تاریخ انتشار: سه شنبه 1395/11/26 - 11:43
کد خبر: 226835

تغییری عجیب در نحوه پذیرش دانشجو؛

دانشگاه فرهنگیان داوطلبان کنکور سراسری 96 را شوکه کرد!

دانشگاه فرهنگیان داوطلبان کنکور سراسری 96 را شوکه کرد!

با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری سال 1396، متوجه خواهید شد که تغییری عجیب در شرایط پذیرش در دانشگاه فرهنگیان ایجاد شده است که داوطلبان این آزمون را شوکه کرده و تعدادی از آنها اعتراض خود را نسبت به این تغییر، به «خبرنامه دانشجویان ایران» منتقل نموده اند.

خبرنامه دانشجویان ایران: با ایجاد تغییرات در نحوه پذیرش در دانشگاه فرهنگیان و به تبع آن نگرانی داوطلبان علاقه مند به پذیرش در این دانشگاه، باید دید واکنش مسئولان این دانشگاه و وزارت علوم به این اتفاقات چیست و چه پاسخی برای داوطلبان کنکوری دارند.

به گزارش خبرنگار صنفی - آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ دانشگاه فرهنگیان از آن دست دانشگاه هایی است که به طور خاص مورد توجه داوطلبان کنکور سراسری قرار می گیرد و این توجه خاص از آن جهت است که به طور معمول، مقصد نهایی دانشجویان این دانشگاه شغلی دوست داشتنی به نام «معلم» است و شوق رسیدن به این مطلوب، بر تلاش داوطلبان علاقه مند به پذیرش در این دانشگاه می افزاید و تحمل سختی های کنکور را بر آنها آسان می کند.

شرط پذیرش در دانشگاه فرهنگیان
پذیرش در دانشگاه فرهنگیان همانطور که مزایای خاصی همچون استخدام در وزارت آموزش و پروش و... را فراهم می کند، اما پذیرش و قبولی در آن، شرایط خاصی را می طلبد که آن را نسبت به سایر دانشگاه ها متمایز می کند. داوطلبان علاقه مند به پذیرش در این دانشگاه باید علاوه بر شرکت در آزمون سراسری و کسب رتبه مورد قبول این دانشگاه، در مصاحبه و آزمون های مدنظر این دانشگاه شرکت کرده و پس از قبولی در آن، می توانند خود را دانشجوی این دانشگاه بدانند. به عبارت دیگر، پذیرش در این دانشگاه، به صورت نیمه متمرکز است. در تعریفی ساده، رشته‌های نیمه‌متمرکز عبارتند از: «رشته‌هایی که پذیرش دانشجو در آنها نیاز به مصاحبه، معاینه و آزمون عملی و علمی دارد، رشته‌های نیمه‌متمرکز نامیده می‌شود. داوطلبانی که این رشته‌ها(رشته‌های نیمه‌متمرکز) را در برگه انتخاب رشته خود انتخاب کنند، در صورتیکه نمره لازم در کنکور سراسری را کسب کرده باشند، بصورت چند برابر ظرفیت به مصاحبه حضوری دعوت می‌شوند.»

رشته‌های نیمه مترکز

تغییری عجیب در شرایط پذیرش در دانشگاه فرهنگیان
با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری سال 1396، متوجه خواهید شد که تغییری عجیب در شرایط پذیرش در دانشگاه فرهنگیان ایجاد شده است که داوطلبان این آزمون را شوکه کرده و تعدادی از آنها اعتراض خود را نسبت به این تغییر، به ادمین کانال تلگرامی «خبرنامه دانشجویان ایران» منتقل نموده اند. در حالی که در سال های گذشته، پذیرش در دانشگاه فرهنگیان مشروط به این بود که حداکثر سن داوطلبان 22 سال تمام باشد، اما این شرط در سال 96، تغییر یافته و به 20 سال تقلیل یافته است و عملا عده ای از داوطلبان که برای قبولی در این دانشگاه برنامه ریزی کرده بودند، از گردونه رقابت خارج شده و دیگر امکان قبولی در دانشگاه فرهنگیان را نخواهند داشت. نکته دیگر در این رابطه این است که، حداکثر سن شرط شده در این دانشگاه غیرقابل تغییر است و این یعنی حتی داوطلبی که 2 سال خدمت سربازی را گذرانده و حالا سنی بیش از 20 سال دارد از پذیرش در دانشگاه فرهنگیان محروم خواهد بود.


شرایط پذیرش در دانشگاه فرهنگیان در سال 95


شرایط پذیرش در دانشگاه فرهنگیان در سال 96

با ایجاد این تغییرات در نحوه پذیرش در دانشگاه فرهنگیان و به تبع آن نگرانی داوطلبان علاقه مند به پذیرش در این دانشگاه، باید دید واکنش مسئولان این دانشگاه و وزارت علوم به این اتفاقات چیست و چه پاسخی برای داوطلبان کنکوری دارند.

