گروه های خبری
آرشیو
ف
کد خبر: 251819

آینده داوطلبان کنکور ۹۷ در گرو یک تصمیم‌گیری؛

سرنوشت «شرط سنی» پذیرش در دانشگاه فرهنگیان چه خواهد شد؟

روزانه تعداد زیادی از داوطلبان کنکور سراسری سال 97، به ادمین کانال تلگرامی «خبرنامه دانشجویان ایران» مراجعه و نسبت به مبهم بودن حداکثر سرط سنی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان ابراز نارضایتی و نگرانی می‌کنند که در این گزارش تعدادی از پیام‌های داوطلبان پذیرش در دانشگاه فرهنگیان آمده است.

به گزارش خبرنگار صنفی - آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ دانشگاه فرهنگیان از آن دست دانشگاه‌هایی است که به دلیل مزایای آن در حین و پس از تحصیل، داوطلبان کنکوری زیادی تمایل به پذیرش در این دانشگاه دارند و شاید به همین دلیل است که وزارت آموزش و پرورش برای جذب دانشجو در این دانشگاه، صرفا به نتایج کنکور سراسری بسنده نمی‌کند و فیلترها و شرایط دیگری را علاوه بر کنکور سراسری، درنظر می‌گیرد.

برخی از شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان که برای داوطلبان کنکور سراسری سال 96 اعمال شده است، در جدول زیر آمده است:

شروط پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان(کنکور سراسری 96)

* شرطی که داوطلبان را سردرگم کرده است!
از بین شروط فوق که برای پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان تعیین شده است، تعیین «حداکثر شرط سنی برای ورود به دانشگاه»، که در یکی دو سال اخیر با ابهامات زیادی همراه بوده است، داوطلبان بسیاری را آزار داده است و اعتراض آنها را به همراه داشته است. اولین حاشیه «تعیین شرط سنی» سال گذشته و همزمان با انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام کنکور سراسری سال 96، ایجاد شد و داوطلبان در عین ناباوری متوجه شدند که حداکثر شرط سنی برای پذیرش از 22 سال به 20 سال کاهش یافته است و بدین ترتیب تعدادی از داوطلبان از گردونه رقابت برای این دانشگاه خارج می‌شدند. البته این موضوع با اعتراض داوطلبان کنکور سراسری سال 96 و همچنین پیگیری‌های «خبرنامه دانشجویان ایران»، در نهایت حل شد و یکی از مسئولان وزارت آموزش و پرورش در مصاحبه‌ای اعلام کرد که شرط سنی پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان 22 سال خواهد بود.

* تکلیف داوطلبان کنکوری 97 چیست؟
هرچند موضوع شرط سنی پذیرش دانشجو در کنکور سال گذشته با کش و قوس‌های فراوانی به نفع داوطلبان تمام شد، اما با این حال باعث شد، تمرکز بسیاری از داوطلبان از بین برود و علاوه بر کسب آمادگی برای شرکت در کنکور، نیم‌نگاهی هم به اخبار و اطلاعیه‌های دانشگاه فرهنگیان داشته باشند تا ببینند آیا شرایط تغییر خواهد کرد یا خیر. بنابراین به نظر می‌رسد لازم است مسئولان دانشگاه فرهنگیان و وزارت آموزش و پروش هرچه زودتر تصمیم نهایی خود درباره شرط سنی پذیرش در این دانشگاه را اتخاذ و آن را به داوطلبان ابلاغ کنند تا آنها زودتر تعیین تکلیف شوند.

* خواسته داوطلبان کنکور از مسئولان
روزانه تعداد زیادی از داوطلبان کنکور سراسری سال 97، به ادمین کانال تلگرامی «خبرنامه دانشجویان ایران» مراجعه و نسبت به مبهم بودن حداکثر سرط سنی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان ابراز نارضایتی و نگرانی می‌کنند. در ادامه تعدادی از پیام‌های داوطلبان پذیرش در دانشگاه فرهنگیان آمده است:

داوطلب نوشت: «من با کسب رتبه 700 و داشتن پدر فرهنگی همه شرایط علمی و مصاحبه را به بهترین شکل برای ورود به دانشگاه فرهنگیان دارا بودم ولی آن سال دبیری زبان را برداشتند اما توجه به این که کنکور 97 اخرین سال برگزاری کنکور به سبک نظام قدیم است و امکان شرکت مجدد در کنکور سراسری وجود ندارد از شما خواهشمند است شرط سنی ورود به این دانشگاه را برای کنکور سراسری 97 به 24 سال افزایش دهید. خواهش میکنم نگذارید موانع این چنینی جلوی پیشرفت ما را بگیرند و استعدادمان را به یغما بکشاند به خاطر همه پدران فرهنگی که عمری در این نظام زحمت کشیده اند اکنون شریط را برای ما هموار تر نمایید. امید است با کمک شما مسئولین عزیز و خیرخواه بتوانیم گامی بزرگ در جهت پیشرفت این کشور برداریم».

داوطلب دیگری نوشت: «خواهش می‌کنم صدای مارو بشنوین و شرط سنی رو به ۲۳ سال تغییر بدین بخدا کسی که سنش یکی دوسال بالاتره و عاشق معلمی هست خیلی بیشتر به درد شغل شریف معلمی میخوره تا کسی که از شرط سنی فعلی برخورداره ولی بدون هیچ علاقه ای صرفا برای اینکه اینده شغلیش تضمینه وارد این رشته میشن».

داوطلبی نوشت: «با سلام خواهشمند است برای معلم شدن جوانان با انگیزه و توانا ارزش قائل شده شرایط ورود به دانشگاه فرهنگیان را هموارتر کرده شرط سنی را به 24 سال افزایش دهید با تشکر».

مینا نوشت: «سلام من میخوام که امسال کنکور انسانی بدم فقط برای اینکه بتونم وارد فرهنگیان بشم ازین میترسم که یهو بگن 97 کلا پذیرش دانشجو نداریم!».

* چه زمانی داوطلبان تعیین تکلیف می‌شوند؟
لازم است داوطلبان کنکور در جریان باشند که شرایط و ضوابط پذیرش در دانشگاه فرهنگیان، از جمله شرط سنی پذیرش، در دفترچه راهنمای ثبت‌نام کنکور سراسری سال 97 که در اوایل بهمن ماه منتشر می‌شود، درج خواهد شد و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به این دفترچه از جزئیات پذیرش در این دانشگاه به صورت قطعی اطلاع یابند. با این حال تا زمان انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام کنکور سراسری، خبرنگار صنفی - آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ پیگیر مطالبات دانشجویان خواهد بود.

