تاریخ انتشار: جمعه 1393/12/22 - 11:15
کد خبر: 160903

دانشگاه در هفته‌ای که گذشت؛

از ثبت نام دانشجویان دانشگاه تهران برای اعتکاف تا اعزام عتبات دانشگاهیان

از ثبت نام  دانشجویان دانشگاه تهران برای اعتکاف تا اعزام عتبات دانشگاهیان

هفته سوم اسفند هر ساله عملا آخرین هفته دایر بودن کلاس‌ها و به طور کلی فضای دانشگاه به شمار می‌رفته است، هر چند بودند دانشگاه‌ها و بعضا اساتیدی که تا روز 28 اسفند هم کلاس‌ها را برگزار کردند.

خبرنامه دانشجویان ایران: هفته سوم اسفند هر ساله عملا آخرین هفته دایر بودن کلاس‌ها و به طور کلی فضای دانشگاه به شمار می‌رفته است، هر چند بودند دانشگاه‌ها و بعضا اساتیدی که تا روز 28 اسفند هم کلاس‌ها را برگزار کردند!

به گزارش خبرنگار صنفی - آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ با این تفاسیر اما فضای دانشگاهی کشور شاهد فعل و انفعالات و اخباری است که مهمترین آن‌ها را که مربوط به هفته سوم اسفندماه است را در ادامه می‌بیند:

* نامه متفاوت بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران به آملی لاریجانی مطرح شد

امه ای سرگشاده از طرف بسیج دانشجویی دانشگاههای تهران به رییس دستگاه قضا منتشر و قرائت شد که در آن با نام بردن از دانه درشتهای مخرب باغات و تعیین مصادیق آن، از رییس قوه قضاییه خواسته شده است بنابر فرمایش رهبر انقلاب بشدت با عاملان تخریب برخورد کند. (جزئیات کامل خبر تجمع دانشجویان و نامه بسیج دانشجویی از اینجـــــــــــــا)

* همایش «درمسیر پیشرفت توقف ممنوع» در دانشگاه خواجه نصیر

همایش «درمسیر پیشرفت توقف ممنوع» با حضور رضا تقی پور، وزیر اسبق ارتباطات و فناوری اطلاعات و محمد سلیمانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در دانشکده هوافضا دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی برگزارشد. (جزئیات بیشتر از اینجــــــا)

* سرقت و انتشار اطلاعات محرمانه دانشجویان/ بیانیه تشکل‌های دانشجویی دانشگاه

در پی انتشار اطلاعات محرمانه ی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم ـ از جمله شماره ی تلفن همراه و ثابت ـ توسط هکرهای اینترنتی از سامانه ی الکترونیکی دانشگاه (ERP)، تشکل های دانشجویی این دانشگاه بیانیه ای صادر کردند. (متن کامل خبر از اینجـــــا)

* ادامه حاشیه سازی‌ها در دانشگاه شهید چمران؛ اکران فیلم «لکه» هم لغو شد

در حالی که دانشگاه شهید چمران اهواز طی هفته های اخیر و با حاشیه سازی های سرپرست این دانشگاه (اینجـــا) باعث اعتراض دانشجویان شده است، در آخرین اتفاقات این دانشگاه، اکران فیلم «لکه» که از پیش مجوز آن صادر شده بود در روز اکران توسط مسئولین دانشگاه متوقف شد.(جزئیات بیشتر و عکس از اینجــــــا)

* دعوت به مناظره استادی که به احترام سرود ملی برنمی‌خیزد

مجتبی زارعی عضو هیأت علمی گروه علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس ضمن دعوت از حاتم قادری باری مناظره پیرامون مباحث مطرح شده، گفت: این فرآیندِ خودآگاهانه مومنانه در انجمن‌های اسلامی نه با تفکر محلی و نه با تفکر قومی و قبیله‌ای و نه با روشنفکری سکولار که با قوای عقلی دین مدار که اکنون جهانشمول است و کماکان امام خمینی(ره) را بزرگترین پرچم دار و آموزگار خویش می‌شناسد به راه خود ادامه خواهد داد، در این باره البته می‌توان مناظره‌ای تولید کننده معرفت برای انجمن‌های اسلامی در دانشگاه‌ها در آغاز دهۀ چهارم انقلاب داشت که بنده هم به نوبۀ خود حاضر به مناظره دربارۀ مانیفست پیشنهادی حاتم قادری دربارۀ انجمن های اسلامی هستم. (جزئیات بیشتر از اینجـــــا)