***************************************************************************

خبر تکمیلی/ دانشگاه فرهنگیان بالاخره کوتاه آمد/ افزایش سن پذیرش از 20 سال به 22 سال
در پی سوالات مکرر داوطلبان کنکور سراسری سال 96 در قسمت نظرات این خبر، مبنی بر اینکه «آیا دانشگاه فرهنگیان از تصمیم قبلی خود منصرف شده و سن پذیرش را افزایش داده است؟»، به اطلاع داوطلبان می‌رساند، در اردیبهشت 96، مسئولان دانشگاه فرهنگیان با توجه به اعتراضات مکرر داوطلبان کنکور سراسری تصمیم گرفتند سن پذیرش را از 20 سال به 22 سال بازگردانند و این تصمیم در دفترچه راهنمای انتخاب رشته(دفترچه شمار 2) که در مردادماه 96 منتشر خواهد شد، منعکس می‌شود. بنابراین داوطلبان برای پذیرش در این دانشگاه نگران نباشند و هنگام انتخاب رشته به راحتی این دانشگاه را انتخاب نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه خبر زیر را مشاهده نمایید:

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
محمد
1395/11/29 - 15:21

باسلام. میدونین با این کارتون چند نفرو بدبخت کردین؟ میدونین امسال چقد خوندم ک دانشگاه فرهنگیان قبول شم؟ خب چیکار کنم نتونستم سال قبل قبول شم؟ لااقل ی شرطی میزاشتین مثلا رتبه های زیر هزار شرایط سنی واسشون درنظر گرفته نشه
حانیه
1395/12/02 - 03:48

سلام
حددددددددددداقلش این بود که یه اطلاعی میدادن:/
همین الانشم خیلیا نمیدونن
خود من امشب فهمیدم.
علی
1395/12/03 - 08:51

با این شرطی که گذاشتین من واقعا از زندگیم ناامید شدم
من کلا این سالایی که گذشته به فکر دبیر شدنم بودم حالا تااین که رو درسام خوب مسلط شدم اومدین این شرط کمر شکنو گذاشتین
ای کاش این شرط عوض بشه ای کاش ای کاااااااش .
احمد
1395/12/03 - 08:56

به مسوئلین التماس می کنم که باتغییر عجیب در شرایط پذیرش دانشگاههای فرهنگیان ،یه تغییر عجیب دوباره انجام بدن که متولدین 74هم بتونن دبیر بشن .
سارا
1395/12/03 - 09:00

ببخشید اگه کسی می خواد به این شرایطی که در دفترچه هست اعتراض کنه به چه سایتی مراجعه باید کرد .علی الخصوص شرایط پذیرش دانشگاه فرهنگیان.
لطفا جواب بدید.
حمید
1395/12/03 - 09:25

آقا این چه وزش ما تمام‌ امیدمون به‌امسال بود‌ازتابستون‌تا حالا‌میخونیم یعنی‌منی‌که‌متولد سال۷۵هستم ونیمه دوم.سال‌به‌دنیا‌اومدم‌ یعنی آذر‌به‌خاطر۶ماه آینده ام‌برباد ولی.سنم همچنان۲۰ من الان‌ازنظر روحی.خیلی‌خراب شدم چرا مسئولبن فرهنگیان‌میاندیهویی میگن‌ سن ۲۰ پذیرش داره لطفا بامن تماس‌بگیربداگه.من مشکلی واس خوندن وقبولی درتربیت‌معلم ندارم
حسین
1395/12/03 - 11:47

این گونه تغییرات ضرر زیادی براعصاب وروان جوانان وارد می کند
سارا
1395/12/04 - 22:26

ببخشید اگه کسی می خواد به این شرایطی که در دفترچه هست اعتراض کنه به چه سایتی مراجعه باید کرد .علی الخصوص شرایط پذیرش دانشگاه فرهنگیان.
لطفا جواب بدید.ضروری هست.
1395/12/05 - 03:10

اخه این چه قانونی هست من از دانشگاه روزانه انصراف دادم تا مجدد کنکور شرکت کنم و برم فرهنگیان من عاشق شغل معلمی هستم تورو خدااا اگه میشه حداکثر سن همون 22 باشه یا حداقل یک سال رو کم کنید وبشه 21 مثل سال های قبل من به امید اینکه سن مثل سال های قبل هستش مهر ماه از دانشگاه روزانه انصراف داد م واز مهرهمه ی تلاشمو کردم که فرهنگیان قبول شم شاید خیلی های دیگه هم هستن که اینجوری زندگیشون نابود شده از مسولین دانشگاه فرهنگیان عاجرانه تقاضا دارم مشکل سن رو رسیدگی کنن من متولد شهریور 76 هستم با معدل کل و کتبی بیست دیبلم سن ورود ازمهرماه 76 هستش به خدا ظلم بزرگیه به خاطر یک ماه کمتر نتونم به ارزوم که شغل معلمی هستش برسم اگه میشه مشکل مارو رسیدگی کنید دچار مشکل روحی شدیدی شدم و دیگه هیچ انگیزه ای واسه درس خوندن ندارم هدف دانشگاه اینه که دانشجویان نخبه رو بذیرش کنه سن مانع ورودبسیاری از داوطلبان کنکور با شرایط تحصیلی بسیار عالی به این دانشگاه میشه مسیولین تورو خدااااا سن مثل سال های قبل 22 یاشه یا حداقل 21 دارم دیونه میشم از اینکه نمیتونم به هدفم برسم ای خداااااا
حمید
1395/12/05 - 08:06

