تاریخ انتشار: چهارشنبه 1393/02/24 - 20:26
کد خبر: 129207

واکنش دانشجویان به حضور هاشمی در دانشگاه امیرکبیر: انرژی هسته ای حق معلق ماست + فیلم

واکنش دانشجویان به حضور هاشمی در دانشگاه امیرکبیر: انرژی هسته ای حق معلق ماست + فیلم

هاشمی رفسنجانی برای بازدید از دستگاهی نیمه کاره در آزمایشگاه گداخت هسته ای دانشکده فیزیک دانشگاه امیرکبیر به دانشگاه صنعتی امیرکبیر رفت که این حضور با ابراز نگرانی دانشجویان در خصوص دستاوردهای هسته ای همراه شد.

خبرنامه دانشجویان ایران: عصر امروز چهارشنبه  اکبر هاشمی رفسنجانی ضمن حضور در دانشگاه صنعتی امیرکبیر از دستگاه توکامک البرز دستاورد پژوهشگران دانشکده انرژی و فیزیک این دانشگاه که همچنان نیمه کاره است بازدید کرد که با حاشیه هایی همراه بود.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در این بازدید علاوه بر علیرضا رهایی رییس دانشگاه امیرکبیر، رضا امراللهی رییس دانشکده انرژی و فیزیک این دانشگاه، حسن غفوری فرد عضو هیات علمی دانشگاه مهندسی برق دانشگاه امیرکبیر، بیش از 40 محافظ که امنیت حضور هاشمی رفسنجانی را در یک محیط آکادمیک و علمی تأمین کرده بودند؛ رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام را همراهی می کردند.

در این هنگام تعدادی از دانشجویان حاضر در صحن دانشگاه که به دلیل قرار گرفتن در ساعات پایانی آموزش و همچنین همزمانی با تعطیلات آخر هفته تعدادشان حدود یکصد نفر بود؛ نسبت به این حضور واکنش نشان داده و پس از ورود وی روبروی دانشکده فیزیک تجمع کردند.

 

 

دانشجویان تجمع کننده با در دست داشتن پلاکاردهایی از قبیل «رونمایی از پلمپ هسته ای مبارک»، «چرا برای مصرف داخلی در روز آغاز مذاکرات گام نهایی اقدام به افتتاح یک دستارود نیمه کاره هسته ای کردید؟»، «انرژی هسته ای حق معلق ماست»، «دستاورد هسته‌ای تعطیل‌بردار نیست»، «نگران بازگشت دوران سازندگی هستیم»، «دلواپس دستاوردهای شهید شهریاری در همین دانشگاه هستیم» و سر دادن شعارهایی خواستار پاسخگویی هاشمی شدند.

 

هاشمی رفسنجانی نیز در پاسخ به ابراز نگرانی‌های دانشجویانی که پلاکاردهایی در دست داشتند از خودروی خود پیاده شد و در پاسخ به این دانشجویان، گفت: «نگران نباشید. ما مراقب دستاوردهای هسته ای هستیم».

دانلــود

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
حسین
1393/02/25 - 00:58

از سر جمع اخبار و اطلاعاتی که از گوشه کنار و از چرخه های ضد انقلاب متصل به بقایای فتنه و اصلاح طلبان اینطور پیدا ست که آنها به دنبال احیای نعش فتنه از دانشگاه ها برای فشار بیشتر به دولت و تیم مذاکره کننده هسته ای ایران هستند.
حضور آقای رفسنجانی هم بعد از مدت ها در یک دانشکاه را هم باید در همین راستا ارزیابی کرد. دانشجویان پیرو خط رهبری باید با واسطه و یا بی واسطه از ایشان برای عمل یا عکس العمل تقاضای راهنمایی کنند. دشمن روی احساسات و هیجانات گروهی خیلی برنامه ریزی دقیقی کرده است. بسیار هوشیارانه ، سازماندهی شده و کاملا هماهنگ با رهبری باید با این حضرات در محیط دانشگاهی مقابله شود
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top