تاریخ انتشار: چهارشنبه 1399/02/31 - 17:54
کد خبر: 356758

نمایشگاه IFA ۲۰۲۰ با خبرنگاران

مسئولان برگزاری نمایشگاه IFA 2020 اعلام کردند که رویداد امسال با محدودیت‌های مختلفی ازجمله تعداد بازدیدکنندگان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ برای مدتی است که اخبار مختلفی از لغو شدن رویدادهای بزرگ حوزه فناوری می‌شنویم. نمایشگاه‌های بزرگی ازجمله MWC 2020 نه‌تنها لغو شدند؛ بلکه برخی از آن‌ها حالت استریم آنلاین نیز نداشتند و شاهد بودیم که شرکت‌های مختلف سازنده گجت‌های قابل حمل از محصولاتشان در رویدادهای ویدیویی آنلاین و بدون حضور تماشاگران یا خبرنگاران رونمایی کردند.
یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای سال که پیش‌روی ما است نمایشگاه IFA 2020 خواهد بود که از ۳ الی ۵ سپتامبر (۱۳ الی ۱۵ شهریور ۹۹) برگزار می‌شود. حال، اخباری منتشرشده که گویا سران برگزارکننده‌ی نمایشگاه IFA 2020 در نظر دارند رویدادی متفاوت و البته با محدودیت‌های مختلف برگزار شود و تنها تعداد محدودی حق ورود به نمایشگاه و بازدید از غرفه‌ها یا شرکت در کنفرانس‌های خبری را داشته باشند.

گویا ترس از ابتلای شرکت‌کنندگان در رویداد بزرگ برلین به بیماری کرونا باعث شده است که برگزارکنندگان نمایشگاه IFA 2020 تمامی جوانب را در نظر گرفته و تصمیم به اعمال محدودیت در نوع برگزاری رویداد امسال کنند. یکی از سران برگزاری رویداد IFA در مصاحبه‌ای گفت:

پس از لغو شدن نمایشگاه‌های مختلف، صنعت ما نیازی ضروری به پلتفرمی دارد که در آنجا شرکت‌ها بتوانند نوآوری و خلاقیت در محصولات جدیدشان را نشان دهند.

در آوریل، برگزارکنندگان نمایشگاه IFA اعلام کردند که روشی خلاقانه برای برگزاری رویداد در نظر گرفته‌اند که با وجود چالش‌های بیماری همه‌گیر کرونا، شرکت‌ها و سازندگان محصولات مختلف حوزه فناوری امکان معرفی محصولاتشان به علاقه‌مندان را داشته باشند.

چنین اتفاقی در حالی رخ می‌دهد که شهردار شهر برلین محدودیت‌های گسترده‌ای در برگزاری نمایشگاه و رویدادهای مختلف اعمال کرده است؛ به‌نحوی‌که رویدادها تنها اجازه‌ی میزبانی کمتر از ۵،۰۰۰ نفر شرکت‌کننده را دارند. مقامات برگزارکننده نمایشگاه IFA نیز با درنظرگرفتن قوانین جاری شهر برلین در نظر گرفته‌اند که رویداد امسال کمی متفاوت نسبت به سال‌های گذشته برگزار شود.
اولین محدودیت در نوع پذیرش شرکت‌کنندگان خواهد بود که گویا تنها افرادی که به نمایشگاه دعوت شده باشند، امکان حضور در نمایشگاه IFA 2020 و بازدید از غرفه‌ها یا شرکت در کنفرانس‌ها را خواهند داشت. همچنین گفته شده است که هر روز تنها ۱،۰۰۰ نفر امکان حضور در نمایشگاه را خواهند داشت.
درکنار آن، هرساله نمایشگاه IFA در یکی از بزرگ‌ترین مراکز کنفرانس شهر برلین برگزار می‌شد؛ اما امسال نمایشگاه به ۴ قسمت تقسیم شده است که بخش اصلی نمایشگاه IFA همراه‌با دو یا سه کنفرانس خبری با حضور بیش از ۸۰۰ خبرنگار برگزار می‌شود. گویا یکی از کنفرانس‌ها نیز متعلق به شرکت کوالکام خواهد بود و احتمالا از محصولات جدید این شرکت رونمایی خواهد شد.تنها افرادی در نمایشگاه IFA 2020 حضور خواهند یافت که دعوت‌نامه دریافت کنند.
بخش دوم شامل IFA SHIFT و IFA NEXT می‌شود که به‌صورت لایو استریم منتشر خواهند شد و شاهد معرفی خدمات یا محصولات شرکت‌های مطرح حوزه فناوری خواهیم بود. بخش سوم IFA Global Markets نام دارد که مختص شرکت‌ها و کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک است تا فرصتی برای عقد قراردادهای تجاری با یکدیگر داشته باشند.
بخش آخر نیز Virtual IFA Experience نام دارد که درواقع برای علاقه‌مندان به حوزه فناوری طراحی شده است. چنین بخشی به علاقه‌مندان اجازه می‌دهد که به‌صورت واقعیت مجازی از غرفه‌های نمایشگاه دیدن کنند.

منبع: gsmarena ,theverge

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سفارش امام رضا(ع) به شیعیان از زبان حضرت عبدالعظیم
تبلیغ نافرمانی مدنی توسط رئیس جبهه اصلاحات
رهبر انقلاب: حال کارگر خوب شود حال کشور خوب می‌شود
استقلال چهارمین تیم پُرافتخار فوتبال آسیا
چند فرمانده ارشد ارتش اسراییل طی روزهای آتی استعفا می‌دهند
برنامه دولت برای ارتقای هوش مصنوعی
گل محمدی به زودی سرمربی تراکتور خواهد شد +جزئیات
حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد
تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد
توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد +عکس
ابتکار یک کارگر برای دریافت انگشتر از رهبر انقلاب +فیلم
پخت نان کامل باید مجدداً در روستاهای کشور احیا شود/ اقدامات شورای عالی سلامت و امنیت غذایی با وضعیت مطلوب فاصله زیادی دارد
رهبرانقلاب: امنیت شغلی کارگر از وظایف مسئولین است +فیلم
استعفای بالاترین مقام نظامی صهیونیست‌ها +فیلم
آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
مثال جالب رهبرانقلاب درمورد پیشرفت +فیلم
دستگیری ۱۸ شیاد کنکوری
AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
تحلیل رهبرانقلاب درباره تحریم‌های علیه ایران +فیلم
وظایف مهم مسئولین در قبال جهش تولید از نگاه رهبر انقلاب +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top