یلام‌ آقا یه‌‌نفر بیاد جواب‌اعتراضات.ماروبه.گوش مسئولین‌برسون چرا میاند یک دفعه‌ای شرط‌‌ میزارن اینه‌مملکت‌ مردمی چرا‌ سرخوردکاری‌به خلاف‌خلق این پشت کنکوری.هامیکنید گناهم چی.آخ پارسال‌قبول نشدم گناه‌چیه همش۹ماه‌کم دارم تا۷۶متولدشم گناهم چی میان سال.به دنیا
اومدم لطفا‌صداموبه گوش‌مسئولین‌برسونید لطفا.مسئولین.حداقل‌ به‌ما‌امسال.مهلت‌ بده‌ و برای سال.کنکوری ‌ها درمورداین تغییرشرایط‌مشورت.کنن
1395/12/05 - 08:34

آقای حاجی بابایی خواهش می کنم یه کاری کن که متولدین 74بتونن دبیر بشن مگه متولدین 74 نباید به هدفشون برسن خواهش می کنم رسیدگی کن آقا ی محترم.
مریم
1395/12/05 - 11:03

۱-فکرمسؤلین می دونن امسال بیشتر داوطلبان کنکور 22سال سن دارن براهمین قانون روتغییر دادن.
۲-یانه ،اصلا می دونن من بد شانسم واومدن قانون رو تغییر دادن
بدشانس
1395/12/05 - 16:23

მეჰრან:
✅خبری خوش در شب عید برای فرهنگیان

تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳

کد خبر: ۸۱۷۸۴۳

♦️مجاوری مدیرکل برنامه و بودجه آموزش و پرورش از واریز 1000 میلیارد تومان از مطالبات فرهنگیان به حساب معلمان و مدارس خبر داد.

✔️به گزارش شمانیوز: مجاوری مدیرکل برنامه و بودجه آموزش و پرورش از واریز 1000 میلیارد تومان از مطالبات فرهنگیان به حساب معلمان و مدارس خبر داد.

✔️این مطالبات شامل حقوق معلمان حق التدریس، سرباز معلمان و نیروهای قراردادی، سرانه مدارس، هزینه های سرویس دانش آموزان و مدارس شبانه روزی است.

میکائیل
1395/12/06 - 11:16

آخ چرا آقایون بااین‌ کاراتون ویهویتون ذهن‌وآینده‌آدموخراب‌میکنید ازشمامسئولین یهویی تقاضای عاجزانه دارم حداقل واس امسال این شرایط همون‌مثل پارسال۲۲ساله برقرارکنید باتشکروازشمامسیولین خبرنامه درخواست دارم اعتراضات‌ماروبه مسئولین یهویی برسونیدممنونم از طرف‌همه‌ی پشت‌کنکوری ها وبااین خبرروحیه‌ماروخراب‌‌ کردن
بدشانس
1395/12/06 - 12:10

خبر عیدی فرهنگیان واقعا من که متولد 74ام رو افسرده کرد.
مسؤلین ،کسانی که متولد 74هستند رو از این عیدی محروم می دونن.
مهدی
1395/12/07 - 07:24

حاجی بابایی لطفا هوامونو داشته باش پذیرش دانشجو روبه 22سال بازگردون، اگه در دست خودتون هست
فقط این یه بارو.
الیاس
1395/12/07 - 08:44

مسؤل جون، آقا شب عیده، یه خبر خوب به ما بده.
74اییا محتاج یه خبر روحیه ساز هستند.
فقط یه این سالو متولدین 74 رو آزاد الختیار بذارید.
بعد سال 77 به بعد قول می دم که خودم با شما همکاری میکنم حتی متولدین 96 رو محروم از دبیری می کنم. آقا فقط یه این بار.
علی
1395/12/07 - 11:46

لطفا این اعتراضات روبه مسؤلین برسونید تا بدونن چقد ما اذیت شدیم.
بخدا قسم اگه من که متولد74ام رو قبول نمی کنن (حاضرم برم دست حاجی بابایی رو ببوسم تا اینکه منو قبول کنه ) چون واقعا می ارزه .
اگه به این اعتراضات جواب مثبت بدن خیلی خوش حال می شم
یه عمری هم دعا گوی اونا می شم.
فرزاد
1395/12/07 - 20:20

سلام..
لطفا صدای ما رو به گوش مسئولین برسونین من واسه ایندم برنامه ریزی کردم که معلم بشم.. سال گذشته خوب تلاش نکردم قبول نشدم امسال خوندم ولی افسوس...
مصطفی
1395/12/08 - 10:39

بابا یه کاری کنید می خوام دبیر بشم بابا والله به قرآن درسام رو خیلی عالی خوندم اگه دوباره قانون 22 سال برگرده حتما قبول میشم.
م
1395/12/09 - 01:40