مرتبط ها
نظرات
chapta
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
آیدین قربانی
[1396/11/01 - 00:10]
با سلام
بنده به عنوان یک معلم با سابقه ۱۳ سال تدریس ضمن تشکر از زحمات شما در پیگیری مطالبات داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان، موافق افزایش حداکثر سن به ۲۵ سال هستم.
اگر امروز اینکار انجام نپذیرد تعداد بیشتری از داوطلبان سرخورده و مایوس می شوند و بهای بیشتری در آینده بابت این سرخوردگی خواهیم پرداخت.
آرزومند سلامتی شما عزیزان فعال در خبرگزاری دانشجویان ایران هستم و عاجزانه خواستار تلاشهای بی ریای شما عزیزانم.
موفق باشید.
آیدین قربانی، دبیر فلسفه و ادبیات.
الناز
[1396/11/10 - 10:17]
سلام یه کمپین راه بندازیم و بگوییم که افزایش سن در دانشگاه فرهنگیان را خواستاریم یه سایتی یا یه کانالی هرکسی هم که خواستار افزایش سن است در آن شرکت کند و صدای خود را به مسئولین برسانیم پارسال اعتراض به این که چرا شرایط سنی برای متولدین۷۶است آنرا به۷۴افزایش دادند خواهش میکنم این کار را بکنیم شاید فرجی شد
احمدی
[1396/11/14 - 20:08]
دوستان با شماره های آموزش و پرورش تماس بگیرید و اعتراض کنید امسال سال آخر کنکور به روش نظام قدیم هست.ان شاالله سن به بیست وسه و چهار برسه.همونطور که پارسال تغییر کرد انشاالله امسالم بشه
فاطمه
[1396/11/20 - 19:10]
من به عشق معلم شدن دوباره شروع کردم دوباره دارم درس میخونم خواهش میکنم از مسولان که شرایط سنی از 22 به 23 برسانند خواهش میکنم ازتون ........
الف
[1396/11/23 - 17:22]
از مسئولین خواهش میکنم شرایط سنی رو عوض کنید، انصاف نیست که یه جوون از منطقه محروم به امید تربیت معلم بمونه بعد به خاطر سن دچار مشکل بشه. خیلی ها با سختی و مصیبت درس میخونن و مجبورن پشت کنکور بمونن.کنکور نودوهفت آخرین امید خیلی هاست و بعد از اون همه چی عوض میشه. خواهشا توجه کنید
احمدی
[1396/11/28 - 12:51]
این قضیه فقط یک راه داره و اون هم شکایت به دیوان عدالت اداری هست، هیچکس صدای این همه کنکوری رو نمیشنوه
محمد
[1396/12/02 - 02:53]
سلام.ببخشید شرایط سنی رشته تربیت معلم را در ازمون 97احتمال دارد که از 22سال بیشتر افزایش بدن .شما را به خدا بهشون بگید که از 22سال بیشتر افزایشش بدن.
رهاا
[1396/12/22 - 19:37]
سلام من ک متولد شهریور 75 هستم بخاطر چن روز بیشر بودن سنم از 22 نمیتونم قبول شم؟
کلثوم
[1397/01/14 - 15:11]
سلام من الان چند ساله پشت کنکوری هستم خواهش می کنم تو را به خدا شرایط سن را به 23 سال افزایش دهید تا من هم که متولد مرداد هستم و فقط 37 روز سنم زیاد است بتوانم استفاده بکنم تو را به خدا صدای ما را بشکنید بگذارید ما هم به آرزومون برسیم.
زینب چوپانی
[1397/01/26 - 00:38]
سلام من خواهشمندم نسبت به شرایط سنی کمتر سختگیری کنید بخدا همه ما عاشق خدمت به این مرز و بوم هستیم واقعا شرط سنی یک یا دوسال اصلا نمیتونه معیاری برای شایسته سالاری اگر صدای مارو میشنوید شرایط سنی رو جوری در نظر بگیرید که خیلی ها بتونن رقابت کنن
لاله
[1397/01/31 - 22:54]
بچه ها برید دفتر نماینده مجلس شهرتون یا زنگ بزنید خیلی موثره
پارسال همینجوری سن تربیت معلم و استخدامی حتی تغییر کرد
افشین
[1397/02/10 - 11:35]
من متولد 1375.4.1 هستم خدمت سربازی نرفتم بخاطر سنم یکبار کنکور دادم رفتم مصاحبه تربیت معلم قبولم نکردن من چیکار کنم میتونم سال 98 کنکور بدم خواهشا راهنمای کنید من بد جوری افسرده شدم.
Farid
[1397/05/06 - 03:45]
سلام
من با رتبه 2064 منطقه 3 در دانشگاه فرهنگیان قبول نشدم.
ینی دعوت ب مصاحبه شدم ولی رتبه م واسه قبولی کافی نبود.
چون بومیه استان کرمان بودم قطب ما خیلی سخت بود
ولی در بعضی از قطب ها استان کرمان حتی با رتبه 3500 هم قبول شدن.

دلیلش چیه که قبول نشدم؟
سعید
[1397/05/10 - 03:24]
سلام.چطور میتونم یکی دوسال شرایط سنی رو افزایش بدیم؟لطفا هرکسی راهی میدونه بگه
علی
[1397/05/22 - 11:44]
باسلام وعرض ادب بنده با تغییر شرط سنی وهر شرایط دیگر برای ورود به دانشگاه فرهنگیان کاملا مخالف هستم زیرا این عمل باعث ظلم در حق کنکور ۹۸ تی ها میشه واز مسوولین محترم مربوط به این امور خواهشمندم که هیچ تغییراتی در شرایط ورود به این دانشگاه انجام ندهند.با سپاس وتشکر از مسوولین.به امید آبادانی وسربلندی کشور عزیزم ایران
معصومه یعقوبی
[1397/06/18 - 13:34]
باسلام.من امسال ب امیددانشگاه فرهنگیان درکنکور97شرکت کردم و رتبه ی خوبی درگروه زبانهای خارجه اوردم و4سال سابقه تدریس درارگان های غیردولتی ب همراه مدرک معلمی زبان هستم اما ب علت شرط سنی و بخاطرچندماه اجازه مصاحبه ب من ندادند.پس شخصی ک ب معلمی علاقه داره و مهارتهای معلمی روگذرونده ومیتونه یک معلم زبان باسوادباشه منصفانست ک بخاطرسن ردشه؟!!!!!!!!!!
[1397/06/23 - 14:47]
تورو به خدا مسیولین شرایط سنی را افزایش دهید
فاطمه ن
[1397/06/24 - 20:54]
سلام
یعنی امکانش هس ک کنکور 98 شرایط سنی رو از 22ب23افزایش بدن؟
من واقعا ب معلمی خییلی علاقه دارم میخام بدونم اگه میشه شروع کنم بخونم
زهرا
[1397/06/25 - 17:36]
سلام.تروخدااااااااااا شرایط سنی رو افزایش دهید.
سارا
[1397/07/01 - 16:53]
سلام من به معلمی خیلی علاقه دارم اما و اس شرط سنی که گذاشتن نمیدونم امسال بخونم یا نه
0000
[1397/07/09 - 21:35]
با عرض سلام خدمت دوستانی که بخاطر شرایط سنی از تربیت معلم محروم شدین،شرایط سنی تربیت معلم تا 24 سال بوده اما یکدفعه و بدون هیچ دلیل منطقی از سال 1392 به 22 سال تغییر پیدا کرده،اگر بابت این مسیله معترض هستین به گروه تل بالا بپیوندید تا اعتراضمون نتیجه بده به امید خدا،همونطور که بچه های آزمون استخدامی با اعتراض شرایط سن رو تغییر دادن ما هم میتونیم
moalem1398اینستا
[1397/07/10 - 16:43]
a. 98:

با عرض سلام،شرایط سنی در دانشگاه فرهنگیان تا قبل از کنکور نودو دو ،بیست و چهار سال بوده اما از اون سال به بعد بدون هیچ دلیل منطقی و بصورت سلیقه ای به بیست و دو سال تغییر پیدا کرده و بسیاری با وجود رتبه عالی و علاقه و استعداد از معلمی محروم شدن،مسئولان مربطه بدون توجه به شرایط جامعه و آمار بالای بیکاری دست به تغییر شرایط سنی زدند،چه کسی جوابگوی آینده یک جوان مستعد و علاقه مند به معلمی است؟؟؟تا کی نادیده گرفتن جوانان و سلیقه ای و بدون توجه به شرایط جامعه عمل کردن؟؟؟ با توجه به اینکه کنکور نود و هشت آخرین سال برگزاری کنکور با سوالات نظام قدیم است و در واقع آخرین فرصت،لطفا به اعتراض به حق ما و تغییر شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان به بیست و چهار سال توجه بفرمایید.
شیما
[1397/07/14 - 17:27]
سلام من 26سالمه و ارزوم معلمیه حتی می رم تو مدارس رایگان به بچه آموزش میدم ازتون میخوام شرایط سنی رو تغییر بدین تو رو خدا
مینا
[1397/07/14 - 22:42]
باسلام.دوستان تاکارازکارنگذشته وشرط سنی دانشگاه فرهنگیان روبرای کنکور۹۸ اعلام نکردن بیایین همگی اعتراض هامونو به گوش مسولین برسونیم وخواستار افزایش سن به ۲۳ سال برای کنکور۹۸ بشیم.باورکنید وقتی ببینند که همه اعتراض کردن یکارایی میکنن واسمون امسال هم که سال اخربرگزاری کنکورواسه مانظام قدیم هاس.پس بیایید همگی اعتراض بنویسید.به دیوان عدالت اداری شکایت بنویسد.وبریددفترنماینده مجلس شهرتون یاتماس بگیرید.دعایادتون نشه دعاکنید تا سنو همین امسال افزایش بدن ودرکناردعا حتما حتما همه جوره تلاش کنید به همه جا صداتونو برسونید اینکه هیچ اعتراضی نکنیم اونهاهم که صدای مارونمیشنون ومطمئن باشید شرط سنی رو ۲۰ سال میکنن امسال یا دیگه خیلی لطف کنن ۲۲ سال میکنن اما باورکنین اگر اعتراض هاخیییلی باشه ۲۳ یا۲۴ سال هم میکنن امسال شرط سنی رو.یاعلی
مینا
[1397/07/14 - 23:20]
دوستان یک راه دیگه که اعتراضتون برای شرط سنی دانشگاه فرهنگیان روبه گوششون برسونید اینه که زنگ بزنین به۱۱۸ وازشون شماره تامین نیروی انسانی وزارت اموزش وپرورش روبگیرین وزنگ بزنید بهشون واسه اعتراض وبگید که شرط سنی رو۲۳ سال کنن.خودتون خوانواده تون بارها وبارها تماس بگیرید تا تعداد معترضا زیادبشه و بفکربیوفتن وگرنه که همون ۲۰ سال یا۲۲ سالو قرارمیدن واسه کنکود۹۸ ولی اگر واقعا پیله شون بشیم یکارایی میتونیم باهم بکنیم.یاحق.
زهرا ایرندگانی
[1397/07/16 - 00:29]
من معلمی رو خیلی دوست دارم ولی با این محدودیت سنی که گذاشتین نمیتونم به آرزوم برسم مسئولین اگه امکانش هست شرایط سنی رو تا ۲۴سال افزایش بدین ازتون خواهش میکنم
زهرا
[1397/07/16 - 01:24]
سلام،من متولد 75/1/7 هستم دو سال میخام کنکور بدم فقط بخاطر تربیت معلم پارسال ک گفتن تا 20سال میگیره دیگه نخوندم امسالم ک تا22سال میگرف بازم سن من نخورد،ازتون خاهش میکنم امسال 24سالش کنین سن قبولیو،،تا من بتونم تربیت معلم قبول شم،دارم افسردگی میگیرم ک چرا ایندم خراب شد،چرا دیگ هیچ راهی ندارم برسم به هدفم...تورو خدا رسیدگی کنید اگ امکانش هس محدودیت سنی به 24برسونین...
مینا
[1397/07/16 - 10:34]
باسلام دوستانی که میخوان برای کنکور۹۸ شرط سنی دانشگاه فرهنگیان افزایش پیداکنه حتما حتما بخونن::دوستان من ازچندنفرپرسیدم گفتن که راهش اینه که به برنامه حالا خورشید که صبح ها ازتلوزیون پخش میشه وشمارش هم زیرنویس میشه تماس بگیرید وپیام بدیدبخصوص تماس بگیرید دوستان و اعتراضتون رو برای افزایش شرط سنی فرهنگیان اعلام کنید خودتون و دوستاتون خوانوادتون همگی باید انقد تماس بگیریم تا تعداد تماس ها زیادباشه و دربرنامه حالا خورشید اقای رشیدپور این موضوع رو بیان میکنن و مطمئن باشید حتی مسول دانشگاه فرهنگیان روهم دعوت میکنن بعدش به برنامشون.همین چندوقت پیش کنکوریا برای موضوع تاثیر سوابق تحصیلی درکنکور۹۸ همین کاروکردن انقدتماس گرفتن بابرنامه حالاخورشید که حتی وزیراموزش پرورش روهم توبرنامه اوردن.بچه هایی هم ک ازنظر شرط سنی مشکل ندارن هم لطفا زنگ بزنن بخدا ثواب داره اخه خودتون روبذارید جای ماهایی که فقط بخاطر چندماه سن بیشتر ازرسیدن به ارزومون داریم محروم میشم تروخدا همگی باهم یک حرکتی بکنید کنکور۹۸ اخرین سالیت که نظام قدیم کنکورمیدن.یاعلی.
مینا
[1397/07/16 - 13:00]
باسلام دوستان عزیزی که از شرط سنی دانشگاه فرهنگیان برای کنکور۹۸ ناراضی هستید:اینکه شما به این سایت هاپیام بدهید که شرط سنی روافزایش نمیدن شما باید به دیوان عدالت اداری بارها وبارها شکایت بنویسید درقسمت‌ شکایات مردمی و توصیه میکنم پیام قبلی منو بخونین که گفتم به برنامه حالا خورشید تماس بگیرید.وشماره برنامه حالا خورشید:۲۷۸۶۳۰۰۰
وشماره پیامک:۲۰۰۰۰۳۳۳.حتما هم تماس وهم پیام بزنید.باشماره ها ی مختلف و به همه اطلاع رسانی کنید تا همگی بتونیم باهم این موضوع رودرست کنیم.
مینا
[1397/07/18 - 17:33]
