه‌ها مدل‌های مختلف کارتی، تشخیص چهره و اثر انگشتی است که احتمالا اسم آن‌ها را شنیده باشید. اینکه دستگاه حضور و غیاب کارتی بهتر است یا اثر انگشتی، ارتباط مستقیمی با قابلیت‌های هریک از این دستگاه‌ها دارد. 

دستگاه حضور و غیاب کارتی بهتر است یا اثر انگشتی؟

معرفی دستگاه کارتی: 

دستگاه کارتی یکی از فراگیرترین دستگاه‌های ثبت ورود و خروج افراد است که امروزه در ادارات مختلفی استفاده می‌شود. مسلما نمی‌توان به صورت صد در صد گفت که خرید دستگاه حضور و غیاب کارتی بهتر است یا انگشتی چون هریک از این دستگاه‌ها آپشن‌های خاص خودشان را دارند. دستگاه‌های کارتی نسبت به نمونه‌های انگشتی آن بیشتر در دسترس هستند. این مزیت باعث می‌شود که تعمیر این دستگاه‌ها راحت‌تر باشد و شما بتوانید هنگام تعمیر آن‌ها، بهتر عمل کنید و قطعات مورد نظرتان را راحت‌تر پیدا کنید.

در این دستگاه ها ابتدا باید افراد مورد نظر پرسنل را برای سیستم تعریف کنید و اطلاعات آن‌ها را وارد کنید. سپس کارت‌های مخصوصی وجود دارند که دستگاه‌ها توانایی شناسایی آن‌ها را دارند که افراد مورد نظر برای ثبت زمان ورود و خروج از آن‌ها استفاده می‌کنند. 

معرفی دستگاه‌های اثر انگشت:

در این قسمت مزایا و معایب استفاده از دستگاه‌های اثر انگشت را توضیح می‌دهیم. شما باید باتوجه به معیارهای خودتان، بتوانید تصمیم بگیرید که: دستگاه حضور و‌غیاب کارتی بهتر است یا انگشتی و سپس اقدام به خرید کنید. قاعدتا امتیازات و آپشن‌های استفاده از دستگاه‌های اثر انگشتی برای شناسایی افراد از امتیازات بیشتری برخوردار است. اما این نوع دستگاه‌ها نسبت به نمونه‌های کارتی گران‌تر هستند که این مورد را هم باید مدنظر داشته باشید. اگر موارد مالی شما محدود است دستگاه کارتی می‌تواند انتخاب بهتری باشد اما اگر کیفیت برای شما مهم است، قطعا دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی انتخاب بهتری خواهد بود.

دستگاه‌های حضور و غیاب اثر انگشتی از تکنولوژی پیشرفته‌ای برخوردار هستند و استفاده از آن‌ها قابلیت‌های فراوان‌تری نسبت به دستگاه‌های کارتی دارند. در پاسخ به این پرسش که دستگاه حضور و غیاب کارتی بهتر است یا خرید دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی، اگر امنیت برای شما از درجه اهمیت بیشتری برخوردار است، قطعا می‌توان گفت که دستگاه اثر انگشتی انتخاب بهتری می‌باشد. این دستگاه‌ها امکان هک  کمتری دارند و معمولا خطا هم ندارند. فاکتور امنیت و حفاظت سیستم یکی از مهم‌ترین مواردی است که باعث شده این دستگاه‌ها کاربردهای گسترده‌ای در انواع ادارات و مراکز مختلف پیدا کنند. دستگاه‌های حضور و غیاب اثر انگشتی بهتر می‌توانند امنیت اطلاعات کاربران و زمان‌های ورود و خروج آن‌ها را فراهم کنند. اگر می‌خواهید بدانید که دستگاه کارتی بهتر است یا انگشتی، حتما باید توجه کنید که کدام مدل از این دستگاه‌ها را انتخاب می‌کنید چون ممکن است برخی از مدل‌های دستگاه اثر انگشتی مناسبت‌تر باشند. تکنولوژی استفاده شده در این دستگاه‌ها SILKID است که با استفاده از حسگرهای حرارتی توانایی خواندن اثر انگشت فرد دست را پیدا می‌کند. معمولا شما می‌توانید تمامی ده انگشت یک فرد را برای دستگاه تعریف کنید.

دستگاه حضور و غیاب کارتی بهتر است یا اثر انگشتی؟

در نهایت اینکه دستگاه حضور و غیاب کارتی بهتر است یا انگشتی، می‌توان گفت که دستگاه شناسایی اثر انگشت از امنیت و تکنولوژی برتری برخوردار است. اما انتخاب خرید هرکدام از این دستگاه‌ها بسته به معیارهای مد نظر شما خواهد داشت. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید انواع دستگاه حضور و غیاب به وب سایت شرکت مهندسی کسرا مراجعه کنید یا با شماره تلفن‌های 02141452000 داخلی 3 یا 09196769974 تماس حاصل فرمایید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کدام سرورهای HPE برای سازمان شما مناسب هستند؟
صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال
کلاس‌های دانشگاه‌ها امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
اولین تصاویر از لحظه شلیک جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه +فیلم
زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
بازداشت قطاری دانشجویان معترض آمریکایی +فیلم
بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت
لحظه حمله پلیس به تحصن‌کنندگان در دانشگاه واشنگتن +فیلم
دانشجویان یونانی هم به‌ پا خاستند +فیلم
تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
بشاگرد چگونه بشاگرد شد؟ +فیلم
هشدار هواشناسی درباره سامانه بارشی جدید
کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
شروط معافیت از مالیات بر عایدی سرمایه در انتقال املاک تعیین شد
امکان تحصیل دختران متأهل در مدارس روزانه
ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان
روایت جالب وزیر راه پاکستان از استقبال مردم از رئیسی
بارش‌ ها ادامه دارد/ کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top