دوستان همه زنگ بزنین سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان و وزارت آموزش و پرورش اعتراضتون رو اعلام کنین من زنگ زدم وگفتن اگه اعتراضا زیاد باشه احتمال تغییر هستش شماره تماس اداره کل دانشگاه فرهنگیان: 02187751000
داخلی روهم 8751390 وارد کنید قسمت آموزش هست.. شماره تماس وزارت آموزش و پرورش: 02182281111 دوستان خواهشا با هر دو شماره تماس بگیرین شاید اعتراضا باعث تغییر سن بشه به دوستانتون هم که میخوان برن فرهنگیان اطلاع بدین تنها امید مونده همینه باید خودمون دست به کار بشیم اگه ملاک گزینش دانشگاه فرهنگیان جذب استعدادهای برتر هستش شرط سن باعث میشه که خیلیا نتونن جذب شن دوستان بس خواهشا حتما زنگ بزنین کسی به فکرمون نیست و خودمون باید صدامونوبه گوش مسیولین برسونیم حتما زنگ بزنین و پیگیر باااااااااااااشین .مخصوصا با وزات آموزش و پرورش..
نتیجه تماستون رو همینجا اعلام کنین .. به امید خدا که مشکل سن حل میشه
علی
1395/12/09 - 14:26

آقای(م) به جای تماس گرفتن می تونیم نامه یا کلا به صورت ننوشته اعتراضمون روبه وزارت برسونیم؟
لطفا جواب بدید.
م
1395/12/09 - 20:04

اقا علی موافقم باهاتون هردوتا کار خوبه شاید مسئولین تجدیدنظر کنن. تماس که مشکلی نداره حداقلش از هیچی بهتر هستش دوستانی که از مناطق دور از تهران هستن میتونن تماس بگیرن و اعتراضشون رو بگن
1395/12/09 - 20:07

وزیر آموزش و پرورش آقای دانش آشتیانی هستش نه حاجی بابایی
علی
1395/12/09 - 21:33

حالا هرکی باشه دانش آشتیانی یا حاجی بابایی.
می تونید به من جواب بدید که اگه می خوام به صورت کتبی نه تلفنی اعتراض کنم به چه سایتی مرم لطفا جواب بدید.
یسنا
1395/12/10 - 11:23

سلام بر‌ رفقای کنکوری تا می تونید تماس بگیرید و اعتراضات خودتون بگید من زنگ زدم گفتن باید بررسی شه شاید عوض شه و در ضمن گفتن. هر چه‌ اعتراضات‌ زیاد باش ممکن تغییر کنه پس بزنگید.
م
1395/12/11 - 01:21

اقا علی درخواست کتبی رو فکر کنم باید تو سایت دانشگاه فرهنگیان یا وزارت اموزش وپرورش بدین
دوستان من یک گروه زدم تو تلگرام راجب تغییر سن دانشگاه فرهنگیان و اعتراض هرکی خواست عضوبشه تا تو گروه تلگرام از نظرات همدیگه استفاده کنیم و اعتراضمون رو بیان کنیم
لینک گروه:
https://t.me/joinchat/AAAAAAoacfJPThh-VghTig
م
1395/12/11 - 01:23

دوستان اگه خواستین عضو شین
محمد
1395/12/15 - 16:48

بچه ها اونایی که میان اینجا مطالب رو میخونن حتما نظرشونو بگن واعتراضشون رو بیان کنن قسمت نظرات این سایت تا شاید مسولان ببیند واز ادمین محترم سایت تقاضا دارم که صدا ونظرات مارو به گوش مسولان برسونن
حمید
1395/12/16 - 08:02

سلام بچه‌ها با تمام امید بخونید شاید ان شالله پذیرش می شیم و مسئولین خبرنامه ی کاری کنند واس ما ممنون میشم
ناشناس
1395/12/17 - 14:22

http://iusnews.ir/fa/news-details/229093/
فائزه
1395/12/22 - 22:56

من به خاطر علاقه ام به دانشگاه فرهنگیان از دانشگاهم انصراف دادم و با وجود ترازهای خوب با این شرایط دیگه نمی تونم ادامه بدم. تما روحیه و انگیزه ام رو از دست دادم نمی دونم چی کار کنم شدم مرده ی متحرک... کاش لااقل زودتر می گفتند تا از دانشگاهم انصراف نمیدادم.. واقعا مسئولا نمی خوان پاسخگوی این قانون های یک شبه که با روحیه و انگیزه و وقت جوون بازی می کنه، باشند؟؟؟؟
سهیلا
1395/12/22 - 23:05

حالا ما باید چیکار کنیم؟
مشاور
1395/12/29 - 19:49

سلام، این تغییرات و شرط سن مربوط به آقای قدیم خانی مسئول نیروی انسانی میباشد . اگر میخواهد شرط سن تغییر کند باشماره 02182281 تماس بگیرید و بگویید که به ایشان وصل کنند و اعتراض خود را راجع به این مسئله بیان کنید. هیچوقت برای رسیدن به خواسته هایتان مظلوم نمانید.
وحید
1396/01/23 - 00:24

سلام خسته نباشید آیا شرایط سنی صحت دارد منبع مطمئنی داریدلطفا به من هم بگید. من 20 سالمه ولی موقع کنکور 21 میشم. لطفاً منبع تون رو معرفی کنید باتشکر.
فاطمه
1396/01/25 - 16:30