* تبریک بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی به آیت الله یزدی

امیدواریم تمامی مسئولان همچنان‌که در ابتدای انقلاب در کنار ولایت فقیه بوده‌اند همواره در پاسداری از این ودیعه الهی و دفاع از حریم شرع مقدس و حقوق ملت و نعمت جمهوری اسلامی و ولایت فقیه، مشمول تفضلات الهی و لطف و عنایت بقیه الله الاعظم (عج) قرار گیرند. (متن کامل را از اینجــــــا ببینید)

* اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات آغاز شد

اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات با سه کاروان دانشجویی از روز گذشته آغاز شد. (جزئیات بیشر از اینجــــا)

* انتخاب بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) به عنوان موفق ترین رده سازمان بسیج

در اولین دوره جشنواره سراسری مالک اشتر بسیج، بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام به عنوان موفق ترین رده سازمان بسیج انتخاب شد. (متن کامل خبر از اینجـــــا)

* پذیرش دانشگاه قم در ۹۲ رشته بدون آزمون

 دانشگاه قم برای نیمسال اول سال تحصیلی ۹۵ – ۱۳۹۴ در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری (Ph.D) از میان داوطلبان استعداد درخشان، دانشجو می پذیرد. (اینجــــا)

* عدم افزایش شهریه علمی کاربردی در سال 94

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام کرد که دانشگاه علمی کاربردی در سال آینده افزایش شهریه نخواهد داشت. (اینجـــــا)

* آخرین مهلت ثبت نام ورود به دانشگاه آزاد

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: داوطلبان ورود به دانشگاه در رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی فقط تا ساعت٢٤ امشب مهلت ثبت نام دارند. (اینجــــا)

* اختصاص یک ترم اضافه سنوات به دانشجویان

 معاون دانشجویی دانشگاه تهران گفت: اختصاص اضافه سنوات به دانشجویانی که در رشته های خاص تحصیل می‌کنند از نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۳-۹۴ اجرایی می‌شود. (اینجــــا)

* تجمع دانشجویان مقابل دادستانی

 دادگاه مردمی- دانشجویی تخریب کنندگان محیط زیست مقابل دادستانی کشور برگزار می‌شود. (اینجـــــا)

* نامه تبریک یک تشکل دانشجویی به آیت الله‌یزدی

جامعه‌اسلامی دانشجویان طی نامه‌ای به آیت الله یزدی ریاست مجلس خبرگاه رهبری را تبریک گفتند. (اینجــــا)

* برخی دانشگاه‌های کرمان تعطیل شدند

 برخی دانشگاه‌های کرمان امروز(چهارشنبه 20 اسفندماه) به‌علت بارش شدید برف تعطیل شد. (اینجـــــا)

* دانشجویان از فردا به «عتبات» می‌روند

 رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: اعزام دانشجویان به عتبات از فردا ۲۱ اسفند آغاز می‌شود. (اینجـــــا)

* امروز؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در کنکور سراسری 94

 مهلت ثبت‌نام درمرحله دوم آزمون سراسری ۹۴ امروز به پایان می‌رسد. (اینجـــــا)

* احداث 10 خوابگاه دانشجویی در دانشگاه های علوم پزشکی

 معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از احداث 10 خوابگاه مطلوب دانشجویی سال آینده در دانشگاه‎های علوم پزشکی کشور خبر داد. (اینجـــــا)

*برتری دانشگاه فنی حرفه ای در جشنواره مد و لباس

دانشگاه های فنی و حرفه ای کشور، الزهرا و علم و فرهنگ به عنوان برترین های چهارمین جشنواره مد و لباس فجر انتخاب شدند. (اینجـــا)

