تاریخ انتشار: یکشنبه 1402/11/29 - 09:49
کد خبر: 496846

بهترین کلینیک دندانپزشکی در فولادشهر کجاست؟

بهترین کلینیک دندانپزشکی در فولادشهر کجاست؟

احتمالا به دنبال استفاده از خدمات دندانپزشکی در فولادشهر هستید. پیشنهاد ما به شما این است که از خدمات دندانپزشکی کلینیک شبانه روزی مهرگان نجف آباد بهره مند شوید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ برای یافتن بهترین کلینیک دندانپزشکی در فولادشهر اصفهان، پیشنهاد می شود از خدمات با کیفیت و جامع دندانپزشکی شبانه روزی مهرگان نجف آباد بهره مند شوید. این کلینیک از دندانپزشکان متخصص و با تجربه استفاده می کند و به تکنولوژی های روز و دستگاه های پیشرفته مجهز است. سازمان های طرف قرارداد این کلینیک دندانپزشکی زیاد و متنوع هستند؛ از جمله این سازمان ها و بیمه ها می توان به مجتمع فولاد مبارکه، بیمه دانا، شرکت ذوب آهن اصفهان و بیمه ایران اشاره کرد. اگر بیمه نیستید و باز هم بابت هزینه ها نگران هستید، می توانید از طرح اقساطی دندانپزشکی در فولادشهر استفاده کنید که توسط کلینیک مهرگان نجف آباد اجرا می شود. مزیت دیگر این کلینیک این است که کلیه خدمات درمانی، زیبایی، کودکان و حتی تصویر برداری از دندان ها را در یک مجموعه ارائه می دهد و لازم نیست به مراکز مختلف بروید.

خدمات دندانپزشکی در فولادشهر: کلینیک مهرگان

احتمالا به دنبال استفاده از خدمات دندانپزشکی در فولادشهر هستید. پیشنهاد ما به شما این است که از خدمات دندانپزشکی کلینیک شبانه روزی مهرگان نجف آباد بهره مند شوید. استفاده از خدمات دندانپزشکی کلینیک مهرگان مزایایی دارد از جمله این کلینیک از متخصصان با تجربه و تجهیزات پیشرفته دندانپزشکی استفاده می کند. همچنین کلینیک مهرگان خدمات جامع دندانپزشکی را به صورت یکجا ارائه می دهد. در نتیجه شما برای درمان های مختلف مانند ارتودنسی، ایمپلنت دندان یا عکس برداری از دندان لازم نیست بین مراکز مختلف سرگردان شوید. به علاوه کلینیک مهرگان برای مراجعه کنندگان خود طرح پرداخت اقساطی را قرار داده است. بنابراین با خیال راحت می توانید از درمان های مختلف استفاده کنید و بدون نگرانی هزینه آن را در اقساط متناسب با توان مالی خود پرداخت کنید. این کلینیک بخش مجزایی را برای کودکان فراهم کرده است و خدمات تخصصی دندانپزشکی کودکان را برای بیماران خردسال خود ارائه می دهد. علاوه بر همه موارد گفته شده، کلینیک دندانپزشکی مهرگان نجف آباد با بیمه های مختلف قرارداد دارد و شما می توانید بدون نگرانی درمان خود را پیگیری کنید. همه این نکات نشان می دهد ارزش دارد که شما از فولادشهر به نجف آباد بیایید و در کلینیک دندانپزشکی مهرگان نجف آباد به دنبال درمان درد دندان خود باشید.

معرفی کلینیک دندانپزشکی مهرگان و خدمات آن برای شهروندان فولادشهری

بهترین کلینیک دندانپزشکی در فولادشهر کجاست؟

کلینیک دندانپزشکی مهرگان با ارائه خدمات درمانی زیبایی و دندانپزشکی کودکان در نجف آباد، به شما کمک می‌کند تا از سرگردانی بین مطب‌های مختلف راحت شوید و در کمترین زمان، به بهترین نتیجه برسید. برخی خدمات این کلینیک عبارت است از:

  • ترمیم و زیبایی با استفاده از بهترین مواد
  • انجام ایمپلنت دندان برای دندان های از دست رفته
  • انجام ارتودنسی دندان برای صاف و مرتب کردن دندان ها
  • انجام جراحی برای برخی مشکلات دندان و لثه
  • درمان ریشه و عصب کشی
  • دندان پزشکی کودکان با کمک متخصصین مجرب و کار آزموده

پوشش بیمه های مختلف توسط دندانپزشکی مهرگان

یکی از مزیت‌های مهم یک مجموعه درمانی باکیفیت، داشتن قرارداد با بیمه‌های مختلف است. این موضوع باعث می‌شود تا هزینه‌های درمان برای شما کاهش پیدا کند و بتوانید با خیالی آسوده‌تر به فکر سلامتی خود باشید. کلینیک شبانه‌روزی مهرگان با بیمه‌های مختلفی از جمله: دانا، ایران، البرز، کوثر و نیروهای مسلح قرارداد همکاری دارد. همچنین مجتمع فولاد مبارکه و شرکت ذوب آهن اصفهان از جمله نهاد هایی هستند که کلینیک مهرگان به پرسنل آن ها خدمات درمانی ارائه می دهد. جامع بودن تعداد بیمه‌ها و سازمان‌های طرف قرارداد، نشان‌دهنده اعتبار این مرکز درمانی است.

دندانپزشکی اقساطی در کلینیک مهرگان

اگر بابت هزینه های درمان خود نگرانی دارید و به این خاطر پیگیری درمان خود را به تاخیر می اندازید، می توانید از طرح اقساطی دندانپزشکی فولادشهر مهرگان استفاده کنید. این طرح برای شهروندان فولادشهری در نظر گرفته شده و به شما کمک می کند که با توجه به توان مالی خود در اقساط مختلف، هزینه های درمان را پرداخت کنید.

باور های غلط دندانپزشکی

سلامت دندان ها بخش مهمی از سلامت عمومی بدن است. با این حال مردم در مورد بهداشت دندان ها باور های غلطی دارند که باعث می شود دندان های آن ها آسیب ببیند. در این بخش به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم:

باور اول: وقتی که مشکل داریم باید به دندانپزشکی مراجعه کنیم!

بسیاری از مردم بر این باورند زمانی که برای دندان ها مشکل پیش می آید باید به دندانپزشک مراجعه کنند. اما این باور غلط است. معاینه منظم دندان ها برای حفظ سلامت دندان ها و پیشگیری از مشکلات احتمالی بسیار مهم است. دندانپزشک علائم اولیه پوسیدگی یا بیماری های لثه را تشخیص می دهد و درمان مناسب را قبل از اینکه مشکلات جدی تر شوند انجام می دهد. افرادی که دندان های سالمی دارند معمولا باید هر 12 تا 24 ماه به دندانپزشک مراجعه کنند ولی افرادی که مشکلات دندانی دارند به تعداد مراجعات بیشتری احتیاج دارند (منبع).

باور دوم: اگر از دهانشویه استفاده کنیم نیازی به مسواک زدن نیست!

دهانشویه ابزار مناسبی برای از بین بردن باکتری های دهان است. با این حال دهانشویه نمی تواند جایگزین مسواک شود. دو بار مسواک زدن دندان ها در روز همچنان بهترین راه برای برطرف کردن پلاک ها و پیشگیری از پوسیدگی است. به خاطر داشته باشید دهانشویه در کنار مسواک کردن و نخ دندان استفاده می شود نه به عنوان جایگزین.

باور سوم: وقتی دندان ها سالم است، نیازی نداریم به دندانپزشک مراجعه کنیم!

ممکن است دندان ها و لثه درگیر بیماری باشند بدون اینکه علامت قابل مشاهده ای داشته باشند. چکاپ منظم دندان ها برای تشخیص و درمان چنین مشکلاتی ضروری است. بنابراین حتی اگر دندان های شما سالم به نظر می رسد باز هم چکاپ و معاینه دندان ها الزامی است.

باور چهارم: قند ها تنها عامل پوسیدگی دندان هستند!

در حالی که شکر یکی از عوامل پوسیدگی دندان هاست اما تنها مقصر این ماجرا نیست. غذا های نشاسته ای مانند نان و سیب زمینی نیز پس از تجزیه به قند های ساده تبدیل می شوند و می توانند عامل پوسیدگی دندان ها باشند. غذا ها و نوشیدنی های اسیدی مانند مرکبات و نوشابه نیز با از بین بردن مینای دندان به پوسیدگی دندان ها کمک می کنند.

باور پنجم: مسواک زدن محکم تر برای بهداشت دندان ها مفید است!

بسیاری از مردم بر این باور غلط هستند که هر چه محکم تر دندان ها را مسواک بکشند، دندان های تمیز تری خواهند داشت. این در حالی است که محکم مسواک کشیدن به مینای دندان و لثه ها آسیب می رساند. دندان ها را باید به آرامی با یک مسواک نرم یا متوسط مسواک زد.

باور ششم: دندان های شیری بچه ها اهمیتی ندارد چون در نهایت می افتد!

دندان های شیری نقش مهمی در رشد کودک دارند و بی توجهی به آن ها می تواند در آینده منجر به مشکلاتی شود. دندان های شیری برای غذا خوردن و صحبت کردن به کودکان کمک می کند. همچنین دندان های شیری نقش نگه دارنده برای دندان های دائمی دارند. اگر کودک در اثر پوسیدگی یا ضربه، دندان های شیری خود را از دست بدهد، هنگام صحبت کردن و غذا خوردن یا رویش دندان های دائمی ممکن است دچار مشکل شود.

باور هفتم: بلافاصله پس از صرف غذا باید مسواک کرد!

دو بار مسواک کردن در روز بسیار مهم است اما نه بلافاصله پس از غذا. مسواک کردن پس از خوردن غذا باعث می شود اسید و باکتری های دهان به عمق بیشتری از مینای دندان نفوذ کنند و باعث آسیب شوند. بهتر است بعد از خوردن غذا حداقل ۳۰ دقیقه صبر کنید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دعوا در اردوگاه ائتلاف اُمناء/ رزما از لیست اُمناء که شائبه تخلفات مالی داشتند، حمایت نکرد
واقعا آب چاه بخوریم بهتر از آب‌معدنی است؟
چه کسی رئیس سنی مجلس دوازدهم خواهد شد؟
فرمانده کل سپاه پیام داد
آتش بس، اسم رمز شکست اسرائیل در غزه
از اولین انسانی که به آنفلوآنزای پرندگان مبتلا شد چه می‌دانیم؟
صندوق‌های بازنشستگی/ از افزایش نرخ جایگزینی تا بی‌عدالتی در مستمری‌های پرداختی
عصر فناوری‌/ هوش مصنوعی چگونه آینده را تغییر می‌‍‌دهد؟
جشن برداشت زعفران در ایران
آموزش تیزهوشان نهم رایگان!
معرفی صرافی آبان تتر، نگاهی بر قابلیت ها و خدمات این صرافی ارز دیجیتال
راهنمای خرید ویپ از سایت ویپ دیاکو
پاپ اسمیر چیست؟ و بهترین زمان انجام آن
فرش ماشینی با فرش دستباف چه تفاوت‌هایی دارد؟
امیر تتلو در مدح امام علی (ع) شعر سرود + عکس
بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی کشف شد
آمریکا این بار با اف ۱۵ های جدید جیب عربستان را خالی می‌کند
امام‌ جمعه این شهر در اثر سانحه تصادف درگذشت
صدایی که دستور جنایت صادر کرد!
مرگ؛ ایستگاه پایانی دو قاتل
سرکوب آمریکایی‌ها توسط چماقداران ایرانی - یهودی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top