چرا اینجوری شده اخه؟؟امکان تغییرش هست؟؟من75هستم دوست داشتم پزشکی نیاوردم دبیری میرفتم خدا کنه تغییرش بدن ...بچه ها لطفا همگی اعتراضاتونو ب گوش مسولین برسونین
علی
1396/01/27 - 20:40

دیگه شیوه ای دیگه به ذهنشون نمیرسه که بچها رو افسرده کنن از این طریق میان حال بچها رو میگیرن واقا متاسفم برای خودم و هم نسلانم که گیر این مسولین افتادیم
وحید
1396/01/29 - 00:30

خیلی خوب شد رقیبام حذف شدن
tohid
1396/02/04 - 02:02

واقعا اینها میدونن چه می کنن آخه کجای دنیا صبح یه قانون تصویب میشه شبش یه قانون دیگه واقعا هرکی هرکیه؟
سهیلا
1396/02/04 - 02:04

براشون متاسفم
حسین صادقی
1396/02/05 - 11:47

سلام اخه این چه قانون یه شبیه ک گذاشتن بچه زنگ بنین شاید تجدیده نظر بکنن خییییلیا نابود شدن بخاطر این قانون ظالمانه کاش معدل کلو یا نمره علمیو افزایش میدادن ن سنو بیارن پیاین
داوطلب كنكور
1396/02/08 - 13:40

با سلام. بنده از دانشگاه قبلي انصراف داده و با تمام اميد و آرزو براي دانشگاه فرهنگيان ميخوام كنكور بدم. خواهشمندم پيگير باشيد تا شرايط سني را به همان يا بالاتر برگردانند. چرا از اول نگفتند؟ خدا لعنت كند هر كس باعث اين كار شد. اگه اين شرط درست نشه يا بخوان مثل پارسال دانشجوي كمي بگيرند هيچ وقت آنها را نخواهم بخشيد. از داوطلبان ميخوام كه پيگير جدي باشند انشاالله درست بشه
مهشید
1396/02/09 - 13:52

انصافا این چه برنامه ایه ریختین دم کنکور؟ نمیتونستین این تصمیمتونو بعده کنکور 95 بگیرین و همون موقع اعلام کنین؟ فکر ما بدبختا رو هم میکردین ... آقا جون بچه هاتون تجدید نظر کنین ...
منم!
1396/02/10 - 09:34

دوستان تبریک! پریزش برگشت به 22 سال :)
در کانال نگاه آموزش و پرورش خوندم
علی
1396/02/10 - 09:35

دوباره برگشت به 22 سال من هم خوندم.
محمدحسین
1396/02/10 - 09:36

لینکش رو بفرستید.
1396/02/10 - 13:09

پیگیری‌های «خبرنامه دانشجویان ایران» جواب داد؛

دانشگاه فرهنگیان بالاخره کوتاه آمد/ افزایش سن پذیرش از 20 سال به 22 سال

http://iusnews.ir/fa/news-details/233939/
رضا
1396/02/10 - 16:11

اگر تغییر کرده پس چرا در دفترچه ی ثبت نام تاکید شده که شرط سنی به هیچ وجه تغییر نمی کند.
منم!
1396/02/10 - 16:19

@Moers
حامد
1396/02/13 - 15:14

گناه مازیر20 ساله هاچیست؟اصلانبایدشرایط عوض شود.
Arsan
1396/02/16 - 12:06

من این موضوع رو مدت همون اوایل فهمیدم و واقعا متاسفم.
ولی لطفا این موضوع رو در نظر داشته باشید که من و امثال من که هیجده سالمون هست و سال اولمون که کنکور میدیم ممکنه از تمام علایق یا مواردی که شاید خیلی از جوان ها تجربه کنن محروم میشیم فقط بخاطر این که بتونیم یک روز چشمامون رو باز کنیم و ببینیم تو دانشگاهی هستیم که از بچگی آرزوشو داشتیم.
من باز هم متاسفم ازین خبر ناراحت کننده ولی یادتون باشه تاوان کم کاریه یک عده قلیل در یک برهه از زمان را ما نباید بدیم. حالا هم دیر نشده و ما هنوز هم رقیبیم. با آرزوی موفقیت برای همه ی اون هایی واقعا میخوان خدمت کنند از ته دل
roya
1396/02/25 - 09:42

واقعا برای سازمان سنجشون تاسف دارم این چه وضعیتیه این چ روحیه ای هستش ک ب دانش اموز خودتون میدین نگ 22چش بود ک اوردینش20کی حرف مارو میفهمه کجا بریم اعتراض ب کی بگیم اینا درد میشن برای تک تک نسل من نسل ما نسل مایی ک داریم هرساعت درس میخونیم اونوخ میگن فرار نخبه ها اخه انقد درد تو دلشون عین ماها کردین تا فرارکردن خدا از حقتون نگذره ک چوب لای چرخ ماها میکنید و انقد درد تودلمون میندازید,تربیت معلمتونم ارزونی تمام وکمال خودتون اما ای کاش انسانیتو اینجور ارزون ندید،یاعلی
علی
1396/02/30 - 23:22

