تاریخ انتشار: پنجشنبه 1393/12/21 - 09:08
کد خبر: 160812

تبریک بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی به آیت الله یزدی

خبرنامه دانشجویان ایران: امیدواریم تمامی مسئولان همچنان‌که در ابتدای انقلاب در کنار ولایت فقیه بوده‌اند همواره در پاسداری از این ودیعه الهی و دفاع از حریم شرع مقدس و حقوق ملت و نعمت جمهوری اسلامی و ولایت فقیه، مشمول تفضلات الهی و لطف و عنایت بقیه الله الاعظم (عج) قرار گیرند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی؛ بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد در نامه‌ای به آیت الله محمد یزدی، رئیس مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه، میراث گرانسنگ امام خمینی(ره) است؛ بنابراین تنها شیوه برای حفظ و حراست از راه امام، حمایت از ولایت فقیه است.

متن این نامه به شرح ذیل می باشد:

حضرت آیت الله محمد یزدی

ریاست محترم مجلس خبرگان رهبری

سلام علیکم

مجلس خبرگان رهبری که میراث ارزشمند و گرانبهای امام راحل است همواره مکانی حساس جهت گرفتن تصمیمات خطیر بوده است که الحمدالله طی سالیان بعد از رحلت حضرت امام(ره) به درستی به وظیفه خود عمل کرده و در جهت پیشبرد اهداف عالیه نظام گام برداشته است.

بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی برخود لازم می‌داند تا ضمن تبریک انتخاب شایسته جنابعالی به ریاست مجلس خبرگان نکاتی را یادآور شود:

۱-اینک که به تشخیص صواب نمایندگان مجلس خبرگان عرصه جدیدی فراروی جنابعالی قرار گرفته، بدون شک از این فرصت جهت تقویت بنیان‌های حکومت اسلامی و استوانه آن یعنی ولایت مطلقه فقیه استفاده کرده و تا حد امکان به شفاف سازی عملکرد مجلس خبرگان بپردازید تا دهان یاوه گویانی که به دنبال تخریب این جایگاه ویژه هستند را خاموش نمایید.

۲-بسیاری از علما و نخبگان و شخصیت ها و دلسوزان نظام انتظار دارند که رئیس مجلس خبرگان رهبری که همواره با تدبیر و فراست در کنار امام و رهبری به حل مشکلات و معضلات کمک کرده‌ است اینک نیز به این عمل مجاهدانه اهتمام ورزیده و در شرایطی که دیگر عده‌ای همانند فتنه ۸۸بطور مستقیم در مقابل ولایت فقیه ایستادند، مراقب نفوذ برخی افکار منحرف و سلایقی که به دنبال تغییراتی ماهوی در مجلس خبرگان هستند، باشید.

۳-بار دیگر تاکید می‌کنیم که نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه، میراث گرانسنگ امام خمینی(ره) است. بنابراین تنها شیوه برای حفظ و حراست از راه امام، حمایت از ولایت فقیه است. تداوم انقلاب اسلامی، بر پایه تمسک به ولایت فقیه است و همواره اعلام می‌کنیم خط امام را باید در اندیشه و سلوک رهبری یافت  چرا که هر گونه انحراف از راه و مواضع رهبری انحراف از آرمان‌های انقلاب و خط اصیل امام خمینی(ره) است چیزی که متاسفانه در سال ۸۸ مشاهده شد و متاسفانه برخی مسئولان بلند پایه نیز با سکوتشان و بعضا با سخنرانی های دو پهلویشان بدان دامن زدند.

امیدواریم تمامی مسئولان همچنان‌که در ابتدای انقلاب در کنار ولایت فقیه بوده‌اند همواره در پاسداری از این ودیعه الهی و دفاع از حریم شرع مقدس و حقوق ملت و نعمت جمهوری اسلامی و ولایت فقیه، مشمول تفضلات الهی و لطف و عنایت بقیه الله الاعظم (عج) قرار گیرند.

والسلام علی عباد الله الصالحین

بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تفسیر کارنامه کنکور کارشناسی ارشد
رسانه عبری زبان: اسرائیل با آتش بس طولانی موافقت کرد
برگزاری بزرگداشت شهدای خدمت از سوی جامعه فعالان قرآنی
امکان اعتراض به ردصلاحیت‌ها وجود ندارد +فیلم
انتشار دومین گزارش ابعاد و علل سانحه بالگرد رئیس‌جمهور
بغض سید حسن نصرالله هنگام بیان خاطره‌ای از مادرش +فیلم
واکنش سازمان ملل به جنایت رژیم صهیونیستی در رفح +فیلم
دیدار سردار سلامی با خانواده سردار شهید سیدمهدی موسوی +عکس
مقابله پدافند هوایی سوریه با اهداف متخاصم
عرصه بر تلگرام در اروپا سخت می‌شود
«امام وعده‌های صادق»؛ شعار سی‌وپنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)
مشاور امنیت داخلی صهیونیستی: جنگ غزه دست کم تا پایان سال ۲۰۲۴ به‌طول خواهد انجامید
انهدام پهپاد چند میلیونی دلاری آمریکا توسط نیروهای مسلح یمن
پیش فروش مرحله دوم بلیت قطارهای مسافری از فردا
تاجگردون از مجلس دوازدهم هم اخراج خواهد شد؟
میرتاج الدینی قصد نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد
تهدید دانشجویان برای پرداخت بدهی‌ها
آمادگی پلیس ایران برای انتقال تجربیات به عراق
کواکبیان در انتخابات ثبت‌نام می‌کند
اینفوگرافیک: دستاوردهای دولت شهید رئیسی در حوزه علمی، صنعتی و دانش بنیان
برگزاری مرحله نهایی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top