تاریخ انتشار: شنبه 1393/05/25 - 15:00
کد خبر: 139162

آراسته: استیضاح وزیرعلوم رأی می‌آورد

خبرنامه دانشجویان ایران: دبیرشورای تبین مواضع بسیج دانشجویی کشور گفت: با توجه به کارنامه نامناسب و نامطلوب فرجی دانا وعدم پاسخگویی شفاف وی به نمایندگان مجلس و دانشجویان، انتظار می‌رود تا استیضاح وزیر علوم رأی بیاورد.

ناصر آراسته در گفتگو با «خبرگزاری دانشجو»، درباره استیضاح وزیر علوم اظهار داشت: برخی قصد دارند استیضاح وزیرعلوم را سیاسی جلوه دهند، در صورتی که کاهش شتاب علمی طی یک سال گذشته قابل انکار و چشم‌پوشی نیست.

وی افزود: زمانی که دانشگاه‌های بزرگ کشور مداوم با تنش تغییر مدیریت دانشگاه مواجه بودند قطعاً بی‌ثباتی در فضای دانشگاه و دانشکده‌ها نفوذ کرده است.

دبیرشورای تبین مواضع بسیج دانشجویی کشور با اشاره به حضور هیئت های سه نفره در دانشگاه‌ها که موجب حاشیه‌های زیادی شد، گفت: ایجاد جنجال در فضای دانشگاه‌ها راه اشتباهی بود که فرجی دانا طی کرد.

آراسته افزود: فرجی دانا قواعدی که طبق همان وزارت علوم را در دست گرفت، فراموش کرد و از افرادی که دارای سوء سابقه هستند در انتصاب‌ها استفاده کرد که این مسئله با قانون مغایرت دارد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دانشگاه باید سیاسی باشد اما نباید به پایگاه احزاب تبدیل شود، اظهار داشت: اقدامات فرجی دانا موجب سیاسی شدن فضای دانشگاه‌ها شد که مصداق آن را در انتصاب مدیران و مسئولان دانشگاه‌ها شاهد بودیم.

دبیرشورای تبین مواضع بسیج دانشجویی کشور تصریح کرد: با توجه به کارنامه نامناسب و نامطلوب فرجی دانا وعدم پاسخگویی شفاف وی به نمایندگان مجلس و دانشجویان، انتظار می‌رود تا استیضاح وزیر علوم رأی بیاورد.

آراسته با بیان اینکه لازم است تا از ادامه روند کاری فرجی دانا جلوگیری شود، خاطرنشان کرد: دولت فهمیده است که خط مشی وزارت علوم درست نیست، برهمین اساس باید برای پیشنهاد گزینه‌های جدید وزارت علوم افرادی که شایسته باشند، معرفی کند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
عصر فناوری‌/ هوش مصنوعی چگونه آینده را تغییر می‌‍‌دهد؟
جشن برداشت زعفران در ایران
آموزش تیزهوشان نهم رایگان!
معرفی صرافی آبان تتر، نگاهی بر قابلیت ها و خدمات این صرافی ارز دیجیتال
راهنمای خرید ویپ از سایت ویپ دیاکو
پاپ اسمیر چیست؟ و بهترین زمان انجام آن
فرش ماشینی با فرش دستباف چه تفاوت‌هایی دارد؟
امیر تتلو در مدح امام علی (ع) شعر سرود + عکس
بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی کشف شد
آمریکا این بار با اف ۱۵ های جدید جیب عربستان را خالی می‌کند
امام‌ جمعه این شهر در اثر سانحه تصادف درگذشت
صدایی که دستور جنایت صادر کرد!
مرگ؛ ایستگاه پایانی دو قاتل
سرکوب آمریکایی‌ها توسط چماقداران ایرانی - یهودی
باران بهاری در راه ۱۸ استان
چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
۳ روز مانده به بازگشایی نمایشگاه کتاب/ کارگران مشغول کارند
کمبود آب بلوچستان تا ۴ سال آینده رفع می شود
رونالدو و مسی هم تیم می‌شوند؟!
مورایس: برای آینده برنامه‌هایی دارم
پیروزی تماشایی و مهیج لیورپول مقابل تاتنهامی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top