دوستان عزیز...یه سوال داشتم...من دانشجوی ترم دوم رشته ی آموزش زبان انگلیسی دانشگاه سراسری مراغه هستم...میتونم سال تحصیلی بعدی یعنی 96-97 انتقالی بگیرم به دانشگاه فرهنگیان؟
خیلی ممنون اگر راهنمایی بکنید.
هلیا
1396/03/14 - 20:28

تووووووووووروووووووووخدا این قانونو عوض کنین التمااااااااااااااااس میکنم اینو عوض کنین من الان 20 سالمه برنامه ریزی کردم واسه سال بعد که میشم 21تورووووووووووووووتدا این عوض کنین التماااااااستون میکنم تماا میکنم حووهش میکنم یکی یه کاری بکنه دیگه خواههههههههههش میکنم
فایزه
1396/03/19 - 17:18

رتبه واسه قبولی منطقه سه چندبایدباشه
محسن
1396/03/22 - 00:55

بستگی داره شهر یا استان شما به چه تعدادی نیاز داشته باشه،مثلا سال 91 که پذیرش زیاد بود تا 6000 انسانی هم اورده بود حتی بیش تر از اینم ولی سال 94 سه رقمی هم به زور می اوردش ولی امسال معلوم نیست.
مهدی
1396/03/22 - 13:33

با سلام.بنده دانشجوی دانشگاه فرهنگیان رشته علوم تربیتی هستم .با توجه به اینکه اضطراب داوطلبان نسبت به قبولی در این دانشگاه را درک میکنم به خودم لازم دونستم تا به سوالات شما در زمینه نحوه مصاحبه و شرایط سنی و معدل و سوالات دیگر پاسخگو باشم.....
جای هیچ نگرانی برای داوطلبان عزیز وجود نداره....
شماره تماس بنده جهت اطلاع از نحوه قبولی در دانشگاه فرهنگیان:09332512309
قبل از تماس پیامک بزنید. یا حق
محمد
1396/03/26 - 17:39

عه این دیگ چ وضعشه از دانشگا شهید بهشتی انصراف دادم ک فرهنگیان قبول شم تو روخدا نظرتونو عوض کنین....
یاسر عینی مهران
1396/04/02 - 08:26

میان عاشق و معشوق رمزی است شگفت چه داند انکه اشتر میچراند./خوب کاری میکنند
یاسر
1396/04/02 - 08:33

میان عاشق و معشوق رمزیست شگفت چه داند انکه اشتر میچراند
حسین
1396/04/07 - 21:17

من از دانشگاه دولتی روزانه به امید دبیری انصراف دادم و حالا آینده یه عده آدم ساده لوح به فنا دادند.
محمد
1396/04/09 - 19:54

خیلی عالی شد خدایا شکرت
خودم
1396/04/10 - 03:21

این خیلی نامردیه
من نیمه دومم و ب زور مجبور شدم ی سال دیر تر برم مدرسه یعنی ثبت نامم نکردن الان فقط سال اول پشت کنکور يمه و نمیتونم برم دانشگاه فرهنگیان
وقتی برا اینا قانون تغییر ميدين ما نیمه دوم های بدبخت رو هم در نظر بگیرین ک مجبوریم ی سال دیرتر بریم مدرسه
حسن
1396/04/10 - 15:26

با سلام
بنده متولد 73دارای مدرک کاردانی و معافیت از خدمت هستم من میتونم درکنکور97 شرکت کنم ودانشگاه فرهنگیان درصورت قبولی درازمون سراسری پذیرش بشم
لطفا جواب بدید
محمد
1396/04/14 - 02:42

سلام پناه بر خدا نگران نباشید.
الهه
1396/04/18 - 09:39

سلام ایا شرایط سنی از ۲۰ به ۲۲ سال تغییر کرده؟؟
متین
1396/04/19 - 14:25

سلام من ۱۸ سالمه رشتم انسانیه معدل دیپلمم 14/16 س ینی دیگ تموم !هیچ راهی برای یکی مث من نیس ؟؟تورو خدا یکی راهنماییم کنه دارم دیونه میشم
حسین س
1396/04/20 - 11:57

سلام، برا دانشگاه فرهنگیان، معدل کل رو در نظر میگیرن.یعنی معدل 3سال رو.
دوستان این صحت داره که سن دانشگاه فرهنگیان برگشته ب 22سال؟؟
farhad
1396/04/26 - 19:32

سلام اگه معدل من 14/86 باشه دانشگاه فرهنگیان قبول نمیشم همش به خاطر 0/14 صدم
فاطماگل
1396/05/08 - 17:05

سلام .
میشه بگید توو مصاحبه واسه دانشگاه فرهنگیان چ سوالاتی پرسیده میشه؟
مژگان
1396/05/15 - 19:19

سلام کسی میدونه آموزش و پرورش امسال چند نفر نیرو میخواد؟ رشته انسانی؟
فاطمه صادقی
1396/05/19 - 19:25

سلام
میخواستم بدونم با چه رتبه ای در رشته انسانی میتونم دانشگاه فرهنگیان شیراز قبول بشم ؟
ممنون میشم اگر اطلاعی دارید در اختیارم قرار بدید .
محمد
1396/05/28 - 07:41