*دفترچه سوالات کنکور دکتری 94 منتشر شد

دفترچه سئوالات آزمون ورودی دکتری (نیمه متمرکز) داخل سال ۹۴ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت. (اینجــــا)

*آخرین مهلت برای ثبت‌نام داوطلبان کنکور 94

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فردا آخرین مهلت مرحله دوم ثبت‌نام از داوطلبان آزمون سراسری 94 است. (اینجــــا)

*بازداشت یک رئیس دانشگاه به اتهام اختلاس

 دادستان عمومی و انقلاب استان کرمان از بازداشت یکی از روسای دانشگاه های استان کرمان به اتهام اختلاس خبر داد. (اینجــــا)

*فعالیت 4 دانشگاه در ساخت ماهواره دانشجویی

 معاون گروه فضایی شرکت صا ایران بر ضرورت همگرایی بر انجام پروژه‌های فضایی و استفاده منضبط از تمام بسترهای کشور در این حوزه تاکید کرد.(اینجــــا)

*شرایط پذیرش در دانشگاه فرهنگیان

سرپرست دانشگاه فرهنگیان از اخذ مجوز تاسیس پژوهشکده «مطالعات تربیت معلم» و «تعلیم و تربیت با رویکرد اسلامی» خبر داد. (اینجـــا)

*اعتراض جمعی از دانشجویان داروسازی

جمعی از دانشجویان رشته داروسازی کشور در بیانیه‌ای خطاب به مسئولین وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو، نگرانی خود را از بروز برخی تحولات در این رشته که به اعتقاد آنها «غیرکارشناسی و غیرعلمی» است ابراز کرده‌اند. (اینجــــا)

* دانشگاه امیرکبیر به فدراسیون رباتیک کره جنوبی پیوست

طی تفاهم‌نامه‌ای دانشگاه صنعتی امیرکبیر به فدراسیون رباتیک کره جنوبی (FIRA) پیوست. (اینجــــا)

*بازدید دانشجویان دانشگاه‌های تهران از مناطق عملیاتی جنوب کشور

دانشجویان دانشگاه‌های استان تهران از مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس بازدید کردند. (اینجــــا)

* انتصاب سرپرست یک دانشگاه با حکم وزیر علوم

با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، «امین رضا نقره‌آبادی» عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی دانشگاه شهید چمران اهواز به عنوان سرپرست دانشگاه صنعتی شهدای هویزه منصوب شد. (اینجـــا)

* آموزش روش‌های پیشگیری از ایدز به دانشجویان

 رئیس مرکز مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان وزارت علوم از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای بین سازمان امور دانشجویان و معاونت بهداشتی وزارت بهداشت با موضوع ارائه آموزش‌های پیشگیری از ایدز به دانشجویان خبر داد. (اینجــــا)

* ۱۰ دانشگاه برتر ایران در رتبه‌بندی جهانی

بر اساس رتبه‌بندی «وبومتریکس» دانشگاه‌های جهان که توسط مرکز تحقیقاتی سایبرمتریکس اسپانیا انجام می شود، برای نخستین بار دو دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران در جمع 200 تا 500 دانشگاه اول دنیا در این رتبه‌بندی قرار گرفتند. (اینجــــا)

خوابگاه‌های کوی از ۲۷ اسفند تعطیل می‌شود
رئیس کوی دانشگاه تهران گفت: ۲۷ اسفند سایر خوابگاه‌ها تعطیل می‌شود و باید تمام دانشجویان خوابگاه را تخلیه کنند چرا که در ایام نوروز سم پاشی خوابگاه‌ها را در دستور کار داریم و نباید هیچ کس در خوابگاه حضور داشته باشد. حمزه لو در گفتگویی، در خصوص تجمع دانشجویان خوابگاه غدیر گفت: دانشجویان ساکن این خوابگاه متاهل هستند و نسبت به جابه جایی به خوابگاه دیگر اعتراض دارند. (اینجا)

ادامه ثبت نام آزمون آیلتس
معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: ثبت نام آزمون آیلتس در دو ماژول آکادمیک و جنرال که از دیروز آغاز شده است ادامه دارد. متقاضیان برای ثبت نام خود می توانند بصورت آنلاین روی وب سایت ielts.iauset.com اقدام کنند، این آزمون روز شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه سال ۹۴ در تهران به آدرس: خیابان حافظ- انتهای پل دوم- روبروی تالار بورس- پلاک ۳۰۳، برگزار خواهد شد و نتایج این آزمون در روز شنبه ۲ خرداد ماه از طریق results.ielts.org اعلام می شود. (اینجــا)

دانشجوی قلابی، دزد از آب درآمد
رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق سابقه‌داری که با معرفی خود به عنوان دانشجوی دانشگاه‌های دولتی و سراسری اقدام به سرقت وسایل دانشجویان کرده بود، خبر داد. به گزارش ایسنا، در ساعت 21 روز هجدهم دی ماه، مأموران کلانتری 119 مهرآباد در حین گشت زنی در محدوده پارک هاشمی، به فردی که با مشاهده مأموران قصد ترک پارک را داشت مظنون و در بازرسی از وی چندین کارت دانشجویی متعلق به دانشگاه های تهران و شهید بهشتی، چند دستگاه گوشی تلفن همراه و یک دوربین عکاسی دیجیتال حرفه ای را کشف و ضبط کردند. (اینجـــا)

آغاز ثبت نام اعتکاف مسجد دانشگاه تهران

ثبت‌نام دانشگاهیان جهت شرکت در مراسم معنوی اعتکاف مسجد دانشگاه تهران آغاز شد.(اینجا)

تعلیق فعالیت های علمی و آموزشی ۱۳چهره ماندگار دانشگاه شیراز

همه فعالیت های آموزشی، علمی و پژوهشی دانشمندان برتر جهان اسلام ، چهره های ماندگار و اساتید نمونه کشوری دانشگاه شیرازمعلق شده و تعطیل شد.(اینجا)

نامه جنبش عدالتخواه به بهانه سخنرانی رهبرانقلاب در روز درختکاری

جنبش عدالتخواه دانشجویی در نامه ای خطاب به حجت الاسلام رئیسی دادستان کل کشور تاکید کرد: چرا با وجود این مواد، اصول صریح و اصرار مکرر رهبری  برای برخورد قاطع قانونی، اقدام مناسب از سوی دستگاه قضا صورت نمیگیرد؟(اینجا)

درختکاری دانشجویان دانشگاه افسری

همایش روز درختکاری در سپاه در حاشیه افتتاح بوستان سید جمال الدین اسدآبادی روز دوشنبه در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) برگزار شد. (اینجا)

رونمایی از مقبره شهدای گمنام فقط با حضور مسئولین

دانشجویان دانشگاه آزادقزوین از نحوه رونمایی مزار شهدای گمنان توسط مسئولین دانشگاه انتقاد کردند. (اینجا)

یک استاد علوم سیاسی در برنامه انجمن تهران: یادم نمی‌آید در زمان پخش هیچ سرودی بلند شده باشم

حاتم قادری استاد علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس دربرنامه انجمن تهران در واکنش به پخش سرود ملی جمهوری اسلامی و ایستادن دانشجویان حاضر در این مراسم به نشانه احترام گفت: بنده یادم نمی‌آید در زمان پخش هیچ سرودی بلند شده باشم اما در این سرود (سرود ملی جمهوری اسلامی) بلند شدم تا دوستان انجمن اسلامی دچار مشکل نشوند.(اینجا)

بیرون کردن زودتر از موعد دانشجویان از خوابگاه

دانشجویان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار در گفتگویی با خبرنگار صنفی - آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»، نسبت به تعطیلی  زودتر از موعد این دانشگاه اعتراض کردند.(اینجا)

* راهنمای ثبت‌نام و خرید بن‌کارت دانشجویی نمایشگاه کتاب

سایت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران دانشجویان متقاضی بن کارت‌های دانشجویی نمایشگاه کتاب را راهنمایی کرد. (جزئیات بیشتر و نحوه دریافت بن از اینجـــا)

* تمدید مهلت ثبت نام برای انتخاب دانشجوی نمونه پیام نور

مهلت ثبت نام برای انتخاب و معرفی دانشجوی نمونه سال ۱۳۹۳ دانشگاه پیام نور تا ۲۶ اسفند تمدید شد . (متن کامل خبر از اینجـــــــــا)

* اعتراض دانشجویان متاهل خوابگاه غدیر کوی دانشگاه

دانشجویان متاهل خوابگاه غدیر کوی دانشگاه نسبت به واگذاری بخشی از این خوابگاه به دانشجویان مجرد اعتراض کردند. (جزئیات بیشتر از اینجـــــا)

* آغاز مهلت مجدد ثبت نام کنکور ۹۴

مهلت مجدد برای ثبت نام در کنکور سراسری سال ۹۴ از امروز یکشنبه ۱۷ اسفندماه آغاز می‌شود.(متن کامل خبر از اینجــــا)

* ایجاد مقطع دکتری معارف نهج البلاغه در دانشگاه آیت الله حائری میبد

شورای گسترش با ایجاد رشته دکتری معارف نهج‏‏ البلاغه در دانشگاه آیت الله حائری میبد موافقت قطعی کرد. (جزئیات بیشتر از اینجــــا)

* استعفای دسته جمعی اعضای شورای صنفی دانشگاه ارومیه

اعضای شورای صنفی دانشجویان دانشگاه ارومیه با انتشار بیانیه ای ضمن اعتراض نسبت به آنچه سیاسی کاری مسئولان دانشگاه می دانستند استعفا دادند.(جزئیات بیشتر از اینجـــــــا)

* حذف نمره مردودی از معدل دانشجویان

 مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تحصیلات تکمیلی وزارت علوم از تصویب آیین نامه‌های مقاطع کاردانی و کارشناسی در دومین جلسه شورای برنامه ریزی خبر داد. (جزئیات بیشتر از اینجـــــا)

* اختراع روش علمی جدید توسط پژوهشگران دانشگاه صنعتی امیرکبیر

پژوهشگران دانشگاه صنعتی امیرکبیر با همکاری پژوهشگران دانشگاههای صنعتی اصفهان و لیدز انگلستان با ترکیب روش نوین تصویربرداری سه بعدی و دینامیک سیالات محاسباتی (CFD) برای اولین بار یک مدل ترکیبی مبتنی بر شبیه سازی جریان سیال در تصاویر حقیقی به‌ دست‌آمده را ارائه کردند. (جزئیات بیشتر از اینجـــــا)

*انتصاب 8 رئیس دانشگاه توسط روحانی +اسامی

۸ تن از رؤسای دانشگاه‌های کشور با ابلاغ مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی از سوی رئیس‌جمهور منصوب شدند. (اینجـــا)

*رشد20 درصدی اعتبارات دانشگاه‌ها در بودجه 94

معاون دفتر آموزش عالی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور از رشد 20 درصدی اعتبارات دانشگاه‌ها در بودجه سال آینده خبر داد و گفت: 9 هزار میلیارد تومان به بخش پژوهش و تحقیقات در حوزه آموزش عالی اختصاص می‌یابد. (اینجـــا)

*بررسی مشکلات دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی

گردهمایی معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌‌های علوم پزشکی کشور با هدف تبیین سیاست‌ها، برنامه‌ها و اقدامات پیش‌رو، برگزار می شود. (اینجــــا)

*ایجاد هفت پژوهشکده جدید در دانشگاه پیام نور

 معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور گفت: درخواست ایجاد دو «پژوهشکده علوم و فناوری نوین» و «پژوهشکده فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی و گردشگری» جهت کسب مجوز به وزارت علوم ارائه شده است. (اینجــــا)

*زمان بررسی ریاست دانشگاه تهران و فرهنگیان

 عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه بررسی وضعیت ریاست دانشگاه‌های تهران و فرهنگیان در این شورا مطرح نشده است، گفت: رئیس جلسه باید این موضوع را مطرح کند تا در این خصوص اعضا رای دهند اما فعلا این موضوع مطرح نشده است. (اینجـــا)

*عدم پاسخ وزیر علوم درباره «نیلی احمد آبادی»

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از برگزاری جلسه شورای برنامه ریزی آموزش عالی در وزارت علوم و بررسی موضوعات مهم آموزشی در این جلسه خبر داد. (اینجـــا)

*برگزاری کنفرانس ملی مهندسی و فیزیک پلاسما در دانشگاه تبریز

سومین کنفرانس ملی مهندسی و فیزیک پلاسما از 31 اردیبهشت تا 1 خرداد ماه سال 94 در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود. (اینجـــا)

* فردا آغاز مهلت مجدد ثبت‌نام آزمون سراسری

مهلت مجدد برای ثبت‌نام در آزمون سراسری سال ۹۴ از روز یکشنبه ۱۷ اسفند ۹۳ از طریق سایت سازمان سنجش آغاز و در روز چهارشنبه ۲۰ اسفند ۹۳ پایان می‌پذیرد.(جزئیات بیشتر از اینجـــــا)

*اقدام دانشگاه تهران برای ایجاد سامانه جذب هیئت علمی غیرقانونی است

رئیس مرکز جذب اعضای هیئت‌علمی وزارت علوم گفت: ایجاد سامانه جذب اعضای هیئت علمی بصورت جداگانه از سوی دانشگاه تهران غیر قانونی است. (اینجــــا)

*اعلام جنگ دانشگاه الازهر علیه داعش

دانشگاه الازهر مصر با صدور بیانیه ای علیه گروهک تروریستی داعش اعلام جنگ الکترونیکی کرد. (اینجــــا)

*30درصد پذیرفته شدگان ارشد، فارغ التحصیلان موسسات غیرانتفاعی هستند

 رییس اتحادیه موسسات آموزش عالی منطقه 7 کشور تاکید کرد: از بین قبول مقطع کارشناسی ارشد، بیش از 30 درصد از بین دانشجویان موسسات غیرانتفاعی هستند که این آمار گویای این تعالی و کیفیت کاری این موسسات می باشد. (اینجــــا)

*جزئیات سطح بندی دانشگاه‌های غیرانتفاعی

چندی پیش از سوی معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اعلام شد که موسسات غیردولتی تا پایان اسفند به پنج سطح تقسیم‌بندی می‌شوند که سطح اول مربوط به موسسات غیردولتی است که به دانشگاه تبدیل شده‌اند. (اینجــــا)

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
باقری: طوفان الاقصی طرح راهبردی آمریکا را ناکام گذاشت
انصارالله: شهید نصرالله صدای رسای مظلومان در جهان بود
دامنه نوسان بورس همچنان بر مدار یک درصد
افزایش ۲.۵ برابری تجارت ایران با اتحادیه اقتصادی اوراسیا
رشد قیمت‌ها در بازار سکه با افزایش حباب‌ها
ادعای خالی‌بودن اسکله‌های بنادر هرمزگان از کشتی تکذیب شد
انواع پاکت برای ارسال مواد غذایی
۷ بازیکن برتر فوتبال که هرگز برنده جایزه توپ طلا نشده اند
عکس خاصی که از سردار حاجی زاده منتشر شد
فرمانده کل قوا «نشان فتح» را به سردار حاجی زاده اعطا کردند +عکس
ماجرای شناسایی و رهگیری وزیر اسبق ارتباطات از طریق واکسن کرونا چیست؟ +فیلم
۷۵ درصد رشد سه سال اخیر از بهره‌وری محقق شد
شاخص کل بورس تهران با کاهش ۵۰۵۴ واحد همراه شد
خسارت ۶۷ میلیارد دلاری جنگ غزه به اقتصاد رژیم صهیونیستی
رئیس سابق سیا: ایران پاسخ هرگونه حمله اسرائیل را خواهد داد
رسانه‌های اسرائیلی: حزب‌الله حیفا را با موشک زمین به زمین هدف قرار داد
همکاری نظامی باکو-تل‌آویو روی دور تند
اعلام شرایط گذراندن تعهدات رتبه‌های برتر آزمون دانشنامه پزشکی
«مطهره گونه‌ای» دوباره انضباطی شد
جزئیات سن بازنشستگی اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها اعلام شد
شلیک ۲ موشک بالستیک از لبنان به فلسطین اشغالی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top