گروه های خبری
آرشیو
ف
کد خبر: 394599

برگزاری کارگاه کاربردی دیجیتال مارکتینگ

انجمن علمی دانشجویی کارآفرینی دانشگاه سمنان کارگاه کاربردی دیجیتال مارکتینگ را برگزار کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ تعریف بازاریابی، دیجیتال مارکتینگ چیست، تفاوت بازاریابی آنلاین و آفلاین، مزیت‌های دیجیتال مارکتینگ، شاخه‌های دیجیتال مارکتینگ، اینستاگرام مارکتینگ، بازاریابی محتوایی، ویژگی‌های محتوای اثرگذار، اهمیت مانیتورینگ و برندسازی از جمله سرفصل‌های این جلسه بود.

این کارگاه طی روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۱۸ با تدریس سجاد قائمی‌پور ـ مشاور واستراتژیست کسب و کار اینترنتی - برگزار شد. کارگاه کاربردی دیجیتال مارکتینگ با همکاری انجمن کارآفرینی دانشگاه الزهرا، سازمان فنی حرفه ای سمنان و تعدادی از انجمن‌های کارآفرینی کشور برگزار شد.

نظرات
chapta
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
تورهای مسافرتی آفری
  • نظرسنجی

    در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ به کدام یک از نامزدها رای می دهید؟

    رئیسی
    جلیلی
    رضایی
    زاکانی
    قاضی زاده هاشمی
    همتی
    مهرعلیزاده
    رای نمی‌دهم
    مشاهده نتایج