تاریخ انتشار: چهارشنبه 1399/10/10 - 17:58
کد خبر: 381056

۷ گوشی هوشمند عجیب و غریب در سال ۲۰۲۰

۷ گوشی هوشمند عجیب و غریب در سال ۲۰۲۰

سال 2020 میلادی نیز مانند سال‌های قبل از خود شاهد رونمایی از همراه‌های هوشمند عجیب و جالی از کمپانی‌های سرشناس بود. با این حال خبر رونمایی و عرضه برخی از این همراه‌های هوشمند در طوفان اخبار متفاوت گم ماند و شاید کم تر کسی آنها را شناخت. به همین خاطر تصمیم گرفتیم که در این مقاله به صورت جداگانه این همراه‌های هوشمند کمتر شناخته شده را بار دیگر معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در این بخش به معرفی همراه‌های هوشمند عجیب و غریب سال 2020 پرداخته شده است که ممکن است از دید مخاطبان مخفی مانده باشند.

1) OnePlus Concept One

این همراه هوشمند در زمان عرضه اش در CES 2020 توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرد و به نظر می‌رسید که مشکل پنهان کردن دوربین‌های پشتی در طراحی زیبای این دستگاه حل شده است. وان پلاس از پنجره‌های خودروهای اسپرت در طراحی شیشه به کار رفته در قسمت لنز‌های پشتی این همراه هوشمند بهره جسته است. به این ترتیب زمانی که دوربین دستگاه باز می‌شود، شیشه ماتی که لنز را پوشانده خود به خود به حالت شفاف در می‌آید. با این حال از آنجایی که این همراه هوشمند وارد بازار نشد، فرصتی برای تست کارایی این قابلیت نیز نبود.

2) Motorola Razr

طراحی این همراه هوشمند تاشو نسبت به سایر رقبای خود در آن زمان بسیار جلوتر بود. لولای به کار رفته در میانه این دستگاه صفحه نمایش را بدون مشکل چین خوردگی به راحتی تا می‌کند و برس‌های ریز به کار رفته در آن به صورت خودکار گرد و خاک‌ها را کنار می‌زنند تا مانعی برای انجام فرایند تا شدن در کار نباشد. با این که موتورولا ریزر در نوع خود یک همراه هوشمند تاشوی تمام عیار است اما متاسفانه نتوانست آنطور که باید و شاید فروش داشته باشد.

3) Moto G Stylus

همراه‌های هوشمند سری G کمپانی موتورولا معمولا دستگاه‌های میان رده و مقرون به صرفه این کمپانی را شامل می‌شوند. با این حال موتورولا این بار تصمیم گرفت که انحصار استفاده از قلم برای همراه‌های هوشمند را از سری گلکسی نوت بگیرد و همراه هوشمندی را با قلمی مشابه قلم اس سری گلکسی نوت اما با قیمتی بسیار مقرون به صرفه تر به بازار عرضه کند.

4) LG Wing 5G

این همراه هوشمند طراحی فوق العاده جالبی داشت. در روزهایی که بسیاری از کمپانی‌ها به سمت عرضه همراه‌های هوشمند تاشو رفته اند الجی پا در مسیری متفاوت گذاشت و همراه هوشمندی را عرضه کرد که دارای دو صفحه نمایش است و صفحه نمایش رویی آن به صورت افقی و به سمت بالا روی دستگاه می‌چرخد. به این صورت کاربر می‌تواند برای مثال هنگام مشاهده فیلم روی صفحه نمایش افقی در صفحه نمایش زیرین به انجام کارهای ثانویه نظیر جستجو در نرم افزارها بپردازد. جالب اینجاست که قیمت در نظر گرفته شده برای LG Wing 5G بسیار کمتر از همراه‌های هوشمند تاشوی بازار است.

5) Samsung Galaxy Z Fold 2

تفاوت این همراه هوشمند با نسخه قبلی اش یعنی گلکسی زد فولد استفاده از صفحه نمایش edge to edge است. به طور کلی این دستگاه در حالت تا شده مانند یک همراه هوشمند و در حالت کاملا باز مانند یک تبلت کوچک کار می‌کند. به راحتی می‌توان گفت که سه چهارم فضای کلی این پرچم دار تاشو از صفحه نمایش تشکیل شده است که همین قابلیت‌های این دستگاه را از حد یک تلفن همراه بسیار فراتر می‌برد.

 

ZTE Axon 20 5G

این همراه هوشمند اولین دستگاهی است که با فناوری خاصی دوربین جلویی را در زیر صفحه نمایش قرار داده و به این ترتیب مشکل حفره یا اشغال فضای صفحه را حل کرده است. جالب اینجاست که زد تی ای تصمیم گرفته است تا مشخصات داخلی این دستگاه را در حد یک میان رده قدرتمند نگه دارد.

 

تلفن‌های همراه تاشوی عجیب اوپو

اوپو به تازگی از یک سری همراه هوشمند عجیب رونمایی کرده است که فعلا در حد طرح ابتدایی هستند و ممکن است برای سالها به بازار عرضه نشوند. از جذاب ترین همراه‌های هوشمند این سری می‌توان به دستگاهی اشاره کرد که در چند مرحله تا می‌شود و به اندازه این تقریبا برابر یک کارت ویزیت در می‌آید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top