این چه وعضشه
حالا که نوبت ما شد بحث معدل اومد وسط؟
معدلم 14.75 شده
آدم زورش میاد
1396/05/30 - 18:40

لطفا شرایط دیگر را هم ذکر کنید و خواهشاااااااا زود تصمیم بگیرید....
ایا دانشگاه فرهنگیان هر سال پذیزش دارد؟
سهمیه هم نیاز است؟
مرتضی
1396/06/07 - 12:27

سلام.ببخشید من داوطلب کنکور۹۷هستم وسنم ۱۸هستش ومیخوام دانشگاه فرهنگیان قبول شم .باتوجه به مطالبی که من خوندم سنم کافی نیست.
مارال
1396/06/11 - 12:29

سلام .ما بچه های پدر مادر فرهنگی هیجا سهمیه نداریم.حداقل تو دانشگاه فرهنگیان ی سهمیه ای برامون باید در نظر گرفته شه.مگه چ گناهی کردیم اخه که هیجا سهمیه نداریم..
سنا
1396/06/22 - 15:30

سلام اگه تو تحقیقات اسم کسانی که اسمشونو
تحقیقات نوشتیم تماس نگیرند یعنی انتخاب نشدیم؟
مینا
1396/06/26 - 12:07

سلام من میخوام که امسال کنکور انسانی بدم فقط برای اینکه بتونم وارد فرهنگیان بشم ازین میترسم که یهو بگن 97کلا پذیرش دانشجو نداریم اونوخت بدبخت میشم تورو خدا اگ میدونین پذیرش داره یا نه کمکم کنین
سحر
1396/06/29 - 03:09

سلام،اخه برای چی با روحیه جوونا بازی میکنید،قانون سن رو برگردونید به همون بیستو دوسال،خواهشششش میکنم،خیلیا امیددارن،ازجمله خودم،ما جوونارو درک کنید
فاطمه@
1396/07/03 - 16:16

سلام سوالی داشتم می خواستم بدونم نمره ی عملی رشته هنرروی نتیجه نهایی دانشگاه فرهنگیان تاثیرداره؟
مهندس بیکار
1396/07/29 - 10:05

من تازه بعد ازاین که لیسانس گرفتم فهمیدم باید رویای کودکیمو که معلم شدن بود رو ادامه می دادم،چه بد که نه اون اول یادمون دادین چجوری انتخاب رشته کنیم ،نه حالا با این شرایط ...واقعا نمیدونم چیکار کنم...
داوطلب کنکور 97
1396/08/29 - 11:24

با سلام
من با کسب رتبه 700 و داشتن پدر فرهنگی همه شرایط علمی و مصاحبه را به بهترین شکل برای ورود به دانشگاه فرهنگیان دارا بودم ولی ان سال دبیری زبان را برداشتند ابا توجه به این که کنکور 97 اخرین سال برگزاری کنکور به سبک نظام قدیم است و امکان شرکت مجدد در کنکور سراسری وجود ندارد از شما خواهش مند است شرط سنی ورود به این دانشگاه را برای کنکور سراسری 97 به 24 سال افزایش دهید باور کنید خواهش میکنم نگذارید موانع این چنینی جلوی پیشرفت ما را بگیرند و استعدادمان را به یغما بکشاند به خاطر همه پدران فرهنگی که عمری در این نظام زحمت کشیده اند اکنون شریط را برای ما هموار تر نمایید. امید است با کمک شما مسئولین عزیز و خیر خواه بتوانیم گامی بزرگ در جهت پیشرفت این کشور برداریم
احمد
1396/09/06 - 08:57

با سلام.به نظر من شرط سنی نمیتواند ملاک تعیین انتخاب دانش اموزان با انگیزه وداوطلب این رشته باشد چه بسا دانش اموزانی که به ناچار وارد این رشته می شوند که عواقب این قبیل انتخاب ها به مراتب بشتر از شرط سنی میباشد
داوطلب کنکور
1396/09/07 - 09:44

با توجه به این که کنکور 97 اخرین سال برگزاری کنکور با نظام قدیم است شرط سنی را به 24 سال افزایش دهید تا فرصت بیشتری در اختیار علاقه مندان قرار گیرد
داوطلب کنکور
1396/09/07 - 09:56

من با کسب رتبه عالیو داشتن پدر فرهنگی همه شرایط علمی و مصاحبه را به بهترین شکل برای ورود به دانشگاه فرهنگیان دارا بودم ولی ان سال دبیری مورد نظر را برداشتند ابا توجه به این که کنکور 97 اخرین سال برگزاری کنکور به سبک نظام قدیم است و امکان شرکت مجدد در کنکور سراسری وجود ندارد از شما خواهش مند است شرط سنی ورود به این دانشگاه را برای کنکور سراسری 97 به 24 سال افزایش دهید باور کنید خواهش میکنم نگذارید موانع این چنینی جلوی پیشرفت ما را بگیرند و استعدادمان را به نابودی بکشاند به خاطر همه پدران فرهنگی که عمری در این نظام زحمت کشیده اند اکنون شریط را برای ما هموار تر نمایید. امید است با کمک شما مسئولین عزیز و خیر خواه بتوانیم گامی بزرگ در جهت پیشرفت این کشور برداریم
1396/09/11 - 11:33

