تاریخ انتشار: شنبه 1396/04/17 - 11:02
کد خبر: 240236

جزئیات برگزاری ترم تابستان 96 دانشگاه آزاد مشهد

برخی از دانشگاه‌های سراسر کشور مانند هر سال اقدام به برگزاری ترم تابستانی می‌کنند و اطلاعیه‌های مربوط به آن را در پایگاه‌های اطلاع‌رسانی خود منتشر می‌کنند.

خبرنامه دانشجویان ایران: در تابستان 96 برخی از دانشگاه‌ها اقدام به برگزاری ترم تابستانی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار صنفی - آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ برخی از دانشگاه‌های سراسر کشور مانند هر سال اقدام به برگزاری ترم تابستانی می‌کنند و اطلاعیه‌های مربوط به آن را در پایگاه‌های اطلاع‌رسانی خود منتشر می‌کنند.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد اخیرا در اطلاعیه‌ای جزئیات برگزاری ترم تابستان 96 را تشریح کرده است که در ادامه متن این اطلاعیه آمده است:

پیرو اطلاعیه معاونت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در خصوص نحوه ارائه ترم تابستان سال تحصیلی 1396- 1395 به اطلاع کلیه اساتید ، کارکنان و دانشجویان محترم می رساند:

1- کلیه دروس عمومی ارائه شده توسط دانشکده ها برای تمام دانشجویان قابل مشاهده و انتخاب می باشد و محل تشکیل این دروس در دانشکده حقوق، علوم سیاسی و زبان های خارجی(در پردیس قاسم آباد) - دانشکده علوم(راهنمایی) و دانشکده پزشکی می باشد.

تبصره 1: دروس عمومی ارائه شده توسط دانشکده علوم پایه و دانشکده پزشکی در دانشکده های مذکور تشکیل خواهد شد لیکن امکان مشاهده و انتخاب این دروس نیز از تاریخ 21/04/1396 برای کلیه دانشجویان میسور خواهد بود.

2- کلیه کلاس های دانشجویان دانشکده های فنی و مهندسی- حقوق، علوم سیاسی و زبان های خارجی- هنر و معماری - مجتمع بین المللی گلبهار و تربیت بدنی در دانشکده حقوق، علوم سیاسی و زبان های خارجی تشکیل خواهد شد.

3- کلیه کلاس های دانشجویان دانشکده الهیات و دانشکده مدیریت و حسابداری در دانشکده پیراپزشکی تشکیل خواهد شد.

4- کلیه جلسات دفاعیه پایان نامه / رساله دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی در بازه زمانی 17/04/1396 لغایت 01/06/1396 در اتاق شورا و سالن آمفی تئاتر دانشکده حقوق، علوم سیاسی و زبان های خارجی برگزار خواهد شد.
تبصره 1: دانشجویان باید پس از اخذ مجوزهای لازم برای برگزاری جلسه دفاعیه و مشخص شدن تاریخ و ساعت دفاع برای هماهنگی های برگزاری جلسه به خانم نقوی(مسئول دفتر ریاست محترم دانشکده حقوق، علوم سیاسی و زبان های خارجی) مراجعه نمایند.

5- اساتیدی که دانشجوی تحصیلات تکمیلی دارند و نیاز به برگزاری جلسات مشاوره دارند و یا سایر اساتید محترم(در صورت تمایل) با هماهنگی دانشجویان در روزهای پنجشنبه از ساعت 18- 10 در دانشکده حقوق، علوم سیاسی و زبان های خارجی حضور بهم رسانند.

6- با عنایت به برگزاری مصاحبه داوطلبان آزمون دکتری تخصصی سال 1396 استان خراسان رضوی در دانشکده های فنی و مهندسی و علوم انسانی حضور کارکنان تعیین شده از طرف روسای محترم دانشکده های مذکور و در صورت ضرورت سایر کارکنان دانشکده ها در بازه زمانی 17/04/1396 لغایت 26/04/1396 جهت انجام وظایف محوله در دانشکده های فنی و مهندسی - علوم انسانی الزامی است

تبصره 1: کارکنان دانشکده ها در بازه زمانی 26/04/1396 لغایت 31/04/1396 کماکان در محل دانشکده به انجام وظایف محوله خواهند پرداخت . بدیهی است در مورد مردادماه در آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

تبصره 2: در بازه زمانی 22/04/1396 لغایت 27/04/1396 کلیه امور آموزشی دانشجویان دانشکده های فنی و مهندسی- هنر و معماری و علوم انسانی با حضور کارکنان آموزش دانشکده های فوق در ساعات تعیین شده در مکان آموزش دانشکده پیراپزشکی انجام خواهد گرفت.

تبصره 3: تعیین کارکنان و ساعات پاسخگویی آنان جهت انجام امور آموزشی دانشجویان در بازه زمانی یاد شده به عهده روسای محترم دانشکده ها می باشد.

تبصره 4: همکاران آموزش مجتمع بین المللی گلبهار در طول ترم تابستان سال 1396 جهت پاسخگویی به دانشجویان در مجموعه تربیت بدنی دانشگاه حضور خواهند داشت.

دروس ارائه‌شده ترم تابستان 96 دانشگاه آزاد مشهد را از ایــــــــــــــنجا دانلود کنید

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فردا؛ آخرین زمان ثبت‌نام نمایندگان نامزدها در سامانه داوطلب
حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال
شهادت یک مامور پلیس در هرمزگان +عکس
انتقاد شدید اتحادیه اروپا از تهاجم اسرائیل به رفح
این اقدام حماس، نتانیاهو را در مخمصه قرار داد
تأثیر قوانین جدید بر صرافی ‌های ارز دیجیتال
مه بافت بهترین تولید کننده کش و نوار
محبوب ترین بازی‌های Esports در سال ۲۰۲۴
نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ / راهنمای خرید آنلاین کتاب
بهترین سایت تبلیغات کسب و کار (برنامه‌های رایگان را بشناسید)
دانشجویان آزادی‌خواه حامی غزه را با شرایط ویژه پذیرش می‌کنیم
گشت مرزی آمریکا هم وارد دانشگاه‌ها شد +فیلم
جزئیات توافق مهم ایران و آژانس
ابلاغ مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
ژست های تتلو در آخرین جلسه دادگاه +عکس
تتلو: اشتباه کردم و هیچ دفاعی ندارم
اسیدپاشی به بازیکن ملی پوش +عکس
سازمان مالیاتی به ابهامات طلا فروشان پاسخ داد
دو نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شدند
ضربه ناک‌اوت نوشاد عالمیان در جده
افتتاح کتابخانه مرکزی دانشگاه جهرم با حضور معاون توسعه منابع وزیر علوم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top