تاریخ انتشار: پنجشنبه 1399/11/16 - 03:45
کد خبر: 384830

پاسخ رئیس مرکز امور ایثارگران ناجا به ماجرای جانباز منتسب به نیروی انتظامی

در پی انتشار خبر مشکلات یک جانباز منتسب به نیروی انتظامی، رئیس مرکز امور ایثارگران ناجا به تشریح جزئیات این موضوع پرداخت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سردار "یونس عبدی" رئیس مرکز امور ایثارگران ناجا گفت: امروز خبری در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شد مبنی بر این که یک جانباز 35 درصد نیروی انتظامی به دست فراموشی سپرده شده و مسئولان ناجا نسبت به حال وی بی تفاوت هستند. هرچند این موضوع به لحاظ عاطفی و انسانی باعث تألم و ناراحتی مردم و مجموعه ناجا شده اما در عین حال لازم و ضروری است در این خصوص شفاف سازی صورت گرفته و حقیقت ماجرا  عیان شود.

وی در ادامه افزود: فرد مورد نظر به هیچ عنوان‌ از جانبازان ناجا نمی باشد و در نتیجه مشکلات جسمی وی نیز به دلیل حضور در ماموریت رخ نداده و دچار بیماری شده که ممکن است برای هر فردی اتفاق بیفتد.

به گزارش خبرگزاری پلیس، سردار عبدی تصریح کرد: رسیدگی به امور شهدا، جانبازان و آزادگان همواره مورد تاکید فرمانده محترم ناجا بوده و مرکز امور ایثارگران نیروی انتظامی و رده های تابعه در فرماندهی انتظامی استان ها نیز با همین هدف به طور مستمر نسبت به سرکشی و اطلاع از آخرین وضعیت جامعه هدف، اهتمام دارند تا احیانا اگر مشکلات و نیازمندی هایی داشته‌ باشند اعم از مادی، درمانی و... با استفاده از ظرفیت های درون سازمانی و غیره نسبت به رفع آنها اقدام نمایند و تاکنون همکاران ما نیز با اخلاص و جهادگونه به وظایف و ماموریت های خود در این حوزه پرداخته اند.

فیلمی از علی بور هنرمند، یک جانباز ۳۵ درصد که با سرطان حنجره دست و پنجه نرم می کند در فضای مجازی منتشر شده که در این فیلم زینب هنرمند، دختر ۳۰ساله این جانباز می گوید: پدرم قبلا کادر نیروی انتظامی بوده برای هزینه دارو و درمانش ۳۰ میلیون تومان وام از بانک کشاورزی گرفتیم اما بعلت نداشتن بضاعت مالی و توان پرداخت هم اکنون بانک کشاورزی در حال مصادره و تخلیه خانه‌مان هستند و برای تخلیه خانه هفت روز به ما مهلت دادند.

وی  ادامه می دهد: ۷ خواهر هستیم ( ۵ نفر مجرد) و پدرم از سال ۹۵ تاکنون به سرطان حنجره مبتلا شده است.

خانم هنرمند تصریح می کند: ۲۲۰ میلیون بانک کشاورزی حکم داده و ما هم توان پرداخت این میزان بدهی را نداریم، پدرم کادر نیروی انتظامی است؛ کسی را نداریم؛ به نان شب خود محتاجیم و دفترچه بیمه هم نداریم.

به گفته وی، هر جلسه شیمی درمانی پدرش بیش از یک میلیون تومان هزینه دارد. در این مدتی که پدر با بیماری دست و پنجه نرم می کند خیرین جهت تامین هزینه هایمان کمک می کنند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top