با سلام به نظر شما چرا در جامعه ما برای رسیدن به اهدافمان با محدودیت و موانعی روبه رو هستیم؟ مثل شرط سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان خواهشا ان را به 24 سال افزایش دهید
عاشق معلمی
1396/09/12 - 23:12

مسیولین محترم و عالی رتبه
خواهش میکنم صدای مارو بشنوین و شرط سنی رو به ۲۳تغییر بدین بخدا کسی که سنش یکی دوسال بالاتره و عاشق معلمی هست خیلی بیشتر به درد شغل شریف معلمی میخوره تا کسی که از شرط سنی فعلی برخورداره ولی بدون هیچ علاقه ای صرفا برای اینکه اینده شغلیش تضمینهوارد این رشته میشن
توروبه خدا صدای مارو به رییس دانشگاه فرهنگیان برسونید
من تا الان خانوادم اجازه نمیدادن درس بخونم حالا که راضی شدن به خاطر اینکه شش ماه سنم زیاده باید از ارزوم دست بکشم
داوطلب کنکور
1396/09/13 - 11:11

با سلام خواهش مند است برای معلم شدن جوانان با انگیزه و توانا ارزش قائل شده شرایط ورود به دانشگاه فرهنگیان را هموارتر کرده شرط سنی را به 24 سال افزایش دهید با تشکر
1396/09/13 - 11:14

از مسئولین مترم خواهش میشود شرط سنی را افزایش دهند
1396/09/25 - 09:54

با سلام شرایط را برای علاقه مندان هموارتر کرده شرط سنی ورود به دانشگاه را به 24 سال افزایش دهید خواهش می کنم فرصت بیشتری در اختیار علاقه مندان قرار بدهید. در جامعه ما برای رسیدن به شغل مورد نظر ومفید بودن نباید هیچ مانعی وجود داشته باشد
چون در گذشته هم شرط سنی همین 24 بوده و فارغ التحصیلان تا 28 سالگی درسشان را به اتمام می رساندند با تشکر
سعید
1396/10/12 - 23:49

واقعا متاسفم
محمدعلی
1396/10/12 - 23:52

سلام دوستان من زنگ زدم تامین نیروی انسانی اموزش وپرورش گفتن سال ۹۷ اگه به سن اعتراض نکنید همون ۲۰ میزارن بیاین قبل از اینکه تصویب کنند اعتراضمون رو به گوششون برسونیم وگرنه کار از کار میگذره تو رو خدا دست رو دست نزارین زنگ بزنین بگین برگردونن به همون ۲۲سال شماره اش هم 02182283078
احمدی
1396/11/14 - 20:04

دوستان امسال سال آخر برگذاری کنکور به روش نظام قدیم هست، با ماره های آموزش پرورش که دوستان گفتن تماس بگیرید این موضوع رو مطرح کنید و درخواست بدین.همونطور که پارسال درست شد ان شاالله امسالم درست میشه و سن رو به بیست وسه یا جهار میرسونن.
احمدرضا
1396/11/17 - 15:00

سلام خدمت دوستان
بنده یه گروه درست کردم برای کسانی که میخوان دبیری بخونن یا به این رشته علاقه دارن و سوالی داشتن در خدمتیم
خوش حال میشم به گروه بیایید:)
https://t.me/joinchat/DvDouREb1O_b6Qcxc-u4og
الف
1396/11/23 - 17:16

چرا هیچکس پاسخگوی ما نیست، سال 97 امید آخر ماست و بعد از اون کنکور عوض میشه، این همه جوون رو نا امید نکنید.شرایط سنی رو عوض کنید لطفا حداقل بیست و سه
داوطلب
1396/11/29 - 14:54

باید به دیوان عدالت اداری شکایت کنیم.مگه ما چه گناهی کردیم بخاطر یک سال باید از دانشگاه فرهنگیان محروم بشیم.
سید امیر حسین سیدالحسینی
1397/06/22 - 12:12

سلام از طریق چه سایتی میشه برای نتایج مصاحبه درخواست تجدید نظر کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مینا
1397/07/16 - 14:27

باسلام دوستان برای کنکور۹۸ به احتمال زیاد میخواد شرط سنی رو ۲۲ قرار بدن.اونایی که میخوان شرط سنی افزایش پیداکنه وبه ۲۳ سال یا۲۴ سال برسه لطفا لطفا تاهنو کارازکار نگذشته وهنوز شرط سنی رو قطعی اعلام نکردن اعتراض هاتونو به گوششون برسونین وبه شماره تلفن:
۲۷۸۶۳۰۰۰ تماس بگیرید وبه شماره ۲۰۰۰۰۳۳۳ پیام دهید وخواستار افزایش سن به ۲۳ یا۲۴ سال شوید این شماره برنامه حالاخورشیدهستش خودتون باشماره های مختلف بارها تماس بگیرین وقتی که ببینن اعتراضا زیاده اقای رشیدپور که مجری برنامه حالا خورشیدهستن این موضوع رو دربرنامشون بیان میکنن و به گوش مسولین اموزش وپرورش میرسه دوستان.فقط تماس بگیرید حتما.یاعلی
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top