تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/04/01 - 01:13
کد خبر: 360345

آغاز احداث سرای دانشجویی در دانشگاه خاتم‌الانبیا بهبهان

آیین عملیات عمرانی پروژه ساخت سرای دانشجویی دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیای بهبهان با ظرفیت ۱۵۰ نفر، با حضور محمد طلا مظلومی، نماینده مردم بهبهان در مجلس در محل احداث این سرای دانشجویی برگزار شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در بازدید محمد طلا مظلومی، نماینده مردم شهرستان بهبهان از دانشگاه صنعتی خاتم الانبیای بهبهان پس از ادای احترام به شهید گمنام دانشگاه، کلنگ احداث سرای دانشجویی پسران را بر زمین زده شد.

محمد طلا مظلومی در ادامه، از اقدامات و دستاورد‌های این دانشگاه در حوزه کارآفرینی در مرکز جوار دانشگاهی بازدید و سپس در جلسه هم اندیشی با هیئت رئیسه دانشگاه شرکت کرد.

در ابتدای این نشست که در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه صنعتی خاتم الانبیای بهبهان و با حضور نماینده مردم شهرستان و مهندس زمانی اصل فرماندار بهبهان و اعضای هیئت رئیسه و جمعی از مدیران دانشگاه برگزار شد، سید نژاد رئیس دانشگاه صنعتی خاتم الانبیای بهبهان گزارشی کوتاه از وضعیت فعلی دانشگاه ارائه کرد.

رئیس دانشگاه صنعتی خاتم الانبیای بهبهان افزود: این دانشگاه ازجمله دانشگاه‌هایی بوده که با کمبود خوابگاه مواجه است و خوشحالیم که امروز با عنایت وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به توسعه کیفی دانشگاه، کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی ساخت خوابگاه سوم پسران آغاز شده است.

در ادامه، حجت الاسلام طواف مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیای بهبهان با تشکر از زحمات و تلاش‌های صورت گرفته به فعالیت‌های ثمر بخش دانشگاه در بخش‌های اشتغال و کارآفرینی در سال‌های اخیر اشاره کرده و خواستار توجه بیشتر برای حل مشکلات و کمبود‌های دانشگاه شد.

سپس اصغری پری، معاون اداری مالی و مدیریت منابع دانشگاه صنعتی خاتم الانبیای بهبهان، وضعیت شهرستان و دانشگاه و مسیر عبور از بحران‌ها و مشکلات چهار ساله گذشته و برنامه ریزی و نظام سازی فعالیت‌های صورت گرفته خصوصاً در بحث ساماندهی نیرو‌ها و اساتید را تشریح کرد.

معاون اداری مالی و مدیریت منابع دانشگاه صنعتی خاتم الانبیای بهبهان با اعلام اینکه توسعه امکانات رفاهی دانشجویان از جمله صنعتی شدن سلف سرویس، ایجاد فضا‌های ورزشی بمنظور پر کردن اوقات فراغت دانشجویان و تجهیز و ساخت سرا‌های دانشجویی را مدیون توجه وزیر علوم و مدیران ارشد این وزارت هستیم، افزود: هم اکنون تعداد ۵۲۶ نفر دختر در سه بلوک و ۴۷۷ نفر پسر نیز در دو بلوک خوابگاهی سکونت دارند و سرای دانشجویی جدید نیز در زمینی با مساحت ۷۱۶ متر مربع در ۲ طبقه با زیربنای ۱۴۳۲ متر مربع شامل ۱۸ اتاق و با ظرفیت ۱۵۰ نفر در طی مدت ۱۲ ماه در قالب تسهیلات و مشارکت صندوق رفاه دانشجویان و دانشگاه ساخته و به بهره برداری خواهد رسید که با تکمیل آن بخش عمده‌ای از نیاز دانشگاه جهت اسکان دانشجویان مرتفع خواهد شد.

اصغری پری همچنین ساخت سوله ورزشی چند منظوره، تکمیل پروژه‌های محوطه سازی، پیگیری ساخت استخر ورزشی و بازسازی خوابگاه‌های موجود را از پروژه‌های در دست اقدام این معاونت دانست.

محمد طلا مظلومی، نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی نیز پس از استماع سخنان اعضای هیات رئیسه دانشگاه با اعلام رضایت مندی و تشکر از اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته، اقدامات انجام شده را قابل تحسین و غیر قابل انکار دانسته و عنوان نمود که طی بازدید انجام شده و با دیدن و شنیدن گزارش فعالیت ها، نگرش وی به دانشگاه تغییر کرد.

نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی در ادامه به نقش دانشگاه‌ها در پیروزی انقلاب اسلامی و سپس جنگ تحمیلی اشاره کرده و با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خواستار ورود دانشگاه صنعتی خاتم الانبیای بهبهان به عرصه تولید علم و نقش آفرینی در رفع نیاز‌های صنایع شد.

مظلومی با اعلام اینکه این دانشگاه سرمایه و نماد شهرستان است از آمادگی خود برای کمک به دانشگاه خبر داده و افزود: در وزارتخانه، دستگاه‌های متولی کشوری و استانی تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات و تنگنا‌های موجود بکار خواهد گرفت.

وی با اعلام اینکه در حد توان خود سعی در رفع مشکلات کارمندان این دانشگاه خواهم داشت، گفت: من با هیچکس عقد اخوت نداشته و به هیچ عنوان حامی افراد بی نظم، تنبل و مخل نظم و آرامش این مجموعه نخواهم بود و در صورت مشاهده هر گونه اخلال در نظم، شخصاً نیز با وی برخورد خواهم نمود.

زمانی اصل، فرماندار شهرستان نیز در سخنانی کوتاه، با اشاره به اینکه دانشگاه محور توسعه شهرستان و شاخص نگاه توسعه‌ای به منطقه می‌باشد، از فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در مسیر صرفه جویی در هزینه‌ها خصوصاً در این دوران تحریم تقدیر و عنوان نمود که مثل گذشته با تمام وجود در کنار دانشگاه و برای رفع موانع توسعه دانشگاه تلاش خواهد کرد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top