تاریخ انتشار: پنجشنبه 1400/07/08 - 15:01
کد خبر: 409474

آیا لوازم آرایشی ضروری برای میکاپ عروس را می‌شناسید؟

علاقه مندان به رشته میکاپ عروس برای اینکه تمام اطلاعات لازم را کسب کرده و بتوانند به یک آرایشگر عروس حرفه ای تبدیل شوند، باید ابتدا در یک آموزشگاه آرایشگری خوب و معتبر ثبت نام کنند و دوره آموزشی مربوطه را پشت سر بگذارند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، آرایش و میکاپ عروس یکی از حساس ترین حرفه ها و در عین حال از شلوغ ترین لاین های آموزش آرایشگری است. حساس بودن این رشته به این دلیل است که هر خانمی یک بار در زندگی خود عروس می شود و یک بار لباس عروسی به تن می کند و جشن می گیرد. بنابراین برای او مهم است که در این شب در عالی ترین و زیباترین حالت خود ظاهر شود و تا سال ها با دیدن عکس ها و فیلم های خود لذت ببرد.

آیا لوازم آرایشی ضروری برای میکاپ عروس را می‌شناسید؟

از این رو، میکاپ عروس از رشته گریم و میکاپ جدا شده و یک لاین آموزشی تخصصی جداگانه را به خود اختصاص داده است. هنرجویانی که به این حرفه علاقه مند هستند، باید در دوره آموزشی آن شرکت کرده و تمام مهارت ها، تکنیک ها، نکات و ریزه کاری های آن را به خوبی آموزش ببینند.

یکی از موارد بسیار مهمی که در دوره آموزش میکاپ عروس داده می شود، آشنایی با لوازم آرایش عروس است. زیرا یک آرایشگر عروس حرفه ای باید بتواند لوازم آرایش ضروری برای مراسم عروسی را تشخیص داده و آن ها را به بهترین شکل برای مشتری خود به کار ببرد. ما در این مقاله به شما می گوییم که کدام لوازم آرایشی برای میکاپ عروس واجب و ضروری هستند. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

لوازم آرایشی ضروری برای آرایش عروس

خانم ها در موقعیت ها و مناسبت های مختلفی آرایش می کنند. مانند محل کار، دانشگاه، مهمانی خانوادگی، جشن های رسمی مانند جشن عروسی و ... که هر کدام سبک آرایشی خود را می طلبد. همانطور که انتخاب آرایش مناسب باید به سبک و غلظت آرایش خود توجه کنید، نوع و فرمولاسیون لوازم آرایشی نیز نکته مهمی است که باید در نظر گرفته شود. در ادامه به مهم ترین لوازم آرایش عروس می پردازیم:

۱. پرایمر

چرا پرایمر ضروری است؟ برای میکاپ عروس، شما باید از تمام ابزار و محصولات موجود برای تمیز نگه داشتن و ماندگاری آرایش استفاده کنید. زیرا قرار است آرایش زمان زیادی روی صورت عروس باقی بماند. پرایمر پوست را صاف می کند و واقعاً به ماندگاری کرم پودر کمک می کند.

۲. کرم پودر

کرم پودر در رنگ های مختلف وجود دارد تا بتوانید سایه ای را که به طور کامل با رنگ پوست شما مطابقت دارد انتخاب کنید. شما باید کرم پودری را انتخاب کنید که ماندگاری بالایی داشته باشد و بتواند گرما و عرق صورت را تحمل کند.

آیا لوازم آرایشی ضروری برای میکاپ عروس را می‌شناسید؟

۳. پودر فیکس

این پودر شفاف فوق العاده ریز است. بنابراین هرگز غیرطبیعی به نظر نمی رسد و درخشندگی و برق اضافی صورت را از بین می برد. پودر فیکس حالت ابریشمی و نرمی به صورت شما می دهد و باعث می شود آرایشتان در تمام مدت مراسم خراب نشود.

۴. کیت کانسیلر

شما احتمالا برای آرایش روزمره از کانسیلر استفاده نمی کنید. زیرا آرایش شما را غلیظ و سنگین می کند. اما داشتن سایه های مختلف آن برای یک آرایشگر عروس ضروری است. کانسیلر تمام عیب و ایرادهای پوست را می پوشاند و صورت را به یک بوم نقاشی صاف و یکدست تبدیل می کند.

۵. اسپری فیکس

اگر می خواهید آرایش شما در تمام مدت مراسم ثابت باقی بماند، کرم پودر و کانسیلر روی پوست شما آب نشود و صورت شما را بیش از حد براق نکند، اسپری فیکس را فراموش نکنید. این یکی از ضروری ترین لوازم آرایشی است که باید هر عروسی از آن استفاده کند.

۶. خط چشم ضد آب

خط چشم معمولی که برای آرایش های روتین و روزمره استفاده می کنید، برای جشن عروسی به کار شما نمی آید. زیرا ممکن است در اثر عرق و گرمای بدن به مرور از بین رفته و روی چشم شما پخش شود. برای جلوگیری از چنین حالتی لازم است که از یک خط چشم ضد آب استفاده کنید که ماندگاری بالایی داشته باشد.

۷. رژ لب ۲۴ ساعته

شما که نمی خواهید بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی و با خوردن کوچک ترین چیزی رژلبتان پاک شود و ظاهر آرایشتان به کلی خراب شود. اگر می خواهید رژ لب شما تا آخرین ساعت روز و حتی بعد از خوردن شام خراب نشود و از بین نرود، حتما از یک رژ لب ۲۴ ساعته استفاده کنید.

۸. پرایمر چشم

پرایمر چشم سطح پوست پلک شما را برای سایه زدن آماده می کند. باعث می شود که سایه کاملا روی پوست پلک شما بنشیند و ظاهر زیباتر و طبیعی تری داشته باشد. همچنین بستری را فراهم می کند که سایه روی پوست بچسبد و ماندگاری آن افزایش پیدا کند.

آیا لوازم آرایشی ضروری برای میکاپ عروس را می‌شناسید؟

دترلند، بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران

علاقه مندان به رشته میکاپ عروس برای اینکه تمام اطلاعات لازم را کسب کرده و بتوانند به یک آرایشگر عروس حرفه ای تبدیل شوند، باید ابتدا در یک آموزشگاه آرایشگری خوب و معتبر ثبت نام کنند و دوره آموزشی مربوطه را پشت سر بگذارند. اگر به دنبال یک آموزشگاه حرفه ای هستید تا بتوانید دوره های آموزش رشته های مختلف مانند آموزش میکاپ، کاشت و طراحی ناخن، پاکسازی پوست و ... را در آن بگذرانید، ما به شما آموزشگاه آرایشگری دترلند را پیشنهاد می کنیم. این آموزشگاه به بهترین شکل می تواند شما را در رشته مورد نظر خود آموزش داده و برای ورود به بازار کار حرفه ای آماده کند. ویژگی هایی که باعث شده دترلند از سایر آموزشگاه های آرایشگری متمایز باشد عبارتند از: 

  • آشنایی با به‌روز ترین مدل های میکاپ و جدیدترین لوازم و ابزارهای آرایشی
  • ارائه آموزش ها به برترین متدهای آموزشی و توسط اساتید برجسته و کارآزموده.
  • ارائه سرفصل های آموزشی استاندارد که از سوی سازمان فنی و حرفه ای تعیین شده اند.
  • ارائه مدرک معتبر فنی و حرفه ای از دیگر مزایای این آموزشگاه محسوب می شود.
  • استفاده از ابزارها و تجهیزات باکیفیت و جدید و ارائه آن ها به هنرجویان از طرف آموزشگاه.
  • برگزاری دوره ها به صورت کاملا عملی و بر روی مدل های مصنوعی و طبیعی.
  • برگزاری کلاس ها به صورت خصوصی، نیمه خصوصی، و گروهی.
  • شهریه مقرون به صرفه و مناسب با توجه به کیفیت بالای آموزش ها و خدمات ارائه شده از سوی آموزشگاه.

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت دترلند به آدرس Deterland.com اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن  ۰۲۱۲۲۹۰۳۵۷۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
VAR را از چین می‌آوریم
صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد
واکنش هیئت مدیره تراکتور به حمله هواداران به خودروی سرخپوشان
سامانه های پدافندی ایران در اصفهان در اثر حمله اسرائیل آسیب دید؟
انتخاب رشته دوره دکتری سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد آغاز شد
تایید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس
بورس سبز ماند/ افزایش ۷۷ هزار و ۶۴۳ واحدی شاخص کل
کمک نظامی چین به روسیه + جزئیات
مدافع استقلال به تراکتور می‌رسد
جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان
دستگیری شهردار و عضو شورای یک شهر + جزئیات
جریمه سنگین ۴سلبریتی زن در عربستان
روشی دائمی برای خلاصی از ورود حشرات
علائم ایمنی چقدر ضروری است؟
خرید عسل؛ فرق تقلبی و اصلی را به سرعت متوجه شوید!
آیا رای دادگاه تجدید نظر قابل اعتراض است؟ شکستن رای در تجدید نظر امکان دارد؟
آیت‌الله خامنه‌ای: سعدی یکی از پایه‌های بنای استوار ادب پارسی است
اردن: نتانیاهو تنها کسی است که از تنش‌ها در منطقه سود می‌برد
با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند
خضریان: نباید فرصت میدان‌داری به افراد لابی‌باز در مجلس دوازدهم داده شود
شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل: ایرانی‌ها، ما را مسخره‌ می‌کنند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top