دوستان همه زنگ بزنید سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان ووزارت اموزش پرورش اعتراضتون رواعلام کنین.من زنگ زدم گفتن اگراعتراضا زیاد باشه احتمال افزایش شرط سنی هستش.شماره تماس اداره کل دانشگاه فرهنگیان :۰۲۱۸۷۷۵۱۰۰۰/داخلی روهم ۸۷۵۱۳۹۰/ قسمت اموزش پرورش هست.شماره تماس وزارت اموزش پرورش:
۰۲۱۸۲۲۸۱۱۱۱/لطفا باهردوشماره تماس بگیرین.کسی بفکرمانیست بچه ها خودمون بایددست به دست هم بدیم وبگیم که خواهان افزایش شرط سنی دانشگاه فرهنگیان به ۲۴ سال یاحداقل ۲۳سال هستیم.دوستان تاکارازکارنگذشته اعتراضاتونو به گوششون برسونید.یاعلی.
moalem1398اینستا
[1397/07/18 - 21:38]
با سلام،من هم موافق تغییر شرایط سنی به بیست و چهارسال یعنی روال سوابق (قبل از کنکور 1392)هستم گروه زدم تو تل و اینجا آدرس گذاشتم اما قسمت آدرس رو حذف کردن لطفا به اینستا بیاین تا اونجا متحد بشیم برا اعتراض،فرصت کمه و بدون اتحاد تغییر ممکن نیست،پس لطفا به پیج بنده بیاید،یا حداقل یه گروه تو پیام رسان های داخلی یه هر جا ممکنه بزنید تا اونجا جمع بشیم.اگر خواهان تغییر هستین،اگر حق خودتون رو میخواین تلاش کنید و قدم جلو بگذارید که فرصت کمه.
moalem1398اینستا
[1397/07/19 - 13:38]
دوستان اقدامات پراکنده نتیجه نمیده،باید مثل بچه های پارسال که شرایط رو تغییر دادن با هم همراه بشیم
مینا
[1397/07/20 - 15:11]
دوستان این دوست عزیز راست میگن ما باید همگی باهم متحد بشیم و گروه راه بندازیم.لطفا همگی خودتون خانوادتون توگروهی که دوستمون تواینستا زدن برید.ازشما دوست عزیزهم میخوام که گروه رو حذف نکن بذار باشه تا بچه هایی که تازه این پیامارومیخونن هم عضو شن وهمینجوری تعداد زیاد شه و گروه روتوسایت های مختلف تبلیغ کنید تاهمه بدونن همچی کاری داریم انجام میدیم.تو تل هم گروه بذارید حتما
مینا
[1397/07/20 - 15:51]
سلام دوستان دیدید که امسال بچه هایی که به تاثیر قطعی سوابق تحصیلی اعتراض داشتن چقدر تلاش کردن و کمپین راه انداختن و گروه درست کردنو همه اعتراض کردن وباهم متحد شدن و صداشونو به گوش مسولین رسوندن وان شاء الله که به هدفشون هم میرسن و تاثیر سوابق تحصیلی مثبت میشه.وکنکوری های پارسالم که یه عالم اعتراض کردن وگروه راه انداختن واینا وخواهان افزایش شرط سنی دانشگاه فرهنگیان شدن و بلاخره هم موفق شدن.حالا ما دست رودست نباید بذاریم دیگه و ماهم اگه مثل اونا تلاش کنیم و باهم یه گروهی راه بندازیم باورکنین شرط سنی روبرای کنکور۹۸ به ۲۴ سال میرسونن به شرطی که همگی یه کمپینی گروهی چیزی راه بندازیم پس تروخدا دوستان برای ارزوی قلبی خودتون (رسیدن به معلمی)هم که شده دست ازتلاش برندارید.
مینا
[1397/07/20 - 15:56]
دوستان لطفا به پیج دوست عزیزی که گفتن دراینستا میخوان برای افزایش شرط سنی اعتراض کنن بپیوندید
مینا
[1397/07/22 - 18:16]
دوستان منکه ازهرطریقی هست دارم تلاش میکنم که اعتراضمو برای افزایش شرط سنی دانشگاه فرهنگیان به گوش مسولین برسونم اما تنها من‌ که فایده نداره هرجا میگم وبه هرکی میگم میگن اگر تعداد معترضا زیادباشه درست میشه بچه ها تروخدا دست رودست نذارید بخدا بچه های پارسال وپریسال انقد که تلاش کردن همگی شرط سنی روافزایش دادن والانم احتمالا دانشجوی فرهنگیان هستن چون تلاششون روکردن پس هم زمان که دارین درس میخونین برای کنکور درکنارش تلاش هم بکنید تو پیج دوست عزیزی که گفتن در اینسا گذاشتن برید تو تل تو گروهشون عضو شین خودتون خوانوادتون وهمه روعضوکنین یه گروه بزرگ از معترضان به شرط سنی دانشگاه فرهنگیان درست کنین تا صدامونو به گوششون برسونیم هنوز شرط سنی دانشگاه فرهنگیان رواعلام نکردن بچه ها اگه گروه تشکیل بدین وبگید که خواهان افزایش شرط سنی به ۲۳ سال یا۲۴ هستین وبگید که امسال سال اخر برگزاری کنکورنظام قدیم هست وما میخوایم شرط سنی ۲۴ سال بشه.بچه ها تلاش کنید تلاش کنید تاکاراز کار نگذشته.تویه گروه همگی باهم متحد شیم و اعتراض کنیم.
moalem1398اینستا
[1397/07/23 - 13:40]
سلام،لطفا هرکس تو پیج اومد و دنبال کرد حتما به من پیام بده همونجا،تا هماهنگ باشیم.متاسفانه تعداد ما کمه و پیام ها تو صفحه نمایندگان و آموزش و پرورش و...گم میشه در مقابل هزاران پیام بچه های معترض به تاثیر قطعی کنکور،امیدوارم هر چه زودتر اعتراض به حق و کاملا درست نسبت به تاثیر قطعی معدل در کنکور که بسیار ظالمانه هست نتیجه بده،تا پیام ها و کارهای ما هم به چشم بیاد.
moalem1398اینستا
[1397/07/23 - 16:23]
دوستان به پیج همین خبرگزاری به آدرسiusnews بیاید و اون رو فالو کنید ودرخواست خودتون رو مطرح کنید،من اونجا تنها هستم.
اگر خواهان تغییر هستید یه قدم بردارید حداقل
پس اینایی که من رو تو این صفحه لایک کردین و مثبت زدین کجا هستین؟؟؟؟
به صفحه آموزش و پرورش irmoen و صفحهhalaakhorshid هم بیاین حتما
علی علوی
[1397/07/23 - 18:45]
بقرآن این چه وضعیه....
شرط سننی آخه چرا؟!!!
چطور رشته ی پزشکی تا ۸۰ سال هم میشه کنکور داد
خداوکیلی شرط سننی را بردارین
هر اداره ای بچه هاشون توی اولویت هستن بجز ما فرهنگیان.......
نازنین
[1397/07/23 - 22:24]
باسلام.بچه ها اگر تلاش کنیم و دست به دست هم بدیم مطمئن باشین که شرط سنی دانشگاه فرهنگیان رو میتونیم امسال افزایش بدیم.فردا صبح دخترعموم با گروهی که درست کردن میخوان ساعت ۹ صبح برن دفتر نماینده مجلس شهرمون مشهد وهمگی اعتراض کنن به موضوع تاثیر قطعی سوابق تحصیلی درکنکور۹۸ ودرشهرهای دیگه هم همینکارارو کردن.ومطمئن باشید بلاخره کاراشون یه نتیجه ای میده.درزمینه دانشگاه فرهنگیان هم همینطور اگر همگی‌ یک گروهی در تلگرام واینستا یاشبکه های اجتماعی دیگه درست کنین وهمه عضو شیم حتی خوانواده هاتون و دوستاتون هم عضوشن وتعداد زیادشه بعد صدامونو به گوش مسولین دانشگاه فرهنگیان میرسونیم و همونجا باهم برنامه ریزی میکنین که مثلا بچه های اصفهان فردا ساعت فلان دفترنماینده مجلس اصفهان باشید وهمه شهرها همینکارو بکنن.خلاصه بچه ها این کار خیلی جواب میده بشرطیکه همگی متحدشیم و توسایت های مختلف بچه هایی که موافق شرط سنی نیستن رو جمع کنیم دور هم وباتشکیل گروه اعتراضمون رو ابلاغ کنیم.تا کارازکار نگذشته دوستان شروع کنین.یاعلی.......
زهرا
[1397/07/24 - 11:56]
چرا هر سایتی شرایط سنی مختلفی گذاشته؟ الان ۴ مدل مختلف دیدم؛ بالاخره اصلش کدومه؟ الان یعنی متولد اردیبهشت ۷۵ دیگه نمیتونه؟؟؟؟؟
نازنین
[1397/07/24 - 16:32]
سلام دوست عزیز برای کنکور۹۸ تاسن ۲۲ سال تمام قبول میکنن.که متاسفانه به سن من وشما وخیلی از دوستان دیگه که ارزوی معلمی دارن نمیخوره اما اگر همونطور که گفتم متحد بشیم واعتراض کنیم باهم میشه شرط سنی روافزایش داد مطمئن باشید.لطفا هرکس پیام من رو میخونه حتما‌ تلاشش روبکنه برای افزایش شرط سنی فرهنگیان بچه ها نذارید که شرط سنی شماروازرسیدن به ارزوی همیشگیتون معلمی دور کنه وتااخرعمر بخوایین حسرت بخورین پس لطفا دست به دست هم بدین.
نازنین
[1397/07/24 - 16:43]
حق باشماست اقای علوی رشته پزشکی که انقدر مهمه محدودیت سنی نداره حالا اموزش پرورش بااینکه انقدر کمبود معلم داره شرط سنی رو فقط تا ۲۲ سال گذاشته.بچه ها باورکنین که امسال فرهنگیان دانشجو خیییلی میگیرن اگر شرط سنی افزایش پیداکنه هممون قبولیم ان شاء الله چون اخبارشنیدم که کمبود معلم بخصوص معلم ابتدایی دارن واسه چند سال اینده.این دوستمون که ادرس پیجشون روفرستادن چرا نمیرید بچه ها؟؟؟راست میگن واقعا حرفشون درسته اگرهمگی به پیج ایشون برید وتعداد زیادشه باورکنین همه چی درست میشه و شرط سنی رو میتونیم به ۲۴ سال برسونیم باتلاش خودمون.چون سال های پیش هم کنکوری ها همینکارارو کردن ونتیجه داده.اگر واقعا میخوایین که شرط سنی افزایش پیداکنه لطفا تلاش کنید و همگی متحد شید نه اینکه فقط غر بزنیم.
moalem1398اینستا
[1397/07/24 - 16:45]
من باز هم میگم عزیزان،اقدامات پراکنده نتیجه نخواهد داد،اگر قراره با دانشگاه فرهنگیان تماس گرفته بشه،اگر ملاقات حضوری با نماینده هست،اگر تماس با خبرگزاری و کامنت اینستا و پیامک هست.هر کدوم از اینها باید با همراهی هم باشه،اگه هرکسی یه جا فعالیت کنه،نه صدامون شنیده میشه،نه خواستمون براورده.
خدای نکرده طوری نشه بعدها حسرت تلاش نکردن و بی خیالی طی کردن رو بخوریم و تو رشته ای که علاقه نداریم و بازار کاری هم نداره گیر کنیم فقط بخاطر شرایط سنی و رتبه های بد برن فرهنگیان.حتی یک نفر هم برای اعتراض ما بسیار بسیار کمک کننده هست،اینجور فکر نکنید که حالا من یه نفرم چکاری ازم برمیاد.به پیج بیاین و حتما اونجا به من پیام بدین یا کامنت بگذارین.سپاسگزارم
نجمه
[1397/07/24 - 16:55]
دوست عزیز من اینستا ندارم نمیشه تو تلگرام هم گروه درست کنی؟؟گروه که گذاشته بودی من رفتم گفت حذف شده تو تل.البته اینستا روهم حذف نکنین تو اینستا بچه ها همگی جمع شین و اعتراض کنیم خیلی بهتر از تلگرامه
نازنین
[1397/07/24 - 17:07]
بچه ها امروز دخترعموم باگروهی از معترضان به تاثیر قطعی سوابق تحصیلی رفتن پیش نماینده مجلس شهرمون و اعتراض کردن من وخیلی های دیگه هم نامه دادیم به احتمال زیاد ان شاء الله که تاثیر مثل هرسال مثبت میشه اما خیییییییییییلی بچه ها تلاش کردن و به صورت گروهی ومتحدشدن باهم دیگه اعتراض کردن اما متاسفانه امسال کسانی که از شرط سنی دانشگاه فرهنگیان ناراضی هستند باوجود اینکه ارزوی رسیدن به این دانشگاه رادارند هیچ تلاشی برای تعغیر این موضوع نمیکنند شما دوست عزیزی که معترض هستی باید باتلاش کردن حقت روبگیری همانطور که بچه های پارسال همینکار راکردند.لطفا همگی به پیج ادرسی که دوست عزیزمون گفتن یعنی iusnews بیاین و اون رو فالو کنین.وبه صفحه اموزش پرورش irmoen وصفحه حالا خورشید halaakhorshid هم بیایین.باورکنین اگر انقدر که بچه ها دارن درزمینه تاثیر قطعی سوابق تحصیلی تلاش میکنن و گروه تشکیل دادنو این حرفا اگر مثل اونا باهم متحدشیم امسال شرط سنی به ۲۴ سال میرسه وهمگی مهر ۹۸ ان شاء الله دانشجوی دانشگاه فرهنگیان هستیم.
مینا
[1397/07/24 - 17:21]
باسلام دوست عزیز لطفا ادرس پیجت رو وصفحه اموزش پرورش و حالا خورشید رو تو سایت های مختلف بذارین تاهمه ببینن وبقیه هم به دوستاشون بگن تا عضو شن‌ هرجا که فکرمیکنین درمعرض دید هست بذارین لطفا.ازشما دوست عزیزهم میخوام که همچنان شکیبا باشید چونکه تا یکی دو ماه دیگه که شرط سنی رو اعلام میکنن اونوقت بچه ها بدنبال میگردن که چطور اعتراض کنن و میان و این پیام هارومیخونن وان شاء الله عضو میشن و دوستاشون وهمه روهم عضو میکنن وان شاء الله تعداد زیادمیشه.اما این روهم بگم که ازالان باید عضوشید دوستان هرچه سریعتر بهتر.لطفا این پیام هارو هرکس خوند سریع تر به پیج همین خبرگزاری به ادرس iusnews بیاد وفالو کنه اونو.
نازنین
[1397/07/25 - 08:59]
باسلام دوستانی که ازشرط سنی دانشگاه فرهنگیان برای کنکور۹۸ (۲۲سال تمام)ناراضی هستین لطفا لطفا هرزمان که این متن رودیدید وخوندید به پیج همین خبرگزاری که دوست عزیزمون اعلام کردن به ادرس iusnews بیایید واونو فالو کنید.ودرخواستتون رومطرح کنید.دوستان باورکنید بچه های سال گذشته همینطوری شرط سنی رواز۲۰ سال به ۲۲ سال اوردن ماهم اگر همگی عضو بشیم باهم مطمئن باشید میشه یه کارایی بکنیم.همچنین به صفحه آموزش پرورش irmoenوصفحه halaakhorshidهم بیایین.هروقت که این متن روخوندید لطفا سریع عضو شید.
moalem1398اینستا
[1397/07/25 - 10:54]
سلام دوستان، گروه تل سرجاش هست و خود من هم متعجب بودم چرا کسی عضو نمیشه اما مثل اینکه به همگی پیغام حذف داده تل.
دو کار میتونید انجام بدید برای رفع این مشکل یا با تل اصلی که آبی رنگ هست و احتیاج به فیل شکن داره بیاید،اما خب بعضی دوستان تو استفاده از فیل شکن مشکل دارن که میتونن آخرین آپدیت تل طلایی (5.5) رو نصب کنن که فیل شکن نمیخواد و همه جا هم موجوده،فقط دقت کنید حتما آخرین نسخه باشه که بتونید وارد گروه بشید وگرنه اصلا نمیشه و خطا میده.
در مورد آدرس گروهم اینجا گذاشتم حذف کردن،پس یا به اینستا بیاین،یا تو تل به من پیام بدین که عضوتون کنم،یا جمله اعتراض به شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان رو سرچ کنید اونجا تو سایت khbartarآدرس گروه رو گذاشتم کپی کنید و تل کپی رو قرار بدین که آبی رنگ میشه و میتونید عضو بشید/عکس پروفایل نداره تل من: a. 98@
مینا
[1397/07/25 - 21:30]
سلام دوست عزیز که ادرس گروه گذاشتی و ایدی دادی من هرکار کردم نشد بیام با تل طلایی اپدیدت جدیدشم گرفتم شما لطف کن من ایدی میدم شما منو دعوت کن داخل گروه SAJJADMALEKI۰۵۱@
ممنون میشم دعوت بدی.
moalem1398اینستا
[1397/07/26 - 11:10]
سرچ جمله آیا تربیت معلم محدودیت سنی دارد،سایت khbartarآدرس گروه اونجاست،کپی کنید بزارید تو تل و وارد بشید.
Shiva
[1397/07/27 - 10:43]
سلام بچه ها مطمعا هستید فرهنگیان تا ۲۲ سال میگیره یعنی تا ۲۰ سال نمیگیره اگه خبری شد بهم بگید
نازنین
[1397/07/27 - 13:12]
باسلام.تویه سایتی دیدم نوشته بود شرط سنی دانشگاه فرهنگیان برای کنکور۹۸ به احتمال ۹۹%(۲۲سال تمام)میباشد.اما متاسفانه من مهر۹۸ میشم ۲۲ سالو ۳ ماه،یعنی بخاطر ۳ ماه‌ منو قبول نمیکنن.منی که به هیچ رشته دیگه ای علاقه ندارم وهمه هدفم قبولی دردانشگاه فرهنگیان است.حالا باشنیدن این موضوع دیگه نمیتونم درس بخونم دیگه ذهنم ارامش نداره دیگه همه ارزوهامو باید فراموش کنم.تکلیف من چی میشه؟چه کسی پاسخ حالو روز پراز استرس و نگران من رو میده؟من به هیچ رشته دیگه ای علاقه ندارم به خوانوادم قول داده بودم که کنکور۹۸ دانشگاه فرهنگیان قبول شم.اما حالا بخاطر شرط سنی همه امیدم روازدست دادم.منکه خیلی تلاش کردم وازراه های مختلف اعتراض کردم اما من به تنهایی فایده ای نداره،نمیدونم شمادوستان الان حال وروز من رودرک میکنین یانه،اما ازتون خواهش میکنم هرکس هرزمان که این متن من روداره میخونه اگر معترض هست ازشرط سنی فرهنگیان برای کنکور۹۸ به گروه این دوست عزیزی که دربالا گفتن گروه زدند درتلگرام واینستا بپیوندند ودست روی دست نگذارند وحتی کسانی که ازنظرشرط سنی مشکلی ندارند هم عضو بشن نگن که ماکه شرط سنی بهمون میخوره به ماچه!!بخاطر کسانی مثل من وخیلی از هموطن هاتون که دارن بخاطر چندماه سن بیشتر از ارزوشون دورمیشن شمام یک همکاری بکنین ثواب داره.دوستان تا چندوقت دیگه دفترچه شرایط دانشگاه فرهنگیان اعلام میشه ومن مطمئنم همون ۲۲ سال تمام‌هست شرط سنی پس تا اعلام نشده بیایین یک حرکتی ویک همکاری باهم انجام بدیم باورکنین اگر تو‌اینستا وتلگرام همگی عضو شیم و اعتراض کنیم‌ امیدی هست‌که شرط سنی فرهنگیان برای کنکور۹۸ به ۲۳ سال یا۲۴ سال برسه.منکه حرف های دلم‌روزدم بهتون دیگه خودتون میدونین دوستان .امیدوارم که همگی هرچه سریعتر عضوشین.اجرتون باامام حسین(ع).امضای خدا پای تک تک ارزوهای قشنگتون.خدانگهدار.
Shiva
[1397/07/27 - 20:57]
سلام کجا دقیقا نوشته تا ۲۲ سال میگیرم فرهنگیان یعنی تصویب شد دیگه ۲۰ سال نیست
نازنین
[1397/07/28 - 10:02]
منکه هرجا پرسیدم گفتن امسال ۲۲ سال تمام است.اما باید صبر کنید تا دفترچه شرایط فرهنگیان بیاد اونوقت مطمئن شید.اما من مطئن هستم‌ اگر بچه ها اعتراضی نکنن و دست رودست بذارن امسال همون ۲۲ سال تمام تصویب میشه.من تو سایت های مختلف نگامیکنم ی عالمه بچه هایی هستن که شرایط منودارن و از شرط سنی ناراضی ان وهمش اعتراض دارن اما نمدونم چرا همه فقط شعار میدن و هیچ کاری انجام‌ نمیدن واسه تعغیر این موضوع نمیدونم چرا همگی متحد نمیشن در اینستا تا صداشونو به گوش مسول فرهنگیان واموزش پرورش برسونن.منکه دلم خیلی شکسته فکرمیکنم دیگه نمیتونم فرهنگیان قبول شم تروخدا برام دعاکنید.بازهم میگم‌ بچه ها شما‌ همگی اگرمتحدشین میتونید شرایط رو باهم تعغیربدیم‌.یاعلی.
مینا
[1397/07/28 - 10:25]
سلام دوست عزیزی که ادرس داده بودی تا همه متحد شیم بااجازه شما من ادرس هایی که تو تل واینستا گفته بودی واسه چنتا سایت گذاشتم تا دیگران هم ببینن وعضو شن اخه توسایت های دیگه بچه ها نوشته بودن که چکارکنیم چطوری اعتراض کنیم واین حرفا،خلاصه شمام این ادرس هارو به جای مختلف بفرستید تا همه ببینن دوستان.
مینا
[1397/07/28 - 10:45]
باسلام خدمت شما دوست عزیزی که درتلگرام و اینستا گروه تشکیل دادی ضمن تشکر از شما بخاطر شروع این کار بزرگ و تشکر بابت اینکه شما استارت این کار وبرنامه ریزی را زدید ازشما میخواهم که دراینترنت سایت های زیر را سرچ کنید و درقسمت ثبت نظرها ادرس های اینستا وتلگرام که باید همگی عضو بشن رو اعلام کنین وتبلیغ کنید تا بچه ها ببینند و عضو شن.(اعلام شرط سنی پذیرش دانشجودر[دانشگاه فرهنگیان])/(شرایط لازم جدید برای پذیرش دانشگاه فرهنگیان برای کنکور۹۶)/(آیا تربیت معلم محدودیت سنی دارد؟)/(اصلاح شرط سنی پذیرش دانشجو در دانشگاه های فرهنگیان)/(میگنا-عدم پذیرش رتبه های بالادردانشگاه فرهنگیان)/ادرس رو به این سایت ها بفرستید که هر سوالی داشتن ازخود شما بپرسن .خدا پشت وپناهتان باشد.
مینا
[1397/07/30 - 13:30]
باسلام.بچه ها امسال دوبرابر واسه دانشگاه فرهنگیان دانشجو قبول میکنن چون کمبود معلم دارن وظرفیت برای کنکور ۹۸ خیلی زیاده باور کنین‌ این رو از یک نفر قابل اعتماد شنیدم اما احتمالا شرط سنی همون ۲۲ سال تمام است. یعنی منی که ۲۲ سالو ۳ ماه هستم رو قبول نمیکنن. بخدا خیلی ظلمه که با وجود اینهمه نیرو که میخوان امسال ولی کسایی مثل منو بخاطر ۳ ماه سن بیشتر قبول نکنن!! ترو خدا دوستان بیایین همگی متحد شیم و یه فکری بکنیم دیگه اگه واقعا شمام از نظرسنی اعتراض دارین پس ازحقتون دفاع کنین دیگه و عضو گروه دوست عزیزی که گروه تشکیل دادن بشین در اینستا و تلگرام تا همگی اعتراض کنیم امسال که دانشجو زیاد میخوان بگیرن باور کنین اگر همگی با هم متحدشیم وصدامونو به گوششون برسونیم امسال شرط سنی روبه ۲۳ یا ۲۴ سال میرسونن چون نیرو هم زیاد میخوان امسال.تروخدا بچه ها تلاش کنین دست رودست نذارین.بعد کنکور ۹۸ من وشما بخاطر چندماه یا یک سال سن بیشتر قبول نشیم بعد ببینیم یه عالم دانشجو گرفتن فرهنگیان با رتبه های حتی معمولی وفقط سنشون ۲۲ هست.اونوقت چقدر حرس میخورین دوستان؟ پس الان‌ تا هنوز دیرنشده عضوشین و فعال فعااااال باشین. موفق باشید. من قرآن نذر کردم واسه شهدای گمنام تا ان شاء الله شرط سنی فرهنگیان ۲۳ یا ۲۴ سال شه برا کنکور ۹۸ شمام نذر کنین دوستان. یاعلی مدد.
moalem1398اینستا
[1397/07/30 - 21:17]
والا من تعجب میکنم میگید نمیشه عضو شد تو تل،من با شماره دیگه و آیدی دیگه امتحان کردم اصلا مشکل نداشت،تو اینستا هم که دیگه مشکل عضویت و اینا نداره،هر کی یه گوشی یا تبلت یا کامپیوتر یا هرچی که باهاش به این سایت میاد!!!!!داره میتونه راحت اکانت اینستا درست کنه و حداقل اونجا چهارتا کامنت بذاره.
در عجبم از افرادی که همه خواهان تغییر هستن اما میخوان که بقیه اینکارو براشون انجام بدن،نه اینکه خودشون قدمی بردارن.
ا
[1397/07/30 - 23:49]
دوستان این خبرگزاری خبری در این باره منتشر کرده تحت عنوان: چالش شرط سنی داوطلبان کنکور 98 دانشگاه فرهنگیان.
اگر دست به دست هم بدیم بالاخره دیده میشیم
مینا
[1397/08/01 - 11:57]
بله دوستان اگه همگی دست به دست هم بدیم‌ درست میشه بشرطی که همگی قدم برداریم در کنار هم و برای همه اطلاع رسانی کنیم تا همه با ما همراه شن. متاسفانه من و شما میشینیم و فقط ناراحت میکنیم خودمونو که ای وای چرا شرط سنی اینطوری شد و چرا بما نمیخوره و این حرفا اما اگر در همین خبرگزاری ملاحضه کرده باشید گفته شد که تعداد زیادی از دانشجویان دانشگاه های دولتی همگی متحدشده بودن در تهران و رفتن دم در مجلس با اعلام اعتراض و نشون دادن بنر های اعتراضی اعتراضشون رواعلام کردن که باید درازمون استخدامی معلمی مارو قبول کنین ما میخواییم معلم شیم و غیره...اینطوری همگی متحد میشن در گروه های شبکه های اجتماعی و درنهایت قرار میزارن و حتی میرن دم در مجلس و اعتراض میکنن نه مثل ماها. دوست عزیز منکه خودم تل واینستا ندارم با موبایل همسرم اومدم‌ تل تون که گفت حذف شده. ولی بنده بازهم امتحان میکنم و عضو خواهم شد. از دوستان دیگه هم میخوام که عضو بشن تا صدامون به گوششون برسه.
مینا
[1397/08/01 - 14:28]
من عضو شدم تو تل.گروه درست هست و راحت میشه عضو شین دوستان .از بقیه هم خواهش میکنم عضوشین.
آوا
[1397/08/01 - 14:58]
اگ معدل سال دوم زیر ۱۵ باشه قبول نمیکنن؟
آوا
[1397/08/01 - 15:01]
بچه ها معدل دوم دبیرستان زیر ۱۵ باشه قبول نمیکنن؟
مینا
[1397/08/01 - 15:27]
دوستان لطفاهرکی میخواد اعتراض کنه به شرط سنی دانشگاه فرهنگیان برای کنکور۹۸ لطفا لطفا دست رودست نذارین لطفا هرکس که میخواد شرط سنی برای کنکور۹۸ به ۲۳ یا۲۴ سال برسه بیاد تو گروه ما برای اینکه بیاین توگروه به این ایدی تو تلگرام پیام‌بدین تا دعوتتون کنم Sajjadmaleki051@ بیایین تا همگی متحدشیم
moalem1398اینستا
[1397/08/01 - 17:13]
اون ایدی که به بنده دادین sajjadmaleki051 پروفایلاشون مذهبی و درمورد امام حسین هست؟که عضو کنم تو گروه الان داخل گروه هستن،به ایشون بگین که شما رو اضافه کنن به گروه با هر شماره ای که دارین.
moalem1398اینستا
[1397/08/01 - 17:18]
خوشبختانه بچه های کنکوری تونستن با قانع کردن نمایندگان مجلس و وزرا و ایستادگی در مقابل مافیا با اون عظمت و گردش مالی تاثیر معدل رو مثبت کنن،کار ما هم بسیار سخته اما نه به اندازه کار تاثیر معدل،حداقل برا ما مافیا و... در کار نیست و فقط بتونیم مکاتبه مناسب با دانشگاه فرهنگیان و آموزش و پرورش داشته باشیم یا نمایندگان ان شاالله درست میشه.
Shiva
[1397/08/02 - 03:35]
بالاخره سن تصویب شد برای فرهنگیان ۹۸ تا چند سال شد چهل بار پرسیدم کسی پاسخ گو نبود
Maryam
[1397/08/02 - 10:32]
باسلام
حداکثر سن ورود برای سال۹۸چندساله؟؟؟
من متولد اردیبهشت۹۸ هستم ایا میتونم شرکت کنم؟؟
مینا
[1397/08/02 - 11:18]
دوست عزیز معدل کل دیپلم باید بالای ۱۵ باشه وگرنه قبول نمیکنن اگر معدل کلت پایین ۱۵ هست ترمیم معدل شرکت کن.موفق باشی.
مینا
[1397/08/02 - 11:22]
دوست عزیز دفترچه دانشگاه فرهنگیان دراوایل بهمن ماه منتشر خواهدشد که اونجا به طور قطعی معلوم خواهدشد که شرط سنی برای کنکور۹۸ چند است!!اما بنابر اطلاعاتی که از سایت ها و افراد مختلف پرسیدم من به احتمال زیاد امسال ۲۲ سال تمام خواهد بود.که خیلی از دوستان از این شرط سنی ناراضی هستند و خواهان افزایش ان میباشند واگر باتلاش یکدیگر باهم همکاری کنیم میتوان این شرط سنی را به ۲۳،۲۴ سال نیز افزایش داد.
مینا
[1397/08/02 - 11:27]
بله دوستان لطفا هرکس خواستار افزایش شرط سنی برای کنکور۹۸ میباشد لطفا یک قدمی بردارین حداقل پیام بدین به ایدی که گفته شد تا عضوتون کنیم در تل و تعداومون زیادشه.
مینا
[1397/08/02 - 11:40]
خبر خوش برای همه کنکوری ها تاثیر معدل برای کنکور۹۸ مثل سال های گذشته مثبت شد
سما
[1397/08/03 - 14:17]
سلام دوستان، بچه ها اینکه هر کس بخواد بیاد اینجا یه چیزی بنویسه و بره مشکلی رو حل نمیکنه، بیاین متحد بشیم، آدرس گروه اینه تو تلگرام moalem1398
لطفا بیاین
سما
[1397/08/03 - 14:20]
دوستان اینجوری کاری از پیش نمیره که هر کس بیاد چیزی بنویسه و بره ،بیاین متحد بشیم گروه تلگرامی اینه moalem1398
لطفا همه بیان
مینا
[1397/08/06 - 15:16]
دوست عزیز دفترچه دانشگاه فرهنگیان برای کنکور۹۸ اوایل بهمن ماه‌ همزمان‌ با زمان ثبت نام کنکورسراسری انتشار میشود که دران همه شرایط دانشگاه فرهنگیان وهمچنین شرط سنی اعلام میگردد شما باید تا ان زمان صبرکنید تا به صورت دقیق اعلام بشه شرط سنی برای کنکور۹۸ چند است.اما بنابه اطلاعاتی که من‌ کسب کردم از چندین نفر وسابقه ی شرط سنی طی سال های گذشته به احتمال ۹۰%شرط سنی ۲۲ سال تمام خواهد بود.اما من ویک سری از دوستان دیگه ازاین شرط سنی ناراضی هستیم وخواهان افزایش شرط سنی به ۲۳ یا۲۴ سال هستیم و یک گروه تشکیل دادیم تا اعتراضمون رو به گوش مسولین برسونیم،اما متاسفانه تعدادمون فعلا کمه من درعجبم از همه دوستانی که دراین سایت خواهان افزایش شرط سنی شدن اما باوجوداینکه ما گروه تشکیل دادیم و ایدی مونو گذاشتیم تا پیام بدید عضوتون کنیم اما‌نمیدونم چرا همگیتون عضو نمیشید؟؟دوستان گروهمون خیلی گروه‌ خوب وان شاء الله نتیجه بخشی است اما بشرطی که شمام عضو شید.خواهش میکنم دست روی دست نذارین حتی یک نفر هم برای رسیدن به هدفمان بسیار بسیار تاثیر گذارخواهدبود.لطفا به ایدیsajjadmaleki051@ پیام بدید در تلگرام تا عضوتون کنیم وسپس درگروه با بچه ها همفکری کنین برای یافتن‌ راه منطقی برای افزایش شرط سنی فرهنگیان ۹۸.تا بهمن ماه اگر تعداد زیاد بشه مطمئن باشید اعتراضات نتیجه بخش خواهد بود پس بسم الله...
پارادایس
[1397/08/06 - 16:09]
سلام وعرض ادب خواهش میکنم کمکم کنید من از بچگی عاشق معلمی بودم دوس داشتم معلم بشم اما به اجبار خانوادهام معماری خوندم الان 29 سالمه مدرکم کاردانی دلم میخواد کارشناسی بخونم معلم بشم بگید چیکار کنم؟ شرایط پذیرش داوطلب آزاد دانشگاه فرهنگیان چیه؟
مینا
[1397/08/10 - 09:08]
دوست عزیز فکرکنم شما باید ازطریق ازمون استخدامی تربیت معلم اقدام کنید.هرساله ازمون استخدامی برگزار میشه که شما بامدرک کاردانیتون(یااینکه کارشناسیتون رو بگیرین وبا کارشناسی)ازمون رو شرکت کنید.وان شاء الله که به ارزوتون برسید برای بنده هم دعا کنید که معلم شم.بازهم برای کسب اطلاعات کامل که چه زمان ازمون استخدامی برگزار میشه وچطوری هست از مشاوره بپرسید.یاعلی.
Roya
[1397/08/13 - 18:13]
سلام من لیسانس حقوقم25سال سن,میتونم ارشدم رودانشگاه فرهنگیان دریک رشته دیگه بخونم؟