به گزارش سرویس اقتصادی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران با شعار «نجستم همیشه جز از راستی» پس از ۶ سال وقفه و با حضور بیش از ۶۰۰ رسانه و مجموعه و شرکت دانشبنیان فعال در این حوزه میزبان اهالی رسانه، فرهنگ و فناوری ظهر روز یکشنبه -۲۹ بهمن - در محل مصلای امام خمینی (ره) تهران افتتاح شد، خبرنامه دانشجویان ایران نیز در این نمایشگاه ضمن بر پایی غرفه و ارائه تولیدات رسانهای خود به مخاطبان و علاقهمندان، به به گفتگو و برگزاری مناظره و نشست نیز همت گماشته است.
در همین راستا خبرنامه دانشجویان ایران، در گفتگو با شاهرخ قبادیان، مدیر عامل شرکت پروتئین گستر سینا(گوشتیران) پیرامون جوانگرایی مدیران در سازمان ها ونهادها و استفاده از توان و ظرفیت جوانان نشست که در ادامه مشروح آن را مشاهده میکنید.
قبادیان در ابتدا سخنان خود گفت: در روزهای ابتدایی حضور بنده در مجموعه از لحاظ فروش، تولید، جذب نیروی انسانی فضای پرجنب و جوش و پرتکاپویی وجود نداشت زیرا مجموعه یک مجموعه فرسوده ای بود هرچند برند قوی به نام گوشتیران بود که فراورده های پروتوئینی وجود داشت ولی خب به دلایلی رونقی نداشت و پرسنلی که به دلیل نامهربانی های که سنوات گذشته شده بود آن شور و اشتیاق لازم را برای تولید و پیشرفت نبود. اما بر این باور بودیم که برند جای رشد و پیشرفت دارد با مطالعات و پژوهش هایی که انجام دادیم و با دعوت از تعدادی از فارغ التحصیلان دانشگاه های برتر که علاقه مند به کار بودند و با کمک خداوند توانستیم بعد از یک سال و نیم الی دو سال نتیجه این اعتماد به جوانان را ببینیم. جزئیات بیشتر را در فیلم زیر مشاهده فرمایید.
قبادیان ادامه داد: ما در این مدت با ارتباط با بدنه فعال دانشجویی و جوان که آماده ورود به بازار کار هستن توانستیم نیروهایی که جوان و فارغ التحصل در رشته های مورد نیاز و دانشگاه های برتر که دارای تخصص های لازم هستند و علاقه و ارق به میهن و انقلاب اسلامی داشته باشد نیروهایی را جذب کردیم که هر کدام در جایگاه خودشان جز موفق ترین مدیران هستند. جزئیات بیشتر را در فیلم زیر مشاهده فرمایید.