تاریخ انتشار: دوشنبه 1403/02/17 - 00:02
کد خبر: 503717

معرفی صرافی آبان تتر، نگاهی بر قابلیت ها و خدمات این صرافی ارز دیجیتال

معرفی صرافی آبان تتر، نگاهی بر قابلیت ها و خدمات این صرافی ارز دیجیتال

صرافی آبان تتر یکی از صرافی‌های مشهور در زمینه ارز دیجیتال می‌باشد. این صرافی توانسته در زمان کمی کاربران بی‌شماری را به خود جذب کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ صرافی آبان تتر یکی از صرافی‌های مشهور در زمینه ارز دیجیتال می‌باشد. این صرافی از رابط کاربری ساده‌ای برخوردار است و توانسته کاربران بی‌شماری را به خود جذب کند. اگرچه فعالیت این سایت با خرید و فروش تتر آغاز شد، اما امروزه تنوع رمز ارزهای این پلتفرم به بیش از 300 عدد رسیده است. هم‌اکنون بیش از 1 میلیون نفر در این صرافی مشغول به معامله هستند.

اگر به دنبال یک پلتفرم خوب برای شروع سرمایه گذاری هستید صرافی آبان تتر میتواند گزینه ی مناسبی برای شما باشد، در ادامه به معرفی و بررسی صرافی آبان تتر خواهیم پرداخت. همچنین برای مطالعه بیشتر در خصوص مزایا و امکانات صرافی آبان تتر میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید و از  اطلاعاتی که در این بخش وجود دارد استفاده کنید.

https://bource-academic.com/abantether

آیا آبان تتر معتبر است؟

وقتی می خواهیم صرافی آبان تتر را معرفی و بررسی کنیم، بدون شک اولین چیزی که باید به آن اشاره کنیم اعتبار این سایت است. روز به روز پلتفرم های بیشتری برای خرید و فروش ارز دیجیتال وجود دارد، بنابراین یافتن یک سایت معتبر و اثبات شده بسیار مهم است. اگر به این مشکل توجه نکنید فقط سرمایه خود را به بحران می رسانید.

آبان تتر در سال 2017 راه اندازی شد و تا به امروز در زمینه ارزهای دیجیتال به فعالیت خود ادامه می دهد. دفتر مرکزی این سایت نیز در تهران می باشد. لازم به ذکر است که بازار ارزهای دیجیتال مانند سایر بازارهای مالی می تواند نوسانات شدید قیمت را تجربه کند. حتی بزرگترین صرافی های دنیا نیز در مواجهه با این مشکلات نمی توانند به خوبی به نیازهای کاربران خود پاسخ دهند. بنابراین نمی توان با قطعیت در مورد صحت مبادله صحبت کرد. به عبارت ساده تر، اعتبار هر مبادله دائمی نیست.

بر اساس آمار وب سایت Similarweb می توان گفت که صرافی آبان تتر ماهانه بیش از 720 هزار بازدید کننده دارد. 

ارزهای دیجیتال مبادله ارزهای دیجیتال آبان تتر

خوشبختانه، این صرافی دارای طیف گسترده ای از ارزهای دیجیتال است. حدود 600 ارز دیجیتال در صرافی آبان تتر پشتیبانی می شود. همچنین اگر ارز مورد نظر شما در این سایت درج نشده است، می توانید درخواست خود را به پشتیبانی ارسال کنید تا در اسرع وقت به لیست اضافه شود.

ارز های موجود در صرافی آبان تتر

 

احراز هویت سریع

برای فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال و استفاده از صرافی های فعال و مجاز، کاربران این پلتفرم های صرافی باید احراز هویت شوند. این امر طبق قوانین کشور و برای مبارزه با پولشویی و تخلفات مالی ضروری است. اما مشکل احراز هویت گاهی پاشنه آشیل برخی صرافی های ارز دیجیتال می شود که با یک پروسه طولانی باعث نارضایتی و تغییر نظر کاربران برای استفاده از این بستر می شود.

احراز هویت افراد در آبان تتر کمتر از 30 دقیقه زمان می برد. برای تکمیل مراحل احراز هویت، اطلاعاتی مانند شماره ملی، شماره همراه، عکس شناسنامه معتبر و سلفی (طبق فرمت درخواستی در سایت آبان تتر) الزامی است. از دیگر مزایای این صرافی می توان به پشتیبانی 24 ساعته اشاره کرد. آبان تتر اعلام می دارد که آماده پاسخگویی و ارائه خدمات پشتیبانی تلفنی و پیامکی به کاربران خود می باشد.

 معرفی و بررسی اجمالی صرافی آبان تتر

  • امکان معاملات حرفه ای
  • امکان خرید ارز دیجیتال با استفاده از کارت‌های بانکی
  • احزا هویت ساده و سریع
  • عدم محدودیت در مبالغ معاملاتی
  • سرعت تراکنش مناسب
  • برخورداری از تعدد رمز ارزها
  • امکان تعیین حد ضرر و حد سود
  • نرخ مناسب رمز ارزها
  • پشتیبانی 24 ساعته در تمام روزهای هفته
  • امکان انتقال رمز ارز میان کاربران صرافی بدون کارمزد
  • امکان معامله به صورت حضوری با مراجعه به دفتر
  • عدم انتشار حجم معاملات و نقدینگی

توصیه می شود برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص عبارت " بهترین صرافی ارز دیجیتال برای ایرانیان - بورس اکادمیک " را در گوگل سرچ کنید. تا بتوانید از اطلاعات این قسمت استفاده کنید. و مطالب را بهتر درک کنید.

پشتیبانی

در ادامه معرفی و بررسی صرافی آبان تتر به پشتیبانی این سایت معروف می رسیم. این صرافی از طریق تماس تلفنی و چت آنلاین امکان ارتباط 24 ساعته با کارشناسان خود را فراهم کرده است. با توجه به نظرات کاربران پشتیبانی آنلاین، این سایت از سرعت و ادبیات خوبی برخوردار است.

سرویس آبان وام

آبان تتر از محصول جدید خود را با نام آبان وام معرفی کرد. این محصول برای آن دسته از کاربرانی در نظر گرفته شده است که وجوه با ارزش بالایی در حساب ارزهای دیجیتال خود دارند اما قصد استفاده از آنها را ندارند. همچنین افرادی که می خواهند با بلوکه کردن بخشی از سرمایه خود وام بانکی دریافت کنند اما از مشکلات وام بانکی فرار می کنند نیز می توانند از این سرویس استفاده کنند.

امکان استفاده از اسناد

API در حساب کاربری کاربران Abantette فعال است. با استفاده از این ویژگی، کاربران می توانند رباتی طراحی کنند که به طور خودکار تراکنش های خود را در وب سایت Abantetter انجام دهد.

بر اساس گزارش بورس آکادمیک و به نقل از روابط عمومی صرافی آبان تتر، کاربران می توانند با استفاده از اسناد API به صورت غیرمستقیم و بدون مراجعه به سایت تراکنش کنند.

کلام پایانی

سایت بورس آکادمیک یک سایت مرجع برای آموزش و یادگیری مفاهیم مرتبط با بورس و بازار های مالی است. که با مراجعه به این سایت شما میتوانید به منابع مفید و ارزشمندی دسترسی داشته باشید. این سایت به کمک مطالب و دوره های آموزشی کاربردی خود می تواند به بسیاری از سوالات شما در این زمینه  پاسخ دهد. برای شروع کلمه "بورس آکادمیک" را در گوگل سرچ و  وارد لینک اول شوید

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
جشن برداشت زعفران در ایران
آموزش تیزهوشان نهم رایگان!
معرفی صرافی آبان تتر، نگاهی بر قابلیت ها و خدمات این صرافی ارز دیجیتال
راهنمای خرید ویپ از سایت ویپ دیاکو
پاپ اسمیر چیست؟ و بهترین زمان انجام آن
فرش ماشینی با فرش دستباف چه تفاوت‌هایی دارد؟
امیر تتلو در مدح امام علی (ع) شعر سرود + عکس
بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی کشف شد
آمریکا این بار با اف ۱۵ های جدید جیب عربستان را خالی می‌کند
امام‌ جمعه این شهر در اثر سانحه تصادف درگذشت
صدایی که دستور جنایت صادر کرد!
مرگ؛ ایستگاه پایانی دو قاتل
سرکوب آمریکایی‌ها توسط چماقداران ایرانی - یهودی
باران بهاری در راه ۱۸ استان
چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
۳ روز مانده به بازگشایی نمایشگاه کتاب/ کارگران مشغول کارند
کمبود آب بلوچستان تا ۴ سال آینده رفع می شود
رونالدو و مسی هم تیم می‌شوند؟!
مورایس: برای آینده برنامه‌هایی دارم
پیروزی تماشایی و مهیج لیورپول مقابل تاتنهامی
لورکوزن شکست‌ناپذیرترین تیم تاریخ فوتبال